Zwanger of niet?

Discussion in 'Zwanger worden' started by MOHkimke, Nov 12, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MOHkimke

MOHkimke Lid

Oct 10, 2007
    50
    0
    0
    GENT
    Sorry had niet goed gekeken en had dit bericht in de lounge geplaatst.
    hallo, ik ben vorige maand gestopt met mijn pil na ongeveer een 1,5jaar gebruik met de bedoeling zwanger te worden. Op 12 oktober heb ik mijn maandstonden gekregen. Op 15 oktober waren ze gedaan. 25 oktober hebben ik en mijn vriend naar bed geweest met elkaar en de 26ste oktober was mijn eisprong. Dan moest ik normaal afgelopen vrijdag 9 november mijn maandstonden gekregen hebben maar die kwamen dus niet. zaterdag 10 november heb ik dan een test gedaan, negatief was die , nu heb ik nog altijd mijn regels niet. Wat moet ik nu doen? Ben ik zwanger of niet? wanneer test ik best nog eens? Ik kijk uit naar jullie reacties!

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Tja, je kan er over een paar dagen nog een testje tegenaan gooien, maar ik denk dat veel dames ook zullen denken dat het 'ontpillen' is. Ik wil je niet ontmoedigen, maar je hoort vaak dat een cyclus dan nog niet meteen op orde is!

3. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Tja, je zou zwanger kunnen zijn of het komt door het ontpillen. Wanneer je menstruatie uitblijft, zou je met een paar daagjes nog eens kunnen testen. Sommigen testen nu eenmaal later positief.

Zelf was ik voor m'n eerste zwangerschap zo'n 20 jaar aan de pil geweest en het was raak in de tweede ronde. Maar dit is eerder uitzondering dan regel.

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

hoi hoi,

het kan inderdaad beiden. Zou ook nog even wachten.
    Was je voor je met de pil begon ook onregelmatig of een langere cyclus.
    Wat ik veel hoor dat de meiden eerst 1 of meerdere cyclussen van 28 dagen hebben. (regelmaat van de pil) en dan verder gaan op de voet van voor de pil...

Maar ik hoop natuurlijk dat je gewoon zwanger bent. ;)

5. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

Feb 11, 2007
    1,008
    0
    36
    Hoorn
    Het is erg vervelend maar je zult nog iets langer moeten wachten voordat je antwoord op je vraag krijgt. Als je niet ongesteld wordt, test dan af en toe wel.

6. MOHkimke

MOHkimke Lid

Oct 10, 2007
    50
    0
    0
    GENT
    Ik was altijd regelmatig met een normale cyclus voor ik de pil nam.
    Nu moest ik dit weekend normaal mijn tegels dus krijgen en ik had gelijk wel het gevoel dat ze gingen komen, pijn in de onderrug en af en toe wat krampen, maar ze kwamen dus niet. De week daarvoor had ik ook serieus gevoelige borsten en 2dagen serieus wat witverlies. Nu heb ik daar allemaal geen last meer van...

7. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,430
    36,308
    113
    het is nog even afwachten denk ik, de eerste cyclus zonder pil duurde bij mij ook langer dan normaal. Voor de pil 28 dagen, maar de 1e na de pil dus 36 dagen. Daarna zwanger.

8. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Ik zit eigenlijk een beetje met hetzelfde.. wacht nog steeds op mijn ongesteldheid.. echter heb ik volgens mij ( aan de hoeveelheid vruchtbaar slijm :oops: ) op 25 & 26 oktober jl. mijn ei gehad.
    maar ben nu nog niet ongi....
    heb wel een weeig gevoel in buik en veel huilbuien hihi arm ventje van me :)
    kan dat wel? wel ei gehad maar veel later ongesteld worden dan gebruikelijk zou zijn...

9. Niet meer actief

ja erg is dat heh heb het ook gestopt met pil eind augustus
    heb 1e mensturatie gehad 11-10 netjes van 5 dagen

Ik moest zo rond als ik uitga van een cyclus van 32 dagen vandaag ongi worden.

Echter had ik op 3 november bruin bloedverlies heel weinig
    zondag een beetje rood maar heel weing te weinig voor een tampon
    het was alleen bij afvegen dit bleef tot donderdfag

helemaal opgehouden ik heb het geveol dat ik zwanger ben heb er namelijk al twee maar ja kan ook ontpillen zijn of course
    stekende tepels, vreselijk moe, duizeig, hard stukje buik boven me schaamstreek haha, misselijk vooral dat vreselijk de hele dag door

vandaag getest negatief wat denk je...ga naar de toilet weer rood balen dacht wordt ik weer ongesteld maar nu drie uur later nog niets meer te zien ik weet het niet meer hoor wordt ik nu pas ongesteld of gaat me lichaam weer met me spelen net als vorige week
    :cry:

aaaaaaaaaa :rolleyes:

10. zeeland

zeeland Actief lid

Oct 1, 2007
    119
    1
    0
    Hoi!

K ken t gevoel :rolleyes: en t enige wat ik je kan adviseren; GEDULD!

Na het stoppen met de pil is dit onze "tweede" ronde, en zou ik gisteren ongesteld moeten worden....

Groetjes uit Zeeland!

11. Niet meer actief

Ik ben sinds 27 sept gestopt met de pil na 8 dagen slikken ( was in me stopweek niet ongesteld geworden)
    En ik werd 3 oktober gewoon netjes ongesteld en tot heden ben ik niet zwanger of ongesteld.

Het maakt volgens mij niet echt uit hoelang je aan de pil bent.
    Als je langer dr aan bent dan 3 maanden zit het al helemaal in je lichaam dus moet je lichaam wennen om zonder de pil te zitten en weer zelf een menstruatie opgang krijgen.
    Dus ik zou maar gewoon ff afwachten.

12. Niet meer actief

Ik heb het ook gehad, ik had 18 oktober met afvegen 2 keer wat licht roze bloed verlies gehad en daarna werd het het bruinbloed, wel genoeg voor een tampon en dat heeft aangehouden tot 19 oktober.
    Dus ik dacht dit kan betekenen: Eisprong, innesteling of ongesteldheid na 15 dagen, maarja niet dus geen van allen.
    Toen kreeg ik 27 oktober weer bruin bloed verlies, aan de ene kant een opluchting want ik dacht me ongesteldheid zal nu wel door gaan zetten één deze dagen.
    Niets van waar ! Dat bruine bloedverlies was alleen in de middag.
    Of ik heb een super vreemde cyclus, of me lichaam is gewoon gek, ik denk dus het laatste.

Want me eisprong kan het niet zijn geweest anders had ik al ongesteld moeten zijn of positief moeten hebben getest, echt vermoeiend dat vrouwe lichaam.

13. Niet meer actief

:D :D Wat denk je toch zwanger ik ben zo blijjjjjjjjj

Ik heb bloedgeprikt vanochtend en ze belde me net op om te feliciteren
    het komt overeen met ongeveer 4 weken dus nog heel pril...

Dus deze symptomen zijn toch innestelingsbloeding geweest waarschijnlijk

14. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Ik zou het alleen zo fijn vinden als mijn lichaam het gewoon 'doet' ... wordt er zelf een beetje onzeker van en zit alleen maar te denken dat er vast iets mis is... was al zo trots op mezelf dat ik nu dik 3 maanden gestopt ben met roken en dat dat goed is voor me enzo...
    hoop gewoon dat het snel op gang komt en dat mijn lichaam me niet in de steek laat...

15. Niet meer actief

GEFELICITEERD!

16. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    WOW gefeliciteerd!

17. Niet meer actief

kan zijn dat het bij jou misschisen wel door de pil komt inderdaad
    kijk ik had al een mesntruatie gehad
    dit is daarna gekomen dus me eisprong is geweest snap je
    En hoop het ook voor jou of course

18. Ellenk

Ellenk VIP lid

Gefeliciteerd Kikie!

En nu lekker genieten meid!

19. jootje24

jootje24 VIP lid

May 11, 2007
    6,053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Gefeliciteerd kikie !

Zelf zitten wij ook in spanning.
    Ben nu 7 maanden van de pil, en tot nu toe steeds een onregelmatige cyclus...geen touw aan vast te knopen.
    De laatste keer was eindelijk weer eens 28 dagen, eindelijk weer normaal, nu zit ik alweer op 36 dagen.
    Ik ben erg moe de laatste tijd, last van zure oprispingen en een naar gevoel in de buik...
    Ik durf alleen niet te testen, elke test die neg. uit valt is weer zo'n terleurstelling. Ik wacht eerst nog wel even!

Ik wil je dus niet ontmoedingen MOHkimke maar zelf na 7 maanden kan een cyclus na het gebruik van de pil dus nog heel onregelmatig zijn. (en je veel geld en terleurstellingen kosten als je steeds maar gaat testen)

Jootjuh

20. aaltjuh

aaltjuh Actief lid

Oct 22, 2007
    156
    0
    0
    Zorgcoordinator
    Gelderland
    Hoi kikie,

Gefeliciteerd en geniet ervan!

liefs aline