6 weken OVERTIJD

Discussion in 'Zwanger worden' started by babel, Aug 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babel

babel Actief lid

Aug 25, 2006
    110
    0
    0
    Ik zat gister even te zoeken op internet en vond deze pagina. Eerst gisteravond even zitten lezen en nu dus maar de stoute schoenen aangetrokken om hier mijn probleem te plaatsen.

Ik ben nu al 6 weken overtijd... 15 juni was mijn laatste menstruatie. Ik heb al ik weet niet hoeveel testen gedaan waarvan er 2 positief waren maar pas na een kwartier en dan mag je niet meer aflezen :cry: . De andere waren allemaal negatief.
    Ik ben in december met de pil gestopt en heb sindsdien gewoon elke keer een cyclus van 30 dagen gehad. Gisteren ben ik naar de ha gegaan en heb hem het probleem voorgelegd want ondanks al die negatieve testen voel ik toch onzekerheid. Ik wil gewoon weten waardoor het komt dat ik zo lang overtijd ben. De ha zei tegen mij dat hij eerst ook weer een test wil doen. En als dat dan negatief is daarna een bloedtest....
    Ik ga gewoon braaf mijn urine brengen maandagochtend maar geloof niet dat er iets anders uit gaat komen dan de testen die ik zelf heb gedaan.

Ik word gek van deze onzekerheid. Ik wil gewoon weten wat er aan de hand is met mij....
    Zijn er mensen hier die zich in mijn verhaal herkennen????

BABEL
    (sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt)

2. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

Jun 20, 2006
    2,046
    0
    0
    Flevoland
    Herken het niet ,maar hoop dat je snel duidelijkheid hebt...

Liefs Britt

3. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

Oct 31, 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Dag babel,

op zich is het niet abnormaal dat je (zelfs als je in het begin redelijk regelmatig bent) in grofweg het jaar nadat je met de pil bent gestopt er een keer een rare cyclus bij hebt.. kan zijn dat je een keer een eisprong hebt overgeslagen... die twee testen die pas na een kwartier postief waren, daar kun je inderdaad niets mee, bij het aflezen van de testen is het heel belangrijk dat je afleest binnen de termijn die in de gebruiksaanwijzing staat want anders zijn ze niet betrouwbaar...

Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt (een postieve bloedtest -al lijkt mij eerlijk gezegd die kans niet heel groot- of duivels)... ik weet hoe frustrerend het wachten kan zijn...

Chrizzzy

4. Niet meer actief

Hai babel kijk maar naar mijn verhaal, ik ben jennie72. Dit verhaal gelooft niemand maar het is toch echt zo. Ik heb keurig netjes mijn cyclus gehaad 2 maanden nadat ik gestopt ben met de pil. Altijd keurig 30 dagen maar nu inneens niet meer. Heel vreemd. Wle alle tekenen.
    :cry: Dus testen gedaan waarvan 5 positief. Dus heel blij. Maar ik herb toch bloed laten trekken en mijn HCG was 2???????dus niet zwanger of niet meer. Dus naar de HA die vond het niet nodig om een echo te laten maken. COnclusie was miskraam. Nu moet ik wachten tot 12 september dan wel een echo bij eigen gyno. Dus dit bizarre verhaal gaat nog verder.
    Ik hoop voor je dat je snel andwoorden hebt.Anders ik wel. Je staat er niet alleen voor deze meiden zijn fantastisch.
    groeten van jennie72

5. boeffie

boeffie Lid

Aug 28, 2006
    13
    0
    0
    Eindhoven
    hee babel,

ik herken jou verhaal maar al te goed. ik zelf ben 4 weken over tijd en alle testen tot nu toe waren negatief.
    ben al bij de ha geweest. kreeg daar te horen dat ik maar eerst moest afwachten of ik deze mnd weer niet ongi werd, daarna gingen ze verder kijken.

het ergste vind ik dat ondanks alle symptomen ze het bij mij op spanningen/stress gooien dat ik geen mens. meer heb.(weet niet of ze dat ook tegen jou hebben gezegd).
    zoiets maakt je alleen nog maar meer onzeker, dus ik weet wat je doormaakt.

ik hoop iig voor jou dat je maandag meer duidelijkheid krijgt.
    duim voor je.

groetjes boeffie

6. jody

jody Bekend lid

May 13, 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    He babel,

Ik herken je verhaal precies. Kijk maar eens bij 40 dagen overtijd.
    Ik heb gewoon een maand geen ei gehad. Verder was bij mij ook alles normaal. Gestopt in november, met uitzondering van de eerste 3 maanden verder een 'normale' cyclus.

Het is heel vervelend, maar zolang er geen :evil: :evil: zijn zul je moeten afwachten. Test om de twee weken. En ik hoop dat er iets uit het onderzoek komt bij de ha. Die van mij wilde niets controleren, dus wat dat betreft ben je al een stap verder.

Veel succes!!!

7. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik was in t begin best regelmatig (35-38 dagen) en nu na een half jaar zit ik ineens al op 54 dagen (is dus 2wk overtijd, 3wk last van heel weinig rose/bruin/rood bloedverlies).. En vanmorgen nog ns getest, maar ja negatief natuurlijk..

Groetjes,
    Jorietje

8. babel

babel Actief lid

Aug 25, 2006
    110
    0
    0
    Hai meiden,

Nou nog steeds niks en het wordt al bijna 7weken. Ben bij de huisarts geweest en daar is een zwangerschapstest gedaan. Negatief natuurlijk-->
    had ook niets anders verwacht. Nu morgen weer naar de huisarts en als het goed is gaat hij me doorsturen voor een bloedtest.
    Ik weet zelf ook wel voor 99% zeker dat ik niet zwanger ben maar wil gewoon weten waarom dit zo is. Iedereen (behalve de huisarts) zegt dat het waarschijnlijk door het ontpillen komt maar dan vraag ik me af waarom was het de eerste 6 maanden dan wel gewoon regelmatig en ben ik nu pas aan het ontpillen. Het enige wat ik kan doen is afwachten :cry: .

Jullie ook heel veel succes met wachten.....
    Groetjes Babel

9. boeffie

boeffie Lid

Aug 28, 2006
    13
    0
    0
    Eindhoven
    hoi babel,

ik hoop dat je ha je heeft door gestuurd voor je bloedtest. ik moet woensdag naar de ha in de hoop dat hij mij ook doorstuurt voor een bloedtest. ik kwam namelijk na een beroerd weekje erachter dat ik al wel langer dan 4wkn overtijd was. ik zal in ieder geval voor je duimen.

en voor de rest van de meiden kan ik alleen maar zeggen hopelijk hebben we allemaal binnenkort meer rust in ons leven en geen onzekerheid meer.

groetjes carla

10. droom

droom Actief lid

Jul 25, 2006
    353
    0
    0
    He babel,

Ik herken je verhaal maar al te goed. Zit nu op dag 67 van mijn cyclus en heb net via een gyn echo gehoord dat ik niet zwanger ben en heb wel klachten...

Kijk maar eens bij het stukje onder dag 40 daar zijn nog meer meiden die in dit o zo vervelende schuitje zitten.

Hoop voor je dat je maandag een goed bericht krijgt, veel succes!!

Gr Droom

11. Niet meer actief

hoi
    veel succes met wachten
    hoop dat je maandag van die onzekerheid af bent

12. babel

babel Actief lid

Aug 25, 2006
    110
    0
    0
    nou vandaag al de uitslag van mijn bloedtest van gisteren gehad. Maar wat blijkt die dokter heeft het bloed niet getest op zwangerschap maar op andere hormonen. Hij zegt dat alles goed is en dat ik NIET aan het ontpillen ben omdat volgens hem er gewoon eisprongen plaatsvinden. Jah en waarom word ik dan niet ongesteld. Ik weet het niet meer. Als ik over een maand nog niet ongesteld ben geworden moet ik terugkomen, jaja alsof ze dan iets gaan doen. Je hebt echt helemaal niks aan de huisartsen hier. Nu weet ik dus nog niet wat er met me aan de hand is. Als er wel normaal een eisprong plaats zou hebben gevonden kan het dus zijn dat ik nu alsnog zwanger ben geworden. Heb vanochtend wel weer boven de wc gehangen.......
    We wachten maar gewoon af, wat moeten we anders doen toch!!!

Ik wens jullie allemaal ook veel sterkte met wachten

13. Niet meer actief

hoi meid
    balen zeg
    irritant zeg dat de arts je niet wil helpen
    maar als je twijfelt over een zwangerschap
    dan zou ik over een tijdje nog eens een test doen hoor!!
    of anders dat de duivels snel komen
    dan kun je verder he
    succes ;)

14. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    Dat is balen.. echt lastig die onnauwkeurige mensen.. het is toch belangrijk, waarom testen ze niet gelijk je hcg.

Share This Page