Haarverzorging help !!

Discussie in 'De lounge' gestart door SuperWokkel, 28 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuperWokkel

SuperWokkel Actief lid

14 jan 2021
    128
    227
    43
    Vrouw
    Ok dames
    Ik zie door de bomen het bos niet meer.
    Zoveel verschillende merken haarverzorging, maar welke is nou echt zijn geld waard?
    Ik heb 3 merken die mij goed lijken maaaaaar zijn ook redelijk aan de prijs.
    Olaplex
    Kerastase
    Moroccan oil

Wie kan mij helpen ?
    Ik heb wat droog / beschadigd haar.
    Het is ook gekleurd
    Ik probeer het een beetje weer tot leven te brengen zeg maar

Zulema vindt dit leuk.
  2. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Ik gebruik de L'Oréal professionals lijn. Toen ik nog blond haar had en dit kurkdroog was, gebruikte ik de repair gold lijn. Van alles was ik geprobeerd had werkte dat nog het best. En qua prijs viel het veel beter mee dan bovengenoemde merken.

SuperWokkel vindt dit leuk.
  3. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.271
    5.871
    113
    Vrouw
    Ik gebruik Olaplex... echt fantastisch. Ik heb echter de set voor thuis (nummer 3 tm 7), maar eerst eerst een behandeling bij de kapper laten doen met nummer 1&2. Voor het meest optimale resultaat zou ik je dat wel aanraden.

4. Knabbelvanbabbel

26 sep 2020
    60
    18
    8
    Vrouw
    Ik gebruik loreal botanicals. Koop vaak bij wehkamp wanneer het voor de helft is. Ben er heel tevreden over en mijn haar is super gezond, glanzend en minder snel vet. Gebruik nu de koriander variant maar de lavendel en geranium is ook heel fijn.

5. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.817
    9.320
    113
    Gelderland
    Hier sinds 2 weken overgestapt naar kerastase.
    Mijn man gebruikt deze shampoo al een tijdje en is heel tevreden.
    Mijn haar voelde echt super zacht en het is veel minder snel vet. Wel moest ik föhnen om zo’n zacht resultaat te krijgen. Aan de lucht drogen zorgt voor doffe pluispunten maar die heb ik heb ik sowieso al heel snel.
    Ik gebruik de kerastase genesis voor haaruitval en dun haar. Maar ik gebruik hem te kort om hem helemaal goed te kunnen beoordelen.

6. linkiepinkie

linkiepinkie Niet meer actief

Ohhh ik wil meeliften op je topic mag dat!:rolleyes:

Ik zoek nl ook een goede haarverzorging. Liefst zonder rommel dus op natuurlijke basis. Ik heb enorm slap en dun haar. Ik zoek iets wat volume geeft. Niet shampoo. Maar meer voor styling of bijv een apart haarmasker of iets dergelijks. Zie wel veel maar wat werkt goed?

7. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.805
    4.585
    113
    Voor de mensen die iets zoeken zonder dierlijke ingrediënten; Bhave Nourish shampoo... I love it! Superverzorgd en glad mooi haar. De nourish conditioner is ook enorm fijn, maar voor mij niet echt nodig, perfect doorkambaar.

linkiepinkie en SuperWokkel vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina