haaruitval

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Willow133, Sep 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Willow133

Willow133 Lid

Nov 2, 2012
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik geef nu 2,5 maand borstvoeding en merk echt dat mijn dikke haardos serieus verminderd is... Ik weet niet precies wat ik eraan kan doen?

Ik neem alleszins al omnibionta maar zijn er nog vitaminen die ik mag bijnemen specifiek voor dat probleem?

2. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Nioxin..

3. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

Oct 26, 2012
    596
    279
    63
    Is omnibionta een multivitamine? Ik slik een mulitvitamine speciaal voor vrouwen die borstvoeding geven van Solgar.
    Volgens mij helpt vitamine B12 tegen haaruitval.

4. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Vergeet je niet dat tijdens je zwangerschap je bijna geen haar hebt verloren en dat dit vaak begint op het moment van rond de 3 maanden na je bevalling dat je hele plukken haar verliest.
    Daar valt niet enorm veel tegen te doen en is ook een natuurlijk proces. Zodra je hormonen weer normaal zijn stabiliseert dit zich ook wel weer.

5. dame

dame Bekend lid

Jun 19, 2007
    587
    0
    0
    Ik wilde hier net een topic over openen.
    Ik heb dan geen borstvoeding gegeven maar sinds zo'n 2 weken
    verlies ik gewoon plukken haar. Als ik onder de douche sta en mijn haar was dan neem ik zo hele plukken mee in mijn hand :0
    Mijn kam zit bomvol na het kammen. Kan dit met je hormonen na de bevalling te maken hebben?

6. Xellepel

Xellepel Bekend lid

Aug 28, 2013
    803
    0
    0
    Vlak na de bevalling had ik het en nu weer. Nu de zon op het laminaat schijnt, zie ik echt zo veel haar liggen. Kan blijven stofzuigen.
    Zo vanzelf weer over gaan, hoop snel.

7. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,297
    11,060
    113
    is heel normaal na zwangerschap/bevalling en heeft niks met bv of vitamientjes te maken - de medische benaming is "telogeen effluvium", bij een eerdere stressor heb je te weinig haren verloren, die komen nu allemaal tegelijk eraf!

8. cizmo

cizmo Fanatiek lid

Jun 26, 2012
    1,898
    4
    38
    Volgens mij begint dat bij veel vrouwen ongeveer 3 maanden na de bevalling en heeft het niks met borstvoeding te maken. Komt inderdaad van alle haren die je tijdens de zwangerschap niet bent verloren. Ik werd er ook gek van! Nu (6 maanden na de bevalling) is het eindelijk over!

Share This Page