Zo, wij hebben pakjesavond weer achter de rug dus wordt het tijd om ons op te maken voor kerst Ik vind het altijd leuk om me met kerst feestelijk aan te kleden en vroeg me af wat jullie dragen met kerst? Hoop hier wat leuke ideeen op te kunnen doen
ik trek wel wat uit de kast (maar ik heb véél nette kleding, rokjes, jurkjes en avondjaponnen) Ik denk dat het een rokje wordt met vestje en laarzen eronder. En anders een mooie pantalon met blousje en hakken eronder.
De foute kerst truien .. Normaal Ook echte kerstkleding maar wilde dit jaar wat anders .. Ookde kids moeten er aan geloven en ze hangen al In de kast 😊
Weinig bijzonders. We zijn dit jaar een paar dagen weg met kerst. De kans is zeer groot dat we in een binnenspeeltuin of zwembad zitten. Niet echt praktisch met nette kleding
Ik denk deze; https://www.google.nl/search?q=mama+licious+jurk+blauw+kant&client=ms-android-samsung&source=lnms&prmd=isvn&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi1mPX9vtzQAhVKGsAKHSlxAOcQ_AUIBygB&biw=360&bih=512#imgdii=yRzXgNnZyTQPcM%3A%3BC1xMi1muekJlOM%3A%3BC1xMi1muekJlOM%3A&imgrc=C1xMi1muekJlOM%3A
Ik heb nog geen idee wat ik aantrek met de Kerst. Wat er in mijn kast hangt, daar zal ik het mee doen. Ga niet voor de kerst mooie kleren kopen. Vind het niet nodig.
Als ik dan hoooog zwanger ben dan regel ik een slechte kersttrui haha en anders beetje afhankelijk van waar ik ben en hoe ik mij voel, t zal waarschijnlijk wat simpels of mn pyjama zijn dit jaar..
Snap ik hoor! Vind het zelf altijd wel leuk om wat nieuws te kopen, maar koop wel vaak iets wat ik daarna ook gewoon nog kan dragen. Dus niet te overdreven sjiek, dat past ook totaal niet bij me
O ik heb van alles in de kast hangen...een kokerrok met pailetten, een aantal nette (glitter)jurkjes. Zal iig gecombineerd worden met panty en pumps.