Eten uit je mond kijken...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 9 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

    De titel zegt het al,Sophie kijkt echt het eten uit me mond,ze blijft helemaal staren als ik wat eet.
    Zou dit misschien betekenen dat ze ook aan iets meer toe is,ze krijgt nu alleen maar flesvoeding i.v.m. voedelallergie?

    Groetjes,
     
  2. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Heeft gewoon met de ontwikkeling te maken. Ze worden zich steeds meer bewust van hun omgeving. Je kan haar evt. gewoon een lepel geven, doe ik ook wel eens. Kunnen ze leuk mee spelen en in hun mond steken. Vinden ze ook al hardstikke leuk. Ik zou als ik jou was nog een maandje wachten met echt iets anders geven.
     
  3. Niet meer actief

    doet danisha ook wel eens.. en ze smakt nu ook aldoor alsof ze haar kunstgebit is vergeten hahaha
     
  4. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    deed indy ook...ben toen (en ook omdat ze zo moeilijk kon poepen) voorzichtig met een fruithapje begonnen...nou ze vind het heerlijk! moet zeggen dat wij geen allergien hebbn hoor... geen
     
  5. Kelly19

    Kelly19 Actief lid

    26 jan 2006
    383
    0
    0
    Noorden des lands
    mijn kleine deed dat ook
    ben gewoon begonnen met fruithapje
    hij krijgt nu wel eens wat groente en aardappels s'avonds en soms overdag liga met sinaasappelsap
    Overigens Wel op advies van de kinderarts
     
  6. nicole26

    nicole26 Niet meer actief

    Sara doet het ook constant , dan kijkt ze heel indringend en met een beetje geluk probeert ze het ook nog uit je handen te graaien hahahaha
     
  7. kissie

    kissie Fanatiek lid

    18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Doet Esmee ook, alleen het verschil is dat ze gaat huilen als ze zelf niets mee krijgt, erg irritant, moet steeds een broodkorstje bij de hand hebben voor haar!
     
  8. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Hier gebeurde dat ook. Elke keer als wij zaten te eten ging haar mondje richting de lepel. Eigenlijk wel een grappig gezicht.
    Wij zijn toen ook begonnen met fruithapje en sinds kort krijgt ze ook groeten.
     
  9. stranger

    stranger Fanatiek lid

    28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ik denk het niet. Onze zoon vond op die leeftijd (en nog steeds) alles interessant waar wij mee bezig waren. En alles ging in de mond. Dat is ook een manier van dingen ontdekken.

    Wij zijn nu begonnen met bijvoeden, sinds 3 weken, maar hij associeert eten nog steeds met melk :). Als hij heel erg honger heeft, slaat hij alle groenten en broodkorsten weg en wil alleen maar melk ;).
     

Deel Deze Pagina