Vanmorgen schrok ik me wezenloos toen ik naar mijn banksaldo keek. Ik stond in het rood wat ik nooit sta en helemaal niet kan omdat er gewoon nog geld op mijn rekening zou moeten staan. Kijk ik beter en zie dat al mijn transacties van afgelopen maandag dubbel zijn afgeboekt, dit komt neer op ruim 200 euro. Is toch gewoon te gek voor woorden ? Nog nooit meegemaakt. ING is niet te bereiken want worden platgebeld, ik ga ook niet bellen want heeft geen zin maar mag toch hopen dat ik vandaag mijn geld terugkrijg. Nog meer gedupeerden op ZP?
https://nos.nl/artikel/2223594-drie-miljoen-dubbele-afboekingen-bij-ing.html Bij mij is gelukkig alles goed gegaan. Je krijgt je geld ook wel terug, maar zal vast niet vandaag zijn... Edit: even bij man op de app gekeken en daar is een klein bedrag dubbel afgeboekt, maar €4,-. Dus wij komen er goed mee weg.
Yep, hier ook. Hier gaat het om ongeveer 300 euro die dubbel afgeboekt is. Ik begreep dat ze gaan proberen het zo snel mogelijk terug te boeken,maar dat men niet weet of dat vandaag nog gebeurt
Ja hier ook zo, niet zo een hoge bedragen gelukkig maar goed. Hoop toch dat ze het snel ongedaan maken
Ik dacht laat ik dan maar gelijk eens kijken, bij mij is er niks dubbel afgeschreven, mijn saldo is niet beschikbaar.
Ik dacht: laat ik even kijken, maar ik heb al een week niks gekocht Dus ook niks dubbel afgeschreven.
Bij mij ging het gelukkig maar om 18euro. Kennis van mij heeft de alarmlijn gebeld (stond ook rood, kan niet eens boodschappen doen!) en er is gemeld dat ze het vandaag oplossen
Hè bah, je zal maar net in een noodsituatie zitten, of je kindje heeft flesvoeding nodig ofzo. Kan je langs de buren gaan om geld zeker... Of je benzine is op en je staat bij het tankstation met een lege rekening. Is er al iets bekend waarom dit gebeurd is? Lijkt me toch wel een beetje een eng idee als zoiets met je geld gebeurd.
Bij mij niks dubbel afgeboekt, zou dat kunnen omdat ik al max rood stond ? Rot als je inderdaad dan niks meer kan..
Was geloof ik vorig jaar eens bij ABN, dat was toen snel weer gecorrigeerd, dus hopelijk bij ING nu ook voor de mensen die er nu last van hebben!
Ik denk dat je geluk hebt. Ik zou geeneens rood kunnen staan maar ik sta nu echt gewoon in de rode cijfers whaah
Volgens het AD zijn er veel mensen die bij tankstations in de problemen komen en die boodschappen bij de supermarkt terug moeten zetten. De meeste mensen krijgen hun salaris natuurlijk op de 25e dus die zaten al met een bijna lege rekening