Mijn haren zijn op dit moment onderin geblondeerd...niet te licht. En ik heb best een uitgroei met donker haar... Nu wil ik ze verven in goudblond.... Maar welke kleur zoek je dan uit in de winkel... het zal bovenin anders uitzien dan in de punten dat weet ik, vindt ik ook niet erg. Maar ik twijfel alleen welke kleur ik uit moet zoeken... Heb heb eerder liever te licht dan te donker. En ga hiervoor niet naar een kapper ik wil ze zelf verven.
Gewoon toch in de winkel kijken. Maar bedenk je wel dat je met verf maar 2 tinten lichter kunt verven dan je eigen haarkleur. Als je ze dan toch lichter wil dan moet je blonderen.
Dan zou ik gewoon goudblond pakken en dan blijft het onderin wel lichter natuurlijk maar bovenop de kleur die je wilt. De puntjes knip je er gelijkelijk af en zo ben je straks uiteindelijk 'goudblond'. Als je dan de volgende keer je uitgroei behandeld zou ik dus ook alleen de uitgroei verven en de rest van ja haar de laatste 10/5min alleen even doorwassen en nog even laten intrekken.
Thx.... Ik heb voor karamelblond gekozen.... Voor de rest vond ik de kleurtjes niet zo leuk. Het is een 6 dus niet te donker...
Nee oké maar om uitgroei en het blonde een kleur te krijgen had ik deze gepakt heb van mezelf een Donkere uitgroei... Kleur is trouwens mooi geworden! Het is een verschil met wat ik had en dat wilde ik Als ik te licht had gepakt was ik te bang dat het niet heel erg anders was geweest. Daar zat ik mee te tobben in de winkel...
Misschien een tip als je naar een haarwinkel gaat en daar de spullen koopt ben je over het algemeen wat goedkoper uit en kunnen ze je ook advies geven over het merk en de kleur. Verf mijn haren al ongeveer een jaar of 10 zelf (heb het geduld niet bij de kapper) en de kleuren in de pakjes vind ik redelijk aan de prijs. Toen mijn haar wat korter was kon ik met een tube van de haarwinkel mijn haar 2x verven (tot ongeveer kin) nu is het wat langer en heb nog niet heel de tube nodig. 3/4 ongeveer (haar tot mijn schouders en net erover) en je kunt zelf kleuren mengen. (Als het hetzelfde merk is)
Ik heb nu idd 2 pakjes gekocht voor 13 euro samen in Duitsland. Bij de kapper ben ik 40 euro kwijt dus dat wordt m niet...
even en puntje om bij stil te staan. Je bent nu nog zwanger en de kleur kan door de hormoonhuishouding anders uitvallen, ik heb dat ook gehad in mijn zwangerschap. Edit: ik zie dat het goed gelukt is dus