negatieve bloedtest later toch zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kimv, 17 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    ik heb ongeveer 1 week geleden een echo laten maken ivm rare cyclus. Hierop was een "vruchtzakje" 5.2 weken te zien arts assistent zij nog goh dat lijkt wel op een beginnende zwangerschap urine test negatief bloedtest afgelopen week ook negatief kan ik nu echt niet zwanger zijn of zij hier dames die ook pas veel later positief testen met bloedtest bedoel ik dan. Ik voel me erg moe heb snel bloeduitstortingen en moet veel plassen, ben een beetje katterig en geen trek in eten, af en toe duizelig ik maak me toch zorgen alvast bedankt

2. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Zodra er innesteling plaatsvindt, maakt je lichaam HCG aan. Wat je 'teveel' hebt, plas je uit. In je bloed is het daarom veel eerder te testen dan met je urine. Het lijkt me echt heel erg sterk dat je bij 5w2d nog niet eens HCG in je bloed aan te tonen is.
    Heb je inmiddels zelf weer een keer getest? Je bent alweer een week verder, dus wellicht is je test dan nu wel positief? En moet je niet terug komen bij de arts?

3. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    ik heb zojuist contact gehad met ander ziekenhuis waar ik maandag om 15.10 terecht kan ze vond het geen raar verhaal en zei dat er wel meer vrouwen waren die heel erg laat ps hcg aanmaakten en anders kan deze arts misschien wel vertellen wat het wel is?? Het leek echt op een echo van 5.2 weken ik zou maandag 7 weken moeten zijn dan

4. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Spannend hoor! Veel succes maandag! Laat je even weten of we je kunnen feliciteren?

5. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Het komt inderdaad wel eens voor dat mensen heel laat hcg aanmaken en dat je alleen door een echo of bloedtest kan zien dat je zwanger bent. Succes!

6. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    ik vind het heel erg spannend ik ben bang dat ik een teleurstelling krijg maar toen ze eergister zeiden je bloedtest is negatief had ik echt zoiets van ja en ik ben toch gewoon zwanger waarom weet ik niet. Bedankt voor julie berichtjes ik ben echt op van de zenuwen en iedereen in mijn omgeving heeft zoiets van wacht nou maar rustig af als je zwanger ben ga je het van zelf zien:(:(:(. maar ik wil niet wachten tot dat het spontaan geboren word ik wil het nu weten

7. kimpietjeuh

20 jun 2009
    92
    0
    0
    huishoudmedewerker bij bejaarde
    Vilvoorde (België)
    Ben je dan niet ongi? dan zal je wss wel zwanger zijn...
    succes maandag..

8. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    ik heb wel een lichte bloeding gehad van zo'n drie dagen maar de echo is anderhalve week daarna gemaakt en toen was het vruchtblaasje zichtbaar dus .......... daarna geen bloedverlies gehad i

9. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je geen HCG aanmaakt, is de kans klein dat je zwanger bent. In je bloed is een week na de eisprong al te zien of er iets gaande is, je HCG waarde zou zeker groter dan 1 en minimaal 50 moeten zijn. Zeker als je al ruim 5 weken zwanger bent. Soms komt het voor dat er een soort stolsel in de baarmoeder zit, wat op een vruchtzakje/zwangerschap lijkt. Dit kan uit zichzelf weer verdwijnen.

Als je maandag 7 weken zwanger zou zijn, dan moet er een vruchtje te zien zijn van ongeveer 1 cm lang met een kloppend hartje.

Succes & ik hoop natuurlijk voor je dat je wel zwanger bent! Laat je wel even weten hoe het gegaan is?

10. Audrina

Audrina Lid

17 jul 2009
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend!!! Ik hoop voor je dat je zwanger bent ;)

11. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    bedankt voor al julie reacties ik hoop natuurlijk ook dat ik zwanger ben, maar ik wil nu voornamelijk weten wat er in mijn baarmoeder zit

12. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    iemand nog wat bemoedigende woorden ik ben erg nerveus en nu ging ook mijn auto vanavond kapot, hond moet woensdag geopereerd worden.

13. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    na regen komt altijd zonneschijn, meis nog even volhouden.
    Hoop dat je straks een knaltest in handen mag houden.

14. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Spannend ; houd je ons op de hoogte?
    dag

15. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    nou wat een verhaal,

Ik hoop voor je dat je goed nieuws krijgt!!

Ik ben momenteel 5 dagen overtijd, geen teken van ongi en aqlle testen negatief..:(
    Ga ook volgende week even naar de HA. ben benieuwd!

Ik duim voor je!!

16. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    mijn testen waren in januari negatief, bloed ook en uitwendige echo ook. 1 week flink gebloed en 3 weken later bleek ik 9,5 week zwanger te zijn!! bij ruim 6 weken gaf bloed dus negatief aan. Helaas zat het wel buiten de baarmoeder.

17. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    badankt voor de reacties nog een nachtje slapen heb auto geregeld voor morgen dus alles gaat positieve kant op ben zo benieuwd morgen pas om 15.10 bij de gyn en daarna moet ik werken dus als jullie een beetje geduld hebben laat ik het zo snel mogelijk weten
    groetjes kim

18. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Heel veel succes alvast! Ik ben erg benieuwd wat de uitkomst zal zijn.

19. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant

me 2!

Succes voor morgen Kim. Ik hoop dat je goed nieuws zult krijgen

20. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    ik word gek auto kapot ,auto buuf geleend lekke band om half acht vanochtend 2 uur wachten voordat auto gerepareerd kon worden. Ik ben er klaar mee hoeveel pech kan een mens hebben sorry hoor ik hoop vanmiddag meer geluk te hebben. groetjes kim

Deel Deze Pagina