Haaruitval

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Babilu, 12 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babilu

Babilu Actief lid

29 mrt 2016
    171
    0
    16
    Ik ben nu 6 weken zwanger. Ik heb last van drukkende hoofdpijn en vooral veel haaruitval... Heb ik altijd al flink maar bij mijn eerste hield ik tijdens mijn zwangerschap juist haren vast! Nu wordt mijn bos steeds dunner.... Heb ik april een miskraam gehad, misschien nog hormonen daarvan?? Of schildklier?? Of..??

2. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Het zou ook door stress kunnen komen, dat heeft een grote invloed op haaruitval. Of misschien een beetje te kort van iets? Neem je zwangerschapsvitaminen?

3. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Ik heb er ook best wel last van (ook al ben ik niet zwanger). Steeds als ik door m'n haar strijk, komen er weer haren mee. Ik denk dat het stress is en een tekort aan vitamines. Je zou eens kunnen kijken naar vitamines die het haar versterken of gewoon zwangerschapsvitamines, van bijv Solgar. Ik vind dat een goed merk iig.

Een beetje haaruitval is niet erg, maar als het te veel word lijkt me ook niet goed.

4. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Hier ook last van, bleek dat ik een vitamine D en ijzer tekort had. Dit meteen voorgeschreven gekregen van de huisarts.. misschien ook iets voor jou om even naar te laten kijken?

Deel Deze Pagina