Ik heb de laatste 2 wkn behoorlijk last van haaruitval. Toen ik net zwanger was had ik er ook last van. Als ik een hand door mijn haar haal zitten er zo 5-10 haren tussen mijn vinger. Als ik 's morgens wakker wordt liggen er ook veel haren op mijn kussen. Ik zie ze echt over liggen. Ik heb gelukkig een dikke bos haar, maar toch.. Wie had er ook last van?
Hier heb ik ook heel erg last van gehad na mijn vorige zwangerschap. Tijdens de zwangerschap hou je je haar vast, wat er daarna allemaal uit gaat vallen. Had op een gegevend moment hele dunne plekken op mijn hoofd, vooral voor. Helaas kun je er niets tegen doen.
Had ik ook en nu is mijn kleintje 6 maanden en er groeit weer nieuw haar bij. Dus het hoort erbij (vraag maar aan elke willekeurige kapper). Mijn vloer ligt ook nog steeds bezaaid met haren maar al wel wat minder dan 5 maanden terug. Het trekt bijna in alle gevallen bij.
Hier ook behoorlijke haaruitval!! Ze liggen echt overal en als ik een staart maak en er dan met m'n hand langs ga trek ik er heel wat haren uit. Had dit na mijn eerste zwangerschap ook maar niet zo erg als nu. Is toen ook vanzelf over gegaan.
Ik heb het nog steeds heel erg...lijkt nu ietsie minder te worden, maar wat een bossen vallen er uit...
Ja ik had er na mn vorige bevalling ook heel erg last van! Heel vervelend maar het gebeurt heel vaak na zwangerschappen.
Ik had zelfs flinke inhammen ondanks m'n dikke bos. Opeens was het weer over. Hoort erbij en gaat vanzelf weer over! Sterkte ermee!
Hier ook heel veel last. Na de bevalling van mijn oudste ook gehad. Af en toe vraag ik me af of het ooit goed komt. Het is echt niet normaal hoeveel haar ik verlies. Bij elke handeling verlies ik zoveel haar: borstelen, na het wassen, 's nachts, als ik met mijn handen door mijn haar ga...... En echt overal haren in huis.Ben ik de enige die daar bijna depressief van word? Speelt ook mee dat ik van mezelf geen volle bos heb, en altijd al onzeker ben geweest over mijn haar.
Gek word ik van die uitval! Overal in huis vind ik haar en het blijft overal aan hangen en plakken. Heb vrij lang haar en het zit overal tussen, mijn kleren, handdoeken, bed, houten vloer, tussen K zijn luier gek word ik er van! En het ergste vind ik die constante jeuk, is het niet op mijn hoofd dan is het wel de loshangende haren die onderaan mijn haar hangen en bijv op mijn rug of armen kriebelen. Valt echt met bossen tegelijk uit. Haal ik mijn hand door mijn haar heb ik zo 10/15 haren vast. Doe ik het meteen nog een keer, nog zo'n pluk. Het gaat over zegt iedereen... Fijn! Maar liever gister dan vandaag
hier ook gehad, duurde ongeveer tot de 6de maand bij mij. kon er helemaal niets aan/tegen doen. Had vooral bij mijn voorhoofd bijna kale plekjes. gelukkig was het na die 6 maanden best snel weer helemaal goed. (even door de zure appel heenbijten!)
Ooh zo herkenbaar:x Ik haar zo uit dat ik er een nieuwe bezem van kan maken Zelfs mijn man was het al opgevallen! Soms vraag ik me af blijft er wel wat zitten??? Ik vertrouw maar op de antwoorden hier dat het vanzelf overgaat
Ik heb er nu ook zo'n last van. Had ik na de geboorte van de eerste ook. Hopelijk gaat het snel over.
Siem is bijna 3 maanden en ik ben nog geen haar kwijt geraakt. Ik hoor ook van meiden dat ze helemaal geen haar verloren hebben,althans geen bossen, zoals iedereen voor vreest.. Zijn er ook meiden die overgeslagen zijn hierin?
Ik heb er ook zo een last van, ze liggen echt overal. Tijdens t douchen vallen er al zo veel haren uit dat het putje verstopt raakt en dan tijdens het borstelen ook een hand vol. Gelukkig had ik er in mijn zwangerschap geen last van. Na mijn eerste bevalling had ik het ook zo erg, de huisarts zei dat ze er niks aan kon doen, pas als je kale plekken hebt kunnen ze verder kijken.
Was van de week ook de douche aan het schoonmaken. toen ik het douche putje ging schoonmaken kwam er ook een hele dot haren uit
Hier ook enorm veel last van haaruitval. Ik wil je niet teleurstellen... Maar mijn haaruitval begon ineens met ruim 3,5 maand, binnen een week verloor ik ineens bossen met haar. En nog steeds hoop toch dat het snel over mag gaan
Was gisteren bij de kapper. Ze vond het op zich wel meevallen, ze had erger gezien. Maar ze zag wel al veel nieuwe haartjes! Zij adviseerde evt extra vitamines te slikken, maar of dat helpt kon ze niet met zekerheid zeggen, want de uitval komt door hormoonveranderingen