Fleur in het ziekenhuis (waar is mijn vorig verhaal gebleven

Discussie in 'De lounge' gestart door asjuh, 16 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    Geplaatst: Za Feb 16, 2008 8:02 pm Onderwerp: Fleur in het ziekenhuis

--------------------------------------------------------------------------------

Haai

ik wil even alle mama `s zeggen dat ze op hun unieke mama instinct moeten blijven vertrouwen
    Woendagmorgen begon Fleur vanuit het niets met een boog te braken ..een hele plas waar ze inzat ...dus ik dacht goh ze heeft iets verkeerds gegeten , en haar lekker in badje gezet
    aangekleed en ik hoorde het al ...broek vol ..jeetje zou ze toch ziek worden ..
    in een half uur tijd 6 luiers verschoond..
    Donderdag het zelfde dus HA gebeld .."kijk het maar even aan , want ze is een gezond kind en die kan wel wat hebben "
    ik dacht oké ..
    Vrijdag ochtend geef ik haar flesje , ze komt omhoog en hops alles eruit ..ik dacht je kan me wat..niks HA ik ga gelijk naar de EHBO
    ze moest gelijk blijven uitdrogingsverschijnselen
    Fleur blijkt het ROTA VIRUS te hebben ..
    echt waar wat ik vandaag heb gezien had ik nog nooit eerder gezien ..ontlasting zo dus als water spuitend enkele meters verderop
    ze ligt nu vanaf Vrijdag morgen in het ziekenhuis aan de ORS via een neussonde , ze kan nog helemaal niks aan voedsel verdragen ...zo zielig
    wat nou als ik had afgewacht ?
    tom en ik zijn full time om en om aanwezig ..is wel zwaar ..maar ik zou willen dat we het over konden nemen

hopen dat het over enkele dagen beter gaat met haar ...duimen jullie mee aub

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Onder baby en dreumes waar het thuis hoort ;)
    Je kan dit ook zien bij alle berichten die je geplaatst hebt.

Kwebbel

Deel Deze Pagina