haaruitval

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tweeling, 16 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Waarom hebben baby's haaruitval?

    ik zie bij ons in het bedje wat haartjes (pluis) liggen al een paar dagen, nou vroeg ik me af hoe dat kan en waarom het uitvalt.
    Duurt dit lang en word ze er kaal van?

    gr
     
  2. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Volgens mij noemen ze dat 'nesthaar' wat ze dan verliezen en is heel normaal! De kans bestaat dat ze kaal word (niet helemaal) maar er groeit meestal vrij snel weer nieuw haar voor terug. Vigo heeft dit ook iets (al valt het bijna niet op met zijn lange haar :) )
    Geen flauw idee waarom dit zo is eigenlijk... Misschien moet er plaats gemaakt worden zodat de nieuwe haren kunnen groeien....
     
  3. Kar76

    Kar76 VIP lid

    30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Sverre is ook kaal aan het worden.. :( Bovenop helemaal kaal en aan de zijkanten nog zijn nesthaar. Ziet er raar uit. Ik ga er vanuit dat er nieuwe haartjes terugkomen op den duur.
     
  4. Dora

    Dora Bekend lid

    25 apr 2006
    762
    0
    0
    Finn heeft ook niet veel meer over (en is ook nog aan het vervellen op zijn hoofdje...) dus ook bijna kaal...
    Nu maar hopen dat zijn prachtige donkere haartjes snel terugkomen :)
     
  5. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    had Indy ook heel erg hoor...viel vooral erg op omdat ze donker haar had...het begint nu echt weer terug te komen!
     
  6. Ramoontje

    Ramoontje VIP lid

    28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Rick heeft het niet gehad en heeft nu een mooi koppie vol met blonde haartjes!
     
  7. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    hier ook haaruitval gehad. Met name bovenop en aan de voorkant was het prachtige donkere haar uitgevallen. En daarna nog een mooie kale plek achter op het hoofd door het bewegen... maak maar een voorstelling hoe het er uit zag ;) :)
    Sinds een maand is het echt heel hard aan het groeien en lijkt het erop of ze donkerblond wordt.

    Waarom? Geen idee. Nesthaar idd denk ik toch ook.
     

Deel Deze Pagina