Ik heb enorme haaruitval..... Heb gelezen dat dat haren zijn die je eerder niet hebt verloren, tijdens de zwangerschap. Wie heeft hier ook last van, en vooral, wanneer houdt dat weer op......
Het wordt nu minder. Het was echt op een hoogtepunt met zo'n 3 a 4 maanden. (De eerste maand geen last van gehad)
ik heb lang haar en heb sinds 1 a 2maanden ook last van overvolle borstels Hoop dat het snel minder wordt. Nu heb ik wel voldoende voorraad, dus nietmand die het ziet..
Bah, hier ook... Ik kan het hebben gezien mij dikke haardos, maar ik vind het vies om overal (ook soms in het babybedje) van die donkere haren te zien liggen. Ben ze de hele dag aan het wegplukken. Bij mij is het begonnen tussen de 3 en 4 maanden (na de bevalling), wanneer houdt dat op?
Mijn zoontje is inmiddels 8 maanden en ik heb het nog steeds.....ik ben inmiddels weer zwanger en nog steeds last van....ik wil er wel een vitamientje aan gaan wagen....ik hou echt niks over. Eerst is uitzoeken wat ik nu mag hebben.
Volledig herkenbaar, ik heb het vooral de eerste 3 maanden gehad (heel het huis lag vol), Gelijktijdig met nesthaaruitval van Mira! En nu valt het bij ons allebei niet meer uit (en bij haar groeit het weer bij).
bumbaloo; ik zou me zo kunnen voorstellen dat je door het geven van borstvoeding bijv. zelf minder vit. B opneemt of vasthoudt waardoor je haar meer uitvalt dan bij flesvoeding. Ik ben er ook nogal van aan het afvallen, vandaar. Maar misschien is dat onzin hoor, maar dat is dus de reden dat ik die vraag hier stel.
Ik mocht tijdens mijn zwangerschap gewoon vit. B slikken. Hier ook haaruitval. Gelukkig kan ik het hebben, maar het mag nu wel een keer ophouden.
MIjn dochter is ondertussen 19 maanden en ik heb er nog steeds last van. het kan wel jaren duren voordat het over gaat, soms zelfs niet zei de dokter. Erg vervelend.
Door het geven van borstvoeding is je metabolisme juist efficienter, waardoor je veel beter allerlei bouw- en voedingsstoffen uit je eten opneemt en in je lichaam houdt. Maar veel vrouwen hebben na een zwangerschap wel een licht vitamine B tekort. Met een gewone multivitamine ondervang je dat meestal al.
Ooo zoooo. Nee het heeft niks met het geven van borstvoeding te maken. Dat wil zeggen ergens ook weer wel. Het schijnt nl dat moeder die meteen volledig kunstvoeding geven eerder de periode van haaruitval hebben dan de moeders die borstvoeding geven. Je ontzwangert namelijk geleidelijker als je bv geeft.
Ik heb nu ook best veel last van haaruitval, dan zou het bij mij dus minder zijn straks als de baby er is..? Klopt dat?
Ik merk dat mijn haar nu veel voller is en ze zitten ook altijd meteen zoals ik wil. Voordat ik zwanger was stond ik me toch meerdere malen per week te ergeren voor de spiegel omdat het niet wilde lukken. Ik heb heel fijn haar dus ik vrees dat ik na de zwangerschap ook niet meer veel hiervan zal overhouden....