Welke zonne olie gebruiken jullie altijd? Ik gebruik op vakantie eerst altijd normale zonnebrand en daarna olie met een lagere factor. Alleen ben al jaren op zoek naar DE perfecte.. Het liefst een olie waar je poepie bruin van wordt Iemand tips?
Zou voor je bruiloft uit de zon blijven hoor. Strepen en lijntjes is niet mooi met een jurk. Spraytannen! Word je mooi egaal bruin van.. net zo bruin als jij wilt!
Het is voor op vakantie Maar voor bruiloft wil ik wel mooi egaal bruin zijn, maar kan altijd nog onder de zonnebank, en in de tuin zon ik gewoon zonder topje, dus ook geen last van witte strepen/lijntjes
Dit dus, maar daar denk je vaak nog niet bij na als je 24(?) bent. Spijt hierover komt pas (veel) later.
Waarom zou olie zo veel slechter zijn als gewone zonnebrand met factor? Ja tuurlijk weet ik dat het slecht voor je is om te lang in de zon te zitten, dat je er kanker van kunt krijgen, lelijke huid blabla. Maar er zijn zoveel dingen slecht voor je. Eerlijk gezegd kan ik er niet zo mee zitten eigenlijk.
Oke thanks, ga hem ook kopen, eerst factor 30 en dan denk ik inderdaad 15. Dan koop ik helemaal geen normale zonnebrand meer maar ga ik meteen die olie smeren.. komt helemaal goed