Hoe wil jij je ouders vertellen dat je zwanger bent!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door consider, 25 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Denken jullie er ook al over na hoe je het je ouders wilt gaan vertellen?

Het lijkt mij heel erg leuk om een taart te laten maken waarop staat:
    Jullie worden opa & oma!

Wat voor leuke ideetjes hebben jullie?

2. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik heb het kadootje van vorige keer nog klaar
    liggen spenen met oma s lieveling en opa s schatje
    en een boekje van opa en oma pluis....
    Kan niet wachten om het te geven... :oops:

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Onze ouders zijn van beide kanten al grootouders, mijn schoonouders hebben al 10 kleinkinderen en mijn ouders 2 dus dan is het toch anders om met een cadeautje aan te komen vonden wij.

Ik had mijn man verrast met een mok in zijn schoen voor sinterklaas hier stond op; voor de allerliefste papa, had de mok gevuld met strooigoed en mijn positieve test... Wij zijn naar onze ouders gegaan en vroegen of ze nog wat voor sinterklaas hadden gekregen en toen zei mij man ik wel en liet de mok zien!

Voor de rest zijn er zoveel dingen die je je ouders kunt geven, slabbertjes, speentjes, shirtjes met leuke teksten!

Hoop dat iedereen snel hun ideetjes werkelijkheid mag maken!

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    heb al babydagboekjes klaarliggen! En ik denk dat ik de oma's allebij breinaalden geef en een bolletje wol. Kijken of ze de hint snappen :)

Bij onze eerste zijn we het gaan vertellen toen we van de echo terug waren. We kregen allemaal folders mee bij het eerste bezoek aan de vk en hebben dat gewoon gebruikt als hints! (eerste hint: folder over gezond eten, tweede hint was het tijdschrift 'ouders van nu' en de derde was de echo-foto! En TOEN begrepen ze het pas ! :) )

5. ik vond dat foto lijstje wel een leuk idee.. met een gedichtje erin van:

jullie kunnen me nog niet horen
    jullie kunnen me nog niet zien
    in (de maand dat je uitgeteld bent) word ik geboren
    mag ik dan in dit fotolijstje misschien

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Dat is een leuk gedichtje voor in een foto lijstje!

Misschien dat ik die wel bij de taart doe.....nou ja, eerst maar zwanger worden

7. k heb er nog een! :D

we hebben groot nieuws
    al is het nu nog klein
    we willen laten weten
    dat we in (maand) met zn 3e zijn..

of 4e of 5e ligt eraan of je al kids hebt hahaa

8. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    oh wat een leuk idee dat met die gedichtjes!
    pffffffffff maar ja ik ben nog maar net begonnen en zal wel niet in 1 x raak zijn

9. dat weet je maar nooit iggylover :D

maar ja ik zit momenteel al in ronde 14..
    maar ik ga denk ik wel 1 van deze gedichtjes in een fotolijstje gebruiken :D

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja het is echt een super idee... we dachten zelf ook al aan een mok met voor de liefste opa en oma ofzo maar dit is helemaal leuk

11. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Ik zat af en toe ook al denken hoe ik ze dan kan verassen. Dat gedicht in een fotolijstje vind ik al erg leuk. Hopelijk komen hier nog meer goeie ideeën!

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Mijn moeder een shirt "hoera ik wordt oma", mijn vader hetzelfde denk ik, hij is nogal nuchter in dit soort dingen.... alleen weet ik niet wat ik nu bij mijn stiefvader moet doen? Mag ik hem dan ook "opa" noemen?

13. dat moet je natuurlijk zelf weten, als die stiefvader al heel lang in beeld is en jij er een goed contact mee hebt kan je hem gewoon opa noemen..
    ik zou de vriendin van mn vader (die noem ik nog niet eens stiefmoeder hahaha) nooit en te never oma laten noemen ...die mogen ze dan gewoon bij de voornaam noemen.. tis maar net waar jij zelf voor kiest en wat hij zelf wil natuurlijk

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    je stiefvader wordt toch ook opa! (of een stopa natuurlijk ;) )

15. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja ik denk wel maar dat ligt ook een beetje aan de band... mijn vriend noemt zijn stiefvader ook papa en ook tegen zijn eigen vader... lekker luxe toch

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Oh, ik doe echt leuke ideeën op hier! :) Thanks! Nu eerst maar eens zwanger worden! :)

Ik heb stiekem gisteren een kaartje gekocht om mijn vriendje te vertellen! Heel schattig!

17. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Mijn vriend en ik hebben bedacht dat we de ouders uitnodigen zonder dat ze het van elkaar weten. Dan geven we ze alle vier een kadootje, een slabbetje met liefste opa of oma erop ofzo. En ik dacht zelf om er een kaartje bij te doen namens het kindje. Alsof ie z'n toekomstige opa's en oma's alvast wat laat weten.

Maarja hier is het nog niet zover maar het is wel heel leuk om over na te denken :D

18. sas30

sas30 Actief lid

18 jan 2008
    342
    0
    0
    verzorgende
    gelderland
    hallo ja ik kan ook niet wachten om het onze naaste familie het als eerste te vertellen

ik denk dat ik mijn zusje ga vragen of haar loon er al op staat :) ze zegt altijd dat als we wat te vertellen hebben dat we maar moeten wachten tot het eind van de maand gezien ze dan haar loon heeft en ze haar eerste neefje of nichtje helemaal gaat verwennen.

mijn ouders dat word moeilijk die krijgen het cadeautje tegelijkertijd gezien dat mijn zusje nog daar woond maar dat lijsje met het gedichtje lijkt me erg leuk.

nou maar hopen dat het niet te lang meer duurt. ;) :)

19. wij hebben de vorige keer 2 sokjes gegeven een blauwe en een rose.. maar helaas ging het mis.

en wat ik nu ga doen weet ik niet ik denk dat mijn gezicht zo straalt dat ik niets hoef te geven maar dat ze het al zien..

20. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Eerst nog eens zwanger zien te worden, maar als het eenmaal zo ver is, dan wil ik twee kleine zuigflesjes kopen. Deze wil ik dan vullen met een laagje roze (met witte) en een laagje blauw (met witte) muisjes. Deze pak ik dan in en die geven we dan aan mijn ouders en mijn schoonouders.

Al denk ik dat zodra wij met deze cadeautjes aan komen zetten, ze al door hebben wat er is :D (Zowel mijn ouders als mijn schoonouders weten namelijk dat we aan onze kinderwens werken.)

Deel Deze Pagina