Wie heeft dit weleens geprobeerd? Is de spinazie zo wel lekker? En heeft iemand een simpele recept voor mij?
Kipfilet snijden en bakken, pijnboompitten roosteren, saus maken van spinazie à la crème en kruidenkaas. Tagliatelle op het bord, kip en saus erover en afmaken met pijnboompitten. Eet smakelijk Trouwens ook lekker met spekjes
toevallig vandaag gegeten met zalm uit de oven. idd saus maken van spinazie en kruidenkaas (philedelphia, melk en kaas of boursin kruidenkaas) pasta koken, deze erdoor heen roeren en op smaak brengen (kaas, knoflook, peper). zalm uit de oven erbij en klaar. en kan idd ook met spekjes of kipfilet (deze bakken en er door heen doen) lekker simpel.
Ik maak het als volgt: - spekjes goed uitbakken - uitjes erbij - champignons erbij - spinazie laten ontdooien in de pan - in stukjes gesneden tomaat of een halve cherrytomaatjes erbij En dan los van de pasta erbij serveren. Kaas erover en klaar. Lekkerrr!
Spekjes uit bakken Kastanje champignons erbij Spinazie erbij Bousain cousian( voor koken) de fijne kruiden en knoflook (groene deksel) Pasta koken als pasta klaar is lekker door de saus heen en eetsmakelijk!
Ik doe gewoon de spinazie smelten in de magnetron en dan een bakje kruidenkaas erbij. Dan nog stukjes gerookte zalm. Simpel en zoooo lekker!
Ik maak het als volgt (simpeler is er niet): Tagliatelle koken. Champignons bakken. Spinazie-a-la-creme blokjes erbij (kan gewoon bevroren) totdat ze ontdooit zijn (en heet). Tagliatelle roomsaus van honig (pakje ) aangemaakt met melk en water (volgens het pakje) erbij en even doorkoken. Gerookte zalmsnippers (of zelf gesneden gerookte zalmfilet) eventjes erbij (gaart heeeel snel!). En dat over de gekookte tagliatelle of de tagliatelle door het mengsel scheppen.
Spekjes uitbakken ( of kipfilet ) Daarbij bakken een courgette en champignons. En dan de spinazie er bij doen ( ik gebruik altijd de spinazie boursin ) Pasta koken en er door roeren. En om het wat smeuïg te maken door ik er kookroom door.
Zo heel af en toe maak ik hem ook zonder boursin en spekjes (dus minder knoflokig en hartig) Dan gehakt rul bakken, champignons en knoflook erbij, spinazie a la creme, lekker veel peper erop en een genispperd uitje. Is ook heel lekker en iets lichter qua calorieen
Wij maken het. Zo: Spekjes uitbakken Ui, knoflook en champignons erbij bakken. Kruiden met peper, papikapoeder(best veel) en een beetje zout. De ontdooide spinazie a la creme erbij Eventjes samen laten pruttelen en serveren met pasta naar keuze