Ik ben morgen 8 weken zwanger en nog steeds weinig last van kwaaltjes. Zere borsten,moe, soms misselijk en afgelopen dagen veel steken en trekkerig gevoel in m'n buik. Inmiddels 2 goede echo's gehad dus dat stelt me iets gerust. Maar hebben jullie elke dag kwaaltjes of verschilt dst ook per dag? Ik kan al wel meer genieten maar als ik dan een dag heb dat ik minder kwaaltjes heb maar ik me gelijk weer druk. Ik denk dat ik gewoon gedacht heb om dag in, dag uit herinnert te worden dat ik zwanger ben door die kwaaltjes maar dat is helemaal niet zo. misschien dat het 'echter' gaat worden als ik de 12 weken voorbij ben, en er op en duur een buik zichtbaar is en ik de kleine ga voelen.
Ik ben wel iedere dag rond 14:00 helemaal gesloopt en val snel in slaap. Als het kan want vaak werk ik tot half 6... Borsten doen wel veel zeer... Misselijk bij vlagen. Goede en minder goede dagen... Denk dat het normaal is dat het per dag anders is... Ik snap je onzekerheid hoor. Ik heb het ook. Probeer je niet druk te maken. Zeker niet als je al 2 goede echo's heb gehad... Maar makkelijker gezegd dan gedaan, i know. Lekker genieten!
Ik probeer me niet druk te maken maar dat is soms wel makkelijker gezegd dsn gedaan. Op dagen da ik werk gaat het wel maar als ik dan net als vandaag thuis zit ga ik weer twijfelen en op alles letten.
Hoi Shally, Meid ik heb net als jij dit onzekere gevoel Mijn klachten zijn nu wel aan het toenemen moet ik zeggen. Eerst had ik alleen pijnlijke en zware borsten, beetje misselijk maar kan ik goed overeten maar nu begint de vermoeidheid toe te slaan en een snel voldaan gevoel als ik ga eten, daarmee bedoel ik dat ik wel honger heb maar zodra ik een paar happen heb gehad, krijg ik geen hap meer door mijn keel. Ik moet dinsdag weer terug op controle bij de vk en dan krijg ik weer een echo, zolang totdat ik de baby op een gegeven moment zelf voel en dat vind ik wel een prettig idee.
Ik snap je helemaal. Mijn symptomen wisselde ook per dag en werd daar af en toe helemaal angstig van (als ik niks voelde en me gewoon goed) Maar na die fase komt de fase ik voel de baby minder en zo blijf je je zorgen maken. Beetje proberen te genieten!!! Symptomen zeggen niks.
Ook hier herkenbaar.. Kwaaltjes gaan op en af maar nooit echt erge kwaaltjes gehad. Borsten in het begin maar minimaal nu al weken niet meer. Enige wat ik heb is vermoeidheid en onrustige darmen.. Maar ook niet elke dag. Inmiddels heb ik al 4 echo's gehad en blijf het spannend vinden. Volgende week nog een echo en ben ik 12 wkn dan moet ik het toch echt helemaal los gaan laten
Het is echt slopend die eerste 12 weken. Ik ben hartstikke blij dat ik zwanger ben maar zal blij zijn als die cruciale weken voorbij zijn. Z vind ik er echt niks aan. Ik heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld en mag donderdag nog een keer langskomen voor een echo. Hopelijk kan me dat weer een weekje gerust stellen.
Herkenning! Ik ben alleen enorm moe en word misselijk als ik trek heb, meer niet! Ik heb volgende week vrijdag mijn eerste echo. De ene dag heb ik 100% vertrouwen, de andere dag weer erg onzeker... Fijn om te lezen dat je dat dus kan hebben en wel gewoon een mooi kloppend hartje
Ik had sowieso weinig symptomen. ik spuugde alleen ongeveer elke dag vanaf een week of 7, 8. ik was soms moe maar als je steeds moet spugen word je vanzelf moe bij mij dus sowieso weinig symptomen en ook niet eens elke dag. De kleine zit er nog en komt steeds goed door de apk het is daarom helemaal niet gek dat je de ene keer meer voelt dan de andere keer. gefeliciteerd met je zwangerschap! (iedereen overigens )
Hebben jullie veel afscheiding? Ik ineens niet meer..had het wel maar nu niet. Ben nu een weekendje weg en hopelojk kan ik mn gedachten een beetje verzetten.
@Shally, ik zou maar genieten van het feit dat je geen kwaaltjes hebt dag in dag uit. Ik had precies hetzelfde rond de 8 weken en dit is zo gebleven tot 16 weken. Toen een week beroerd geweest en nu alweer 2 weken goed (behalve de maagzuur dan). Dat realiseren dat je zwanger bent zal misschien inderdaad nog even duren. Ik heb het zelf nog steeds niet echt. Ik heb inmiddels al een buik en soms voel ik de kleine en dan nog. Je hebt in ieder geval 2 goede echo's gehad, dus enjoy! Over de afscheiding, hier had ik pas echt last van vanaf 15/16 weken en dan nog niet iedere dag.