hoi dames, ik heb na een curretage nog een positieve zwangerschapstest gehad, na 14 dagen negatieve test maar na 15 dagen pijn in mijn buik en na 3 dagen gelijk weer misselijk (6dagen achter elkaar nu al!) en zere borsten... je zwangerschapssymptonen worden veroorzaakt door het hcg hormoon, maar als je test negatief is maar symptonen worden dus meer?? graag zou ik willen weten of sommige dit herkennen...
Hoi tbtje, Nee ik herken het niet.Misschien weer even een testje doen? Wel misleidend zo lijkt me.Weet je al of je een eisprong hebt gehad?
heb nog nooit ovulatietesten gebruikt, wel 5 dagen achter elkaar licht streepje gehad (maar dacht dat die nog van hcg kwam, kruidvat ovulatietest licht positief maar clearblue zwangerschapstest negatief). ik dacht dat kruidvat misschien gevoeliger was/is... raar wat je lichaam kan doen, gynaecoloog zei dat er nog bloedstolsels zaten en dat ik geen eisprong zou krijgen maar dag na echo veel verloren (ik denk alle stolsels). 5 dagen buikpijn links onder gehad leek wel op eisprong. dus door gynaecoloog niet te serieus omgegaan met testen enzovoorts dacht geen te krijgen/ weet nog niet of het er een was maar ook 2 steken gevoeld paar dagen erna.... zou het niet van kleine hoeveelheid hormonen kunnen komen? al lijkt me dat het nog verder daalt dus alsmaar minder symptonen moet krijgen maar eerste 2 weken na curretage geen last van gehad... ik snap er niets meer van...hopelijk volgende week toch een wondertje met positieve test.....
Kan het niet zijn dat je nu je eisprong hebt?En daar door misselijk bent en buikpijn hebt? Misschien toch even een ov testje doen?
maar al een paar dagen vrij misselijk ook van sommige geuren, en ongi gevoelens. ik heb voor mijn curretage nog nooit een eisprong of dergelijke gevoeld en geen klachten''. ..
Kan het dan niet zijn dat je weer zwanger bent? Wel vervelend zeg!Als het aan houd misschien toch maar weer contact opnemen je gyneacoloog.
die kans is aanwezig, maar ik wil het gewoon niet geloven omdat de gynaecoloog vertelde dat ik deze keer geen eisprong zou krijgen. maar hij heeft het vaker mis gehad dus mijn twijfel slaat toe... positieve twijfel overigens want het zou echt een kadootje zijn.... even wachten tot volgende week dan maar....
Spannend zeg!!!En idd misschien heeft je gyneacoloog het wel mis. Zou wel heeeel leuk zijn natuurlijk!Ze zeggen dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent,dus wie weet...
Heb ik ook gehad de eerste rondes na miskraam. Zijn toch je hormonen die nog niet op orde zijn. Ik kreeg ook geen goede eisprong en was niet zwanger. Ik had echt heel veel symptomen. Hoop voor jou dat het duidt op een nieuwe zwangerschap. Helaas is het bij veel vrouwen herkenbaar na een miskraam.
Hier moet ik me helaas bij aansluiten, ik was zo 'zwanger' die eerste paar maanden na de miskraam, inclusief spugen/kokhalzen! Maar de testen bleven omo-wit en menstruatie kwam iedere keer redelijk op tijd...
ook weer dat beurse / blauwe gevoel als je over je buik met je hand gaat? (niet na curretage gehad de eerste 2 weken)... ook als je negatieve zwangerschapstest heb gehad na curretage??
blijf je dat gevoel ook houden als je weer zwanger bent? sorry voor al deze vragen maar wordt zo'n beetje gek van jezelf! haha
De ronde dat ik weer zwanger was voelde ik juist niks. Helaas stopte het vruchtje ook met groeien toen het 6 weken was. De andere zwangerschappen had ik wel een week van tevoren symptomen. Kan dus elke keer verschillen!
Hier na een curretage wel degelijk een eisprong gehad hoor (geloof dag 23), bewijs ligt nu boven te slapen Maar ik weet wel dat je lichaam gekke dingen met je kan doen qua symptomen. Succes