Hihi, voor de meelezers die net als ik ook al flink grijs zijn: Mijn kapster verft juist geen egale, dekkende kleur meer, want dan valt in de uitgroei m'n grijs veel meer op dan nu. Ze zet nu heel smalle highlights (en lowlights) de ene keer lichter dan de andere keer. Dan blijft het er natuurlijk uitzien en het grijs valt tussen de lichte streepjes veel minder op dan bij een egale kleur. En on topic: ik zou het gewoon lekker doen hoor. Het cijfertje van je leeftijd zegt toch niks over hoe je gezicht eruit ziet, etc? Ik merk dat ik m'n haar niet te donker meer moet laten verven, omdat dan de grijze uitgroei er na een paar weken echt al niet emer uitziet en bovendien benadrukken donkere haarkleuren helaas d tekenen van vermoeidheid die ik sinds de geboorte van ons zoontje nogal heb Hier dus van een bijna zwart kort kapsel (een jaar of 3 à 4 geleden) stapje voor stapje weer naar een lang, licht kapsel gegaan. Maakt m'n gezicht echt zachter.
Nee, tuurlijk niet! En je hebt ook gelijk...het heeft niets met leeftijd te maken. Ik wilde eigenlijk meer een bevestiging dat het kan, denk ik, haha!
Mooie kleur, ga ik morgen ook naar vragen bij de kapper Ik heb altijd highlights, ik ben heel donker van mezelf met een spierwitte huid, ik kan zo in twilight mee doen.. Dus ik heb highlights tot ik grijs ben, hopelijk nog heeeeel lang
Vindt het ook niet echt leeftijdsgebonden, alhoewel na je 70e hoeft het niet meer echt hoeft hoor Maar mijn moeder van 52 heeft ook highlights in warme kopertinten. Staat erg mooi! Ik ga het binnenkort ook weer eens doen. Maar ik hou van pikante kleurtjes, zoals aubergine, violet etc.
Vind ik heel gaaf, vooral als de basiskleur zwart, of heel donker is. Mij zou het niet staan, ook in combinatie met mijn huid niet. Maar vind het wel heel mooi!
Ja de basiskleur idd zwart violet met aubergine kleur highlights. Ik ben ook niet getint van huidskleur hoor, maar heb wel een donker uiterlijk van mezelf zeg maar. Wat ik ook wel eens een keer wil proberen is hazelnootkleur met darkbrown. Dat weet ik weer niet of dat mij staat, maar ik hou wel van uitproberen.
Sinds kort laat ik ook alleen nog maar highlights zetten ivm met mijn grijze haar. Mocht het straks te blond worden (ik wil geen barbie worden) dan ook lowlights. En ik ben bijna halverwege de 30
Verschillende tinten grijze high lights bij oude mensen lijken me wel erg vet. Zelf heb ik van nature high lights achtig haar met verschillend gekleurde plukken.