Ja hoor...daar gaan we weer...dag 18 en al weer bloedverlies!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door donkervoort, 21 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. donkervoort

donkervoort Actief lid

12 jan 2009
    107
    0
    0
    Verpleegkundige
    sinds Januari gestopt met de pil en nog steeds een korte cyclus, vandaag 18 de dag en het begint al weer licht rood na plassen.....pfffff....ben er nu wel klaar mee, maar ja ik heb het niet voor het zeggen!!

2. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Dus je hebt een cyclus van telkens 18 dagen?
    Probeer gebasseerd op die cyclus anders uit te rekenen wanneer jij een ovulatie zou moeten hebben, en gooi er wat ovulatietesten tegen aan.

3. donkervoort

donkervoort Actief lid

12 jan 2009
    107
    0
    0
    Verpleegkundige
    Ovulatie testen heb ik al vaak gedaan en daaruit blijkt geen eisprong, moet gewoon nog geduld hebben en anders maar naar de HA ofzo...
    Bedankt voor je snelle reactie!

4. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Geen probleem, heb zowieso toch niks anders te doen. Het stormt hier buiten en mijn vriend ligt helemaal in het gips... Maar ja, als je volgende cyclus wéér 18 is zou ik naar de Huisarts gaan, slik je foliumzuur al?

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hoi,

Ik heb ook zo'n korte cyclus... Blehhh!! Weet dus hoe jij je voelt!!
    Als je cyclus onder de 21 dagen is, is zwanger worden erg lastig. Mijn cyclus varieerde tussen de 19 en 24 dagen en ben dus niet een jaar gaan aankloten maar na een stuk of 6 rondes naar de huisarts gestapt. Ik was overigs al ruim 2 jaar toen van de pil af.
    Als jij dan ook nog eens geen positieve ovulatietestjes hebt, zou ik zeker binnenkort ff langs de HA gaan en een verwijsbrief vragen voor de gyn. Mocht je huisarts dat onzin vinden, probeer er dan op te staan, want zo'n korte cyclys is echt niet oke als je zwanger wilt worden.

Ik krijg nu behandeling in het ziekenhuis want door mijn korte 1e fase (fase voor het ei) en de korte 2e fase ) luteale fase blijk ik niet zonder hulp zwanger te kunnen worden.

Ik wil je niet bang maken, maar een jaar aankloten zonder dat je echt kansen hebt is slopend, dus...

Hoop dat je hier iets aan hebt.

PS:
    Er is trouwens ook een topic bij de clubs voor mensen met een korte cyclus, en ook is er nog een topic bij vruchtbaarheidsbehandelingen (miracles in de MMM vanwege een korte luteale fase).

6. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    ik wil je toch ook een positief berichtje geven.
    Ik ben met een cyclus van 19 dagen gewoon zwanger geworden (in 3 maanden) dus het is wel mogelijk ondanks dat de vk erg raar keek toen ik vertelde over mijn cyclus.
    Ik heb nooit ovulatietesten gedaan dus daar kan ik je niet verder mee helpen.

Sterkte in elke geval want leuk is het niet.

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik zou de dokter bellen, want volgens mij heb jij een goede reden om langs te komen. Geen eisprong kunnen vinden en zo'n korte cyclus :(

Deel Deze Pagina