Voorgevoel geslacht?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kalush, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Zijn er meer moeders in spé die een heel sterk voorgevoel hebben op een bepaald geslacht?
    Toen ik zwanger was van Eliza had ik vanaf het begin een heel sterk voorgevoel gehad dat ik zwanger was van een meisje, later kreeg ik hier een bevestiging van tijdens een pretecho..
    Nu heb ik weer een heel sterk voorgevoel. Alleen wil er niet aan toe geven, stel dat het wel het andere geslacht is, dan kun je toch onbewust teleurgesteld raken.

Wie nog meer?

2. tinneke25

tinneke25 Lid

5 mei 2007
    71
    0
    0
    poetshulp
    west vlaanderen
    hey
    ik heb dat ook dat voorgevoel dat ik al weet wat het geslacht zal zijn. ik heb er zelf van gedroomt, raar he?

groetjes tinne

3. Stiertje1985

Stiertje1985 Actief lid

18 apr 2007
    146
    0
    0
    Zeeland
    Ik heb ook zo'n voorgevoel. Ik wil er ook nog niet aan toegeven maar ben echt benieuwd!

4. sonja77

sonja77 Lid

31 mei 2007
    37
    0
    0
    Helpdeskmedewerkster
    Ik heb ook een voorgevoel wat het wordt, en een collega van mij zei hetzelfde, maar goed het, het kan nog altijd anders uitpakken.
    Ik zie het over een half jaar wat het wordt en of ik gelijk had. (ik wil wel weten wat het wordt, maar ik ga het niet vragen, want ik kan mijn mond niet houden naar anderen mensen toe :rolleyes: )

5. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Bij mijn 2e zwangerschap had ik dat heel erg en mijn gevoel klopte..nu heb ik geen voorgevoel en we zien wel wat het word

6. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Bij mijn zoon had ik een voorgevoel van een jongen en droomde er ook over en dat klopte dus!

Nu heb ik een voorgevoel van een meid en er ook van gedroomd...
    Maar het maakt me echt niets uit, aangezien er een hoop jongens in de familie zitten aan mijn vriend's kant, kan het ook heel goed weer een jongen zijn, dus er echt op vertrouwen doe ik niet...

Het maakt me ook niets uit, heb voor allebei eigenlijk al een naam...

7. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik heb absoluut geen voorkeur, maar ik heb wel gedroomd en een gevoel dat 't een mannetje mag worden :D hahaha!

-xxx-

8. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Ik had geen voorgevoel, ik wist zelfs absoluut zeker dat ik zwanger was van een meisje! Volgens alle bakerpraatjes en de Chinese geslachtskalender en weet ik wat niet nog meer zou het een meisje worden. Laat het nou lekker toch een jongetje geworden zijn...
    Dat hoor ik toch ook wel meer om me heen hoor, je moet bedenken dat je gewoon 50% kans hebt dat het klopt. Als het dan klopt kun je wel denken: zie je wel, ik wist het! Maar bij even veel mensen klopte hun voorgevoel niet.
    Dus reken er niet te vast op, want je kunt nog verrast worden!

9. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik had juist helemaaaaal geen voorgevoel had echt geen idee. . .
    Vond ik zo gek want met andere dingen heb ik wel vaak een voorgevoel :(

10. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Ik had heel sterk het gevoel dat het een jongentje werd, iedereen in mijn omgeving trouwens. Een collega van mij had zelfs gedroomd dat het een jongentje werd. Bij de 20 weken echo bleek het toch echt een meisje te zijn :)

11. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    tot wk 12 was ik overtuigd van een meisje, dit sloeg na de 2e echo ineens om naar de overtuiging van een knul! Ik had er zelfs hele realistische dromen over... maarreh toch echt een meisje!

12. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik denk hier een jongetje.
    Mijn vriend denkt een meisje.
    Mijn zusje denkt een jongetje.
    Mijn broertje denkt een meisje.
    De chinese geslachtskalender zegt een meisje.
    Mijn vriendin denkt een jongetje.

En mijn moeder..... denkt dat het een van de twee wordt! :D

13. Kippie71

Kippie71 Actief lid

9 nov 2006
    265
    0
    0
    De Lier
    Ik heb het idee dat wij een jongetje krijgen....maar dat is puur een idee ;) En waarom ik dat denk, weet ik zelf ook niet !

Nog heel even en we zullen het weten :p
    ( wie weet klopt het voor geen meter :) )

14. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Toen ik zwanger was van Joey heb ik ook vanaf het begin zonder twijfel gevoeld dat het een jongen was... Bij de pretecho werd dat voor mij dus inderdaad ook alleen maar bevestigd :D
    Wij hebben met de hele familie een wedje gelegd over wanneer hij geboren zou worden, een potje gemaakt en degene die het goed had zou de pot winnen... ik had nog gewonnen ook, ik was de enige die voorspeld had dat hij op 2 augustus geboren zou worden. Bizar, maar ik had die datum al lang in mijn hoofd tijdens mijn zwangerschap, en dat terwijl het voor mijn uitgerekende datum was ;)

15. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Bij de 1e hadden we allebei sterk het idee dat het een jongen was en we hadden gelijk.
    Nu heb ik vanaf het begin het idee dat het een meid is en dat idee heeft mijn man ook. We zullen over een paar maandjes wel zien.

16. sas25

sas25 Actief lid

3 mei 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    ik was er heel erg van overtuigd dat ik deze rit een zoontje zou krijgen,de grootste verassing was dan ook om te horen dat het nog een meid werd ;)

17. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Wij hadden van het begin af aan al het gevoel dat het een meid was. De meeste in onze omgeving hadden dit zelfde gevoel. Met de 17 weken echo werd ons gevoel bevestigd en later nog een keer met de 20 weken echo en 26 weken echo! Dus ons gevoel klopte ;)!

18. pregnantlady

pregnantlady Bekend lid

29 mei 2007
    635
    0
    0
    Hi,

ja ik heb een zeer sterk voorgevoel (ook gedroomd en ik had vroeger vaak dromen die uitkwamen helaas niet altijd leuke dromen) dat we een meisje krijgen. ook veel mensen om ons heen.

mijn man hoopte bij de eerste op een boy maar hij iedereen om hem heen denkt ook dat het een meisje wordt. Grappig!

ik zal niet teleurgesteld zijn als ik niet gelijk heb maar wel heel verbaasd.

Liefs,
    PL

19. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Mijn voorgevoel zegt een jongen.
    Ook omdat we 'het' op de eisprong hebben gedaan.
    De bakerpraatjes zeggen ook een jongen.

De geslachtskalender zegt een meisje...

We shall see

20. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ik denk een meisje, heb altijd al gedacht dat de eerste een meisje zal worden. Droom ook over een dochter. Eigenlijk kan ik gewoon helemaal niets met het idee dat het een jongen zou kunnen zijn, ben er zo op ingesteld dat het een meisje is :)

Maar ach... zolang alles goed gaat en het gezond is maakt het mij eigenlijk helemaal niet uit!

Deel Deze Pagina