Hoi, Ik weet dat niemand mij in deze gerust kan stellen en er niets is wat mijn onzekerheid op dit moment kan wegnemen. Maar vind het gewoon fijn dat ik het even van me af kan schrijven. Weet sinds 1,5 week dat ik zwanger ben, en dit gaat niet helemaal zoals ik dat gewend ben van mijn eerste zwangerschap. Heb 4 dagen nadat ik licht positief testte een bloeding gehad van 3 dagen, waardoor ik eigenlijk dacht dat dit mijn menstruatie was die doorkwam. Door te lezen op forums, zag ik toen verhalen van vrouwen die een pseudo menstruatie hadden tijdens hun zwangerschap en hierdoor kreeg ik de hoop dat het misschien toch nog goed zat. De bloeding waarvan ik dacht dat dit mijn menstruatie was, duurde korter en was minder hevig dan normaal. Dus toch weer een test er tegenaan gegooit, en deze was gewoon heel duidelijk positief !! Mijn geluk kon niet op. Maar nu heb ik sinds afgelopen maandag elke dag bruinverlies, kan het af met een inlegkruisje. En na het plassen is het wat meer donkerrood. Ik heb m'n echo laten vervroegen naar morgen , dus moet nog even geduld hebben. Maar maak me echt onzeker, en kan totaal niet genieten. Zijn er meer mensen die hier last van hebben gehad. En zo ja, hoe is dit afgelopen ?
Hoi Sab, Verschrikkelijk.. ik zit momenteel in hetzelfde schuitje. 3e dag vandaag met een beetje bloedverlies (ben 5 wkn zwanger). Zo spannend, probeer mijn echo ook te vervroegen.. heel veel succes morgen en sterkte.
Ik heb twee verhalen voor je... Vorig jaar ook een pseudomenstruatie gehad. Rond 4 en rond 8 weken. Dat bleek helaas een BBZ te zijn. Is operatief verwijderd samen met mijn rechter eileider. Dit jaar ruim een week (oud) bloedverlies, te doen met inlegkruisjes, gehad vanaf 6 weken en ben nu al bijna 15 weken zwanger en alles gaat goed. Heel verstandig dat je je echo hebt laten vervroegen! Vorig jaar heb ik het aangekeken en dat had ook heel anders kunnen aflopen. Ik weet hoe killing het afwachten is... Sterkte morgen! Hopelijk krijg je mooi nieuws en is het gewoon een gesprongen vaatje of oud bloedverlies ofzo.
Pff ja word gek echt gek van die onzekerheid !! Je weet dus waarop het over heb Mieslief. Hoop dat je je echo ook eerder kunt krijgen. Als je aangeeft dat je bloedverlies hebt, dan ga ik er vanuit dat dat wel goed moet zitten met die vervroegde echo. Ik weet dat ik geen zekerheid heb , met deze echo. En ook dat het kan zijn dat er misschien nog niet veel te zien is, maar wil graag weten of het wel op de goede plek zit. Manaolana, Heftig van die BBZ zeg !! Maar gefeliciteerd met deze zwangerschap, wat fijn om te horen dat het goed gaat. Ja ik hoop dat alles goed zit natuurlijk, maar wil idd een echo om een bbz uit te sluiten. Ik hoop zo dat er wat te zien is vanmiddag. Kreeg gisteravond ook last links in m'n onderbuik en dit trok door naar m'n rug. En vanochtend met naar het toilet gaan weer bloedverlies, en ook een zeurderig gevoel in m'n buik. Word er echt gek van !! Maar kan helaas niet meer doen als afwachten
Om half 5 vanmiddag.. Dus nog even volhouden Pff Haha. Ben blij dat ik moet werken, dan kan ik m'n gedachten een beetje verzetten. En weet niet of het de zenuwen zijn of dat het tussen m'n oren zit, maar heb echt krampjes en steekjes al de hele ochtend ter hoogte van m'n baarmoeder. Hoop zo dat het goed zit.
Ai dat duurt inderdaad nog even! Sterkte. Die krampjes zijn volgens mij normaal hoor!! Ik had dat met de BBZ juist niet en bij deze zwangerschap wel. Dat is al het groeien van de baarmoeder heb ik begrepen.
Dankjewel Ik hoop dat je gelijk hebt. Weet dat die echo nog geen 100% zekerheid geeft, maar kan toch wat meer proberen te genieten dan denk ik
We hebben geen leuk nieuws gekregen , de VK heeft gezegd dat ik moet uitgaan van een miskraam. Ik zou aan de hand van de laatste dag van m'n menstruatie vandaag 6 weken en 1 dag moeten zijn. Maar ze zag niks in m'n baarmoederslijmvlies. Niks wat op een vrachtzakje leek, en ook vond ze het baarmoederslijmvlies niet mooi dik. Me eierstokken waren gelukkig wel schoon, dus een bbz is uitgesloten. Volgende week maandag krijgen we opnieuw een echo, omdat ze zegt dat het wel zo kan zijn dat ik misschien nog heel pril zwanger ben. Heel eerlijk gezegd had ik dit wel verwacht. Bloed al zowat anderhalve week en voor mijn gevoel is dat gewoon niet goed. Ben er wel een beetje van teneergeslagen, want je hoopt toch altijd op goed nieuws. Voor nu ga ik maar even uit van het ergste en misschien dat het volgende week dan toch nog zo mag zijn. Maar voor nu denk ik even van niet
Hè meid wat balen . Had zo gehoopt op beter nieuws voor je. Wel fijn dat een BBZ uitgesloten is. Hopelijk ben je korter zwanger dan gedacht en komt er toch nog goed nieuws!
Ik heb 2 maanden geleden hetzelfde gehad. Echo niks te zien... Na een week weer een echo om het uit te sluiten en weer niks te zien. Hoop voor jou dat het bij jou positiever afloopt. Sterkte deze dagen. Die onzekerheid is echt verschrikkelijk.
Ja was inderdaad wel jammer, maar me gevoel zei het ook al. Dus was niet onverwacht. Ik troost mezelf met het idee dat het dan niet goed heeft gezeten , en het beter is zo. Het bloedverlies word nu ook helder en steeds meer. Wilde eigenlijk de afspraak voor volgende week ook afzeggen, omdat ik gewoon weet dat het over is. Mijn vriend wil toch nog dat we gewoon gaan , omdat hij Zekerheid wil hebben. Maar we gaan gewoon op naar de volgende ronde,
Sab! Hoe is het met je? Lees alles nu pas, vreselijk dat het mis was. Dit was bij ons ook helaas het geval en nog niet zwanger. Hoop dat jij inmiddels wel zwanger bent!