Ok, hele rare vraag maar ik vind online niks! Wat is de leeftijd dat kinderen zoethoutstokjes mogen hebben? Mijn zoon is nu 14 maanden en heeft ontzettende last van zijn tandjes, dus ik dacht een zouthoutstokje is misschien iets voor hem? Bijtringen o.i.d. Vind hij niet boeiend dus daar heb ik niks aan. Ik vind online wel dat vrouwen die zwanger zijn geen zoethout mogen, maar dreumessen vind ik niks over? Iemand een idee of hij het zou mogen hebben????
Ik zou het niet doen, maar dat is puur omdat er vezels los kunnen komen en das niet fijn in je luchtpijp kan ik je uit ervaring vertellen
Mee eens. Het mag wel. Maar ik persoonlijk zou toch eerder voor een ring gaan. Dentinox al geprobeerd ?
Ja Dentinox, chamodent etc. Paracetamol zit hij nu al weken aan, ook niet echt een fijn gevoel, maarja. Dan maar daar mee doorgaan. @ Veronique: werking van zoethout? Wat bedoel je daar precies mee?
Die smiley lijkt me nergens voor nodig. Ik vraag toch gewoon iets? Ik zag zoethoutstokjes staan en dacht daar kan hij wel aan knabbelen.
Onze zoon heeft er momenteel ook last van, wij geven hem vaak van die goedkope plastic waterijsjes. Van die lange staafjes. Alleen dan laten we hem dicht, kan hij er lekker op knagen, zonder dat hij knoeit. Als hij gesmolten is, gooien we hem weer in de vriezer voor de volgende keer
De werking van zoethout is toch bloeddrukverhogend? Of heb ik dat mis? Nou ja, de tip met komkommer vond ik wel een hele goede! Ik ga dit topic toevoegen aan mijn abonnementen, hier ook een kleintje dat tanden heeft en er nog zat gaat krijgen.