Hoi hoi, Zijn er nog meiden die ook verslaafd zijn aan het spel op de xbox? Zo ja, zin in een potje online?
Ik en mijn man zijn ook verslaafd van Burnout. Maar wij hebben ook een normale XBoX. Maar even een vraagje het was mij niet gelukt om online te kunnen spelen hoe doe je dat eigenlijk
ik heb het spel wel, aber mijn xbox360 is omgebouwd als je een ps3 hebt kank wel online dies niet omgebouwd
He verdikkie... Ik heb ook geen idee hoe je online moet met een gewone XBOX, wij hadden hiervoor een PS2. Sorry...
@wannabe: Live is juist zo gaaf! Echt de, moeite waard. Op de pc speel ik alleen zoo tycoon en de sims af en toe.
Hoi medeverslaafde! COD3 speelt mijn man online, ikzelf heb me er nog niet in verdiept. Al mijn tijd en aandacht gaat nu naar Burnout hahaha... Maar dat online COD, is dat niet vreselijk moelijk?
Nee nou jah..mwah..in het begin wel een beetje.... Maar daarna echt niet... wat is je man's account naam..misschien hebben we wel eens tegen elkaar gespeeld!
Pffff uhhh weet niet precies... call of duty 2 en 3. Saints Row, Splinter cell (allemaal) Blazing eagles, gears of war... Onze naam is The Kawa Freaks.
Oké, Gears of war schijnt ook goed te zijn he? Al ik je toevoegen als friend? Kunnen we zien wanneer we online zijn. Jurg is nu helemaal into Virtual Tennis.
Jah is goed... gears of war speel ik eigenlijk nooit, wel cod3, we spelen dan altijd met een hele groep nl'ers...... wel lachen! Weet alleen niet of ik binnenkort nog online ben, ga volgende week trouwen, dus druk druk druk...
Oh ja ik zag het. Leuk en spannend... Ach als je weer uit je wittebroodsweken komt zal ik je vast wel zien.
mijn vriend is eraan verslaafd, krijg altijd te horen als ie wil stoppen "nog 1 rondje". nou als dat niet verslaafd is weet ik het niet meer. op het moment issie verslaafd aan forza 2 geloof ik