Bij de geboorte van mijn kinderen heb ik door alle kraamvisite hun wens voor ons kind laten schrijven in een boekje. Uiteraard stond de wens voor de baby van mijn man en mij op de eerste pagina. Dit is wat er als wens in geschreven staat: Lieve ... papa en mama wensen dat jij mag opgroeien tot een mens, die veel voor anderen mag betekenen, zonder jezelf te vergeten. Hopelijk groei je op als iemand die er mag zijn, die zijn/haar mening durft te geven, dat je niet naar de ogen van anderen zult leven, maar zult zijn zoals je bent. Ook hopen we, dat je de liefde van God zult mogen ervaren in je leven. Dat je in Hem je vertrouwen durft te stellen en dat je een mooi, lang en vooral gelukkig leven zult hebben. Dit is dus onze wens voor onze kinderen, nu ben ik benieuwd welke wens jullie jullie kinderen mee willen geven.
Die van ons stonden op het geboortekaartje, wegens privacy de verkorte versie We wensen haar het unieke van een sneeuwvlok, het wilde van het regenwoud, de rust van de nacht, .... En de vraag of ze met ons mee wilde dansen. Oké.... We zijn wel een beetje hippie. de algemene boodschap was een wens waarin ze de wereld zou durven verkennen, met respect voor de natuur en de mensen en dieren, met een warm nest aan vrienden en familie, dat ze zichzelf durft te zijn en zich in haar volle energie durft te uiten. Tot nu toe komt onze wens voor haar uit
Echt wel mooi Ben benieuwd naar de andere moeders, hopelijk wordt dit een mooi topic om te lezen en te inspireren.
dank je. Ik was, eenmaal bekomen van de zwangerschapshormonen, een beetje bang dat het te zweverig was. Maar het is gelukkig wel precies wat we haar toewensen, dus iig eerlijk
Bij mijn dochter had ik geen wens op geschreven. Bij mijn zoon in het baby boek wel. Dat hij vooral gelukkig mocht worden en een leuke jeugd te gemoed kon zien. Een fijne schooltijd ect ect.
Dat is ook onze wens voor onze jongens, ZOGELUKKIG. Je mag zijn wie je bent, het is goed zoals je bent. En natuurlijk wensen we ze alle liefde toe! Maar we willen vooral dat ze gelukkig met zichzelf kunnen zijn.
Wij wensen onze 3 kids hetzelfde. Een liefdevol leven. Dat ze kunnen zijn wie ze zijn ongeacht hoe dat is,welke geaardheid ze hebben. Dat ze altijd eerlijk naar ons kunnen zijn en ons kunnen vertrouwen. Ik wens dat ze nooit hun ellende alleen zullen dragen maar dit delen. Ik wens dat ze hun dromen najagen en altijd zullen proberen het beste wat in hun mogelijkheid is na te streven.
My hope As I hold you in my arms... I hope happiness will follow you all the places you go. That innocense will guard you as long as possible. That your sense of wonder will not be left at childhood's door. That faith will guide every new adventure. That your heart will be a loyal guide. That love will shine it's truth upon you, and when your sunny day's turn cloudy.... Know that you can always find your place back here in my arms. Ondanks dat het in het Engels is, verwoord het wel alles wat wij onze kinderen toewensen.
potverdikkie stitch, die kende ik nog niet! wat een prachtige! en ook de "hippie"tekst sprak me erg aan, en die van ts ook heel mooi! dit is mijn favoriet:
Uiteraard geluk en veel liefde.. Maar met stipt dat hij wat er ook gebeurd zijn lach niet "verliest" hij maakt iedereen zo blij door te lachen.. Hij heeft een heerlijke schaterlach.. En ik hoop dat hij dat zelf ook in zal zien en dat hij wat er ook gebeurd altijd zal blijven lachen
Niet zo origineel en ook minder poëtisch dan de eerdere posts, maar ik wens mijn zoontje boven alles een leven vol geluk en gezondheid toe. Al het andere is bijzaak.
Natuurlijk nog veel meer wensen voor mijn mannen, maar dit stond op hun geboortekaartjes: bij de 1e: Ren, speel, huil, lach, zing, kijk en bewonder! bij de 2e: Lach, leef en geniet! bij de 3e: Speel, lach, spring, zweef, ontdek, geniet en beleef!
Onderstaand kwam ik een aantal jaar geleden op internet tegen, dit is wat ik mijn kinderen toewens: I wish you enough sun to keep your attitude bright. I wish you enough rain to appreciate the sun more. I wish you enough happiness to keep your spirit alive. I wish you enough pain so that the smallest joys in life appear much bigger. I wish you enough gain to satisfy your wanting. I wish you enough loss to appreciate all that you possess. I wish enough "Hello's" to get you through the final "Goodbye".
Dit vind ik toch eigenlijk wel de mooiste wens die je, je kind mee kan geven. Dat hij/zij gewoon mag zijn wie hij/zij is!