Ik heb via vakantieveilingen hairextensions 'gewonnen' , had 139eur geboden en was de hoogste....nu had ik mazzel dat die salon hier in purmerend zit hahaah Ik vraag me alleen af....ik wil dus een verlenging, ik heb nu net tot boven mijn schouder en heb echt dik haar...zal ik aan 100 genoeg hebben??
Die actie geld voor de 30 cm toch? Zo ja, dan betaal je écht te veel (mja, nu niks meer aan te doen). En, hoe dikker je haar, hoe meer je nodig hebt, zeker als het vrij bot (dus zichtbaar dik) is afgeknipt. Zoals ik het nu lees denk ik dat je voor een mooi resultaat minimaal 160 stuks nodig hebt. En, langer dan 30 cm, want het moet ook nog in model gesneden worden, dus er gaat sowieso 5cm vanaf en 25cm is iets onder je schouders, dus veel zal het niet schelen.
De extentions zien er m ooi uit! Ik heb ook de haren van so cap, alleen betaal ik iets meer bij mijn kapper! Maar ben er zeer tevreden over! Ik snap niet dat sommige hier kale plekjes krijgen. MAar het kan ook zijn dat de extentions te hoog worden geplaats en dat je haar erdoor afbreekt! het moet wel een stukje van de hoofdhuid gezet worden.