ik heb ook erg dun en breekbaar haar, daarom heb ik ze ook om het voller te hebben en langer. Mijn kapster doet het super goed, en ben er zeer tervreden over. ik betaal 3 euro per stuk en daar zit dan ook bij knippen, snijden, verven, wassen drogen alles zeg maar. ik zal kijken of ik een foto kan plaatsen.
Ik heb eventueel wel wat foto's van wax extension verleningen. Beide meiden op de foto's hebben 120 extensions genomen... De prijs hiervan was 240 euro incl. extensions, plaatsen, knippen/snijden, stylen en garantie. Ps. mijn ervaring met micro rings is dat het heel snel uitzakt, in het ringetje zit een soort rubbertje, en dat is alle houvast die het bied. Je moet hiervoor dus heel stug/kroessig haar hebben, wil het een beetje blijven zitten. Voor:
Na: (de krul gaat na het wassen natuurlijk eruit, dit is erin gezet met een stijltang (ja echt, krullen maken met een stijltang, dat werkt echt ))
zo wow dat is mooi zeg! Ik heb helaas heel kort haar dus voor mij niet weggelegd maar dit ziet er echt heel erg goed uit!
Je krijgt 5 maanden garantie, maar gemiddeld laten mijn klanten het 6 maanden zitten. Het valt er niet vanzelf uit, dus het blijft niet "maar" 6 maanden zitten. Maar je eigen haar groeit, dus de waxjes gaan ook zakken. Op een gegeven moment is die uitgroei te erg, en ga je ze zien als je bv een staat maakt. Dan is het tijd om ze te laten verwijderen.
Uhmm.. Dat ligt een beetje aan het model.. Eigenlijk vanaf 7cm, maar als het bv achter opgeschoren is dan lukt het niet.. Je kan wel even een pb sturen met een foto, dan kan ik het beoordelen. Ook hoeveel stuks je nodig zult hebben. Dan kan je zelf kijken, als je ze ergens wilt laten plaatsen, wat de prijs zal zijn. Meestal staat er nl op een site hoeveel de extensions per stuk kosten. En dat is natuurlijk weer overal verschillend.
@Nikita, jij zet ze zelf zoals ik begrijp? Welke extensions zijn het? Mijn complimenten, erg mooi gedaan.
Ziet er zeker mooi uit. Waar kom je vandaan als ik vragen mag? Ik wil ze ook weer laten zetten, maar ben nu eerst mijn haar wat laten groeien.
Ik gebruik de extensions van So. Cap (tegenwoordig heet het SHE by So. Cap (SHE staat voor So. Cap HairExtensions)) (deze moet je niet verwarren met Original So. Cap of Euro So. Cap). De echte So. Cap extensions zijn altijd 55/60cm of 75cm. De meiden van de foto hebben beide 55/60cm. Ik vind deze extensions zelf een van de beste. De structuur, en de gladheid is hetzelfde als Indian Gold, alleen de prijs is aantrekkelijker. Daarentegen vind ik de Original of de Euro So. Cap verschrikkelijk, vooral in de punten... Dus mocht je iemand kennen die So. Cap niks vindt, informeer dan even welke het was . Maar anyway, ik heb een salonnetje in Zoetermeer (naast Den Haag). Mocht iemand vragen hebben, stuur ze dan even via PB want het is niet mijn bedoeling om hier reclame te gaan maken.
@Nikita, ik hoor inderdaad verschillende verhalen over so cap. vooral over het blond van de eurosocap. Maar ja, jij hebt dan de goede en fijne haren! Je ziet het ook op de foto hoor, mooie kwaliteit.
Hmmm Zoetermeer is voor mij niet heel dichtbij maar weet ook hier geen goede salon ofzo om ze te laten zetten. Weet er wel een maar daar betaalde ik de vorige keer 400 euro geloof ik.
Haha, nee hoor. Het is geen wax wat je man/vriend in zn haar smeert . Het is een keratine waxje, en keratine is een bouwstof van je haar. Het eigen haar stoot het waxje dus niet af. Je kan het een beetje vergelijken met kaarsvet. Ik maak het waxje warm, rol het om een plukje van je eigen haar, en als het afgekoeld is (na zo'n 5 seconden), dan zit het vast. Het zit dus niet door je haar, maar om een plukje haar. De tang waar ik het mee plaats is 150 graden (een gemiddelde stijltang is 200-220 graden, en die haal je door je hele haar), hiermee verhit ik alleen de bovenkant (ongeveer 1 cm) van de plukjes haar, waar extensions inkomen. Dus ook dit is niet schadelijk. Het verwijderen gebeurt met een speciale vloeistof (NIET gemaakt van aceton, zoals vele merken wel hebben). Door deze vloeistof wordt het waxje wat poreus, en met een tangetje knijp ik 'm fijn (waardoor er veel lucht tussen komt), en dan kan ik 'm er makkelijk weer uittrekken.
Vorig jaar heb ik ook extensions laten zetten van socap, 120 stuks,ik had verlening+ volume gekozen. Het is ook een professionele zaak, ik weet niet of ik hier de website mag geven? Maargoed, hij stond heel mooi, Alleen, na 2 maanden was mijn haren helemaal beschadigd, ik had gewoon kale plekjes,ik had opeens zoo weinig haar, gelukkig is die nu wel hersteld.. Ik ga nooit meer extensions laten zetten echt nooit! Dit is mijn ervaring met Extensions