haarverf vraagje

Discussion in 'De lounge' started by luuus, Mar 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luuus

luuus Niet meer actief

even een vraagje ik heb donkerbruin geverfd haar nou heb ik een ontkleurder gekocht en ben ik van plan van de week me haar te gaan ontkleuren en daaroverheen dan blond te doen (beetje middenblond) iemand hier ervaring mee? had je er spijt van of kwam er toch een mooie kleur uit? alvast bedankt :D

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Blond maken van donker haar, zou ik altijd bij een kapper laten doen.

Ik kreeg echt een hele rare coupe na het ontkleuren en daarna weer verven.

3. jinx

jinx Actief lid

Nov 26, 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    hoi,

ik zelf ben kapster en ik zou je dus ook zeker adviseren om het bij de kapper te laten doen.
    we krijgen vaak genoeg klanten die het zelf hebben geprobeerd thuis en waarbij het goed mislukt is.
    zeker ontkleuren is al niet te best voor je haar dus laat het zeker bij de kapper doen.

gr linda

4. Taby

Taby Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,366
    140
    63
    Ik heb geen ervaring met zelf je haar kleuren (laat het altijd doen bij de kapper).
    Maar ik denk dat wanneer je van donker naar licht wilt, het beste even langs de kapper kunt gaan.
    Ik denk dat je best kans hebt dat het weetikwatvoorkleur wordt.

Succes ermee.

Groetjes Taby.

5. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Nooit ontkleurder over bruin geverfd haar doen.
    Dan wordt je haar oranje van .........

6. Female

Female Niet meer actief

Ik heb al duizend dingen zelf gedaan en heb ik altijd de instelling van; 'als het mislukt groeit het wel weer aan'
    Maar van donker naar blond heb iktoch echt bij de kapper gedaan, en wel bij een hele goede.
    Ik zou er nooit aan beginnen zelf, en dat zegt wat ;) :)

7. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Ik heb het ook eens zelf ontkleurd, ik heb zo'n twee jaar lang zwart haar gehad, en de kapper weigerde het te ontkleuren.
    Dus het was alles uit laten groeien (behoorlijk lang haar) of de gok wagen.

Omdat ik zo'n 2.5 mm uitgroei had, kreeg ik bovenop een spierwitte streep, vervolgens een stuk rood en daaronder donkerbruin.
    Het stond eh.. apart zeg maar :)

Het heeft mijn haar wel behoorlijk beschadigd, zonder halve liter cremespoeling kom ik er niet doorheen en het zit heel snel weer in de knoop.
    Toch heb ik er geen spijt van, want ik vind het leuk om te experimenteren, en uiteindelijk heb ik het toch wel snel vrij egaal bruin gekregen.

Maar zoals je het in je hoofd hebt, wordt het resultaat vaak niet..

8. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,491
    36,450
    113
    Ik zou naar de kapper gaan, heb het zelf geprobeerd en het werd idd oranje! Daarna vaal groen..

9. luuus

luuus Niet meer actief

dat is bij mij indd ook het geval haha dat de kapper het weigert te done dus ik dacht dan probeer k het zelf en als het mislukt gooi ik dr wel een donkere kleur overheen maar ik hoor nu alleen maar mislukkings verhalen dus begin toch een beetje te twijfelen haha

10. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    1,684
    0
    0
    Apeldoorn
    Hooooii schat :D
    Hoest met Fergie?
    (dit was ff offtopic)

Nu ontopic:

Ik heb dit ook al vaak meegemaakt...trap steeds weer in donkerbruin, en steeds weer terug naar blond...zo zit hier nu ook weer een dom blondje te typen :D

Ontkleuren kan best, het word wel oranje maar dan moet je een blondtint met as erin gebruiken! Geen licht asblond maar bijvoorbeeld midden asblond, bij mij is dit toen heeel mooi geworden, geen oranje meer! (na het ontkleuren zelf wel, was net pipo)

Maar wat nog mooier is, highlights laten zetten bij de kapper, in bijvoorbeeld 2 verschillende kleuren blond. En dan heeel veel highlights, dan lijkt het haar ook alweer een stukj blonder...

Succes en show het ff in je album of op hyves als het gelukt is :D

11. luuus

luuus Niet meer actief

heyyy meissiee gaat goed en met fergie ook super heel rustig babytje en ze krijgt al lekkere spekbeentjes haha hoe is het met dean?

ik onthou de tip voor een askleur te nemen... ik hebt niet echt zin om naar de kapper te gaan en daar uren te gaan ziten haha ben meer van het thuisverven maar dan altijd donker als ik het geprobeerd heb zet ik een foto op hyves mislukt of niet haha heb wel vaker haarblunders gehad dan is de kapper een goeie oplossing

12. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    1,684
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha Dean heeft ook al ontiegelijke spekbeentjes :D alleen bovenaan, onderaan nog steeds dun :D Zo lievv

13. valhalla

valhalla Niet meer actief

Haha ik heb dat ook eens probeerd, (nou ja meerdere keren :D) het werd wit met roze en groen. Ben toen met een sjaal over mijn hoofd naar de AH gefietst en heb er een asblonde tint overheen gegooid. Toen was het eigenlijk best grappig, maar als je veel om je haar geeft zou ik het niet aanraden... De kleur werd wel okee maar alle rek was eruit, waardoor het constant afbrak en aanvoelde als stro....

14. luuus

luuus Niet meer actief

thnx valhalla voor je tip ik ga in iedgeval een asblonddde kleur kope haha ik hou wel van wat experimetere en als het echt te erg is ren ik wel naar de kapper haha ben nu wel heel benieuwd wat het gaat worden

15. luuus

luuus Niet meer actief

nou ik heb het gedaan hahaha van zwart-bruin naar lichtblond eerst 2 ontkleurings pakken en daarna een asblonde kleur de uitslag valt wel mee er zit een kleine onranje vloed overheen van de week doe ik nog een keer die asblonde kleur erdoorheen hopen dat die oranje gloed er dan af is haha...:D

16. luuus

luuus Niet meer actief

ik was alleen van plan om morgen te gaan zwemmen kweet niet of dat nu zo verstandig is of het dan meer oranje uit aan slaan of juist de oranje kleur vervaagd iemand ervaring?

17. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Als je gaat zwemmen, goed opletten dat het niet groen uitslaat!
    (valt wel op te lossen met ketchup of zilvershampoo, maar is in principe toch niet erg elegant! ;) )

18. sim

sim Niet meer actief

vind wel lef hoor! ben heel benieuwd hoe het geworden is!

je kunt voor het zwemmen wel een masker in je haar smeren, lekker veel en dan een knoet ofzo er in draaien, dan is het enigzinds beschermd..

19. luuus

luuus Niet meer actief

ik zet van de week wel ff een foto in me album haha.. ik doe indd wel een knot in me haar probeer ik wel boven water te blijven doe die omatjes ook altijd met hun gefohnde haren in het bad hahaha.. soms moet je ff zelf wat uitproberen he..:D ik kan het soms echt in 1 keer zat zijn hoe ik eruitzie en dan wil ik ook echt compleet iets anders..:D in voor veranderingen..:D

20. sim

sim Niet meer actief

ik hou je topic in de gaten, want ben benieuwd!
    zit zelf ook even tussen twee kleuren in haha

succes morgen en veel zwemplezier :D

Share This Page