Haarverf van Action goed?

Discussie in 'De lounge' gestart door Esmaralda, 23 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik wil mijn haar verven, en zag dat ze bij de Action haarverf hebben.
    Heeft iemand die weleens gebruikt en is hij goed?
    Ik heb zwart nodig, heb nu donkerbruin haar.
    Alvast bedankt :D

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Verf mijn haren al jaren met black coffee vd action :)
    Scheelt me een hoop geld aangezien ik soms om de drie weken al moet verven.

3. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb meerdere malen verf gehaald bij de Action, maar wel van een merk wat ik ook bij een andere drogist kon kopen en de verf was altijd hetzelfde. Natuurlijk wel wat gekopen :)!

4. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Hier wel een slechte ervaring met haarverf van de Action, pakte namelijk helemaal niet...

Vriendin van m'n moeder had er ook haarverf gekocht, zelfde probleem, zij contact opgenomen met L'Oreal, vroegen het nummer door te geven op de verpakking. Bleek het al vrij lang geleden geproduceerd te zijn, dan schijnt het dus ook voor te komen dat het niet meer pakt.

In dit geval wel duur dus...

5. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Ja hoor werkt hier prima. Vorige week eentje van de Big bazar geprobeerd, was 1 euro 80 ofzo :p spotgoedkoop natuurlijk, en die pakte ook goed. Normaal gebruikte ik dure merken, maar sinds kort na aanraden ook maar de allergoedkoopste geprobeerd, tot nu toe erg tevreden en het kleurtje blijft een dikke 4 weken zitten.. :)

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik koop altijd bij de action als het van een bekend merk is maar het klopt dat dit vak producten zijn die al erg lang in omloop zijn.
    De laatste keer had ik haast en kon niet naar de drogist. Heb toen een onbekend merk pakje mee genomen maar dat doe ik nooit meer. Het leek alsof ik de verf er niet uitgewassen kreeg. Mijn haar bleef plakkerig en vet verkleeft. Ik heb het toen op en avond 7x gewassen en toen werd het minder. Voor mij dus geen action verf meer. Ik wacht d aanbiedingen van het kruitvat wel af.

7. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

hier 1 keer verf van action gebruikt en het ging gewoon goed. mijn moeder verft al jaren haar haar met action verf en nooit problemen gehad.

8. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Gebruik altijd garnier vsn de action is gewoon herzelfde alleen poolse gebruiksaanwijzing en nps papiertje erbij. Scheelt 10 euro

Deel Deze Pagina