Ik vroeg me af of jullie alleen op dit forum zitten of ook nog op andere fora? En wat is nog meer leuk?
Het licht er denk ik ook aan waar je van houd Ik ben gek op honden dus zit ook nog op een hondenforum maar als je geen hondenliefhebber bent vind je er waarschijnlijk niets aan Op meer fora's zit ik niet al druk genoeg met deze 2
Viva, ander mamaforum of zwangerschapsforum ( mag de naam niet noemen, , loopt nog van onze eerste zwangerschap vanuit hier, april moeders 2007) een ondernemersforum
Ik schrijf hiernaast nog op een ander babyforum en schrijf op 2 anonieme forums van maandmama's die heb leren kennen op dat babyforum...
Viva is het alleen maar lollig doen en mensen afzeiken, in mijn ogen dan he. Gefrustreerde huisvrouwtjes die totaal geen respect hebben. Ik heb heeel actief meegeschreven met YES-forum
Hiernaast nog mijn eigen forum op hobby gebied, jammer genoeg loopt ie nog niet zo goed als deze Verder kijk ik nog wel eens op het forum van mijn telefoon om de nieuwtjes en probleempjes bij te houden. Ook zoek ik veel naar dingen die te maken hebben met websites bouwen (ben hier behoorlijk vaak mee bezig de laatste tijd) en google ik er lekker op los
Ik heb nog even op een ander forum gezeten over zwangerschap. Maar daar vond ik het niks aan. Blijf hier toch hangen... Daarnaast zit ik ook nog op een konijnenforum. Heb af en toe een vraagje over onze beestjes... Er zit soms wel een gebruiksaanwijzing aan konijnen.
ik heb op een trouwforum gezeten en hiernaast zit ik nog op een ander baby/kind forum wat gewoon openbaar is maar waar iets van 10 meiden lid van zijn. Dat is juist heel leuk. Ken ze nu een jaar of 3.
ik zit nog op 2 PSPforums en ben modje bij een goedlopend ned./bel. algemeen kletsforum maar ik weet niet of ik hier reclame mag maken (als je het wilt weten stuur je maar een PB)
Ik zit ook nog op een forum van de november/december nod 2008 die van hier naar een besloten forum is verhuisd.. en nog een ander besloten forum met vriendinnetjes
ik zit naast dit forum ook op een groot paarden forum want heb jaren gereden, en blijf nu erg hangen omdat je veel mensen er kent. verder zit ik op een haakforum, op een naaiforum, op een taartforum uhm volgens mij nog meer maar niet zo actief, ben wel benieuwd naar dat andere baby zwangerschapsforum wellicht ben ik daar wel lid geweest maar niet blijven hangen, maar leer graag andere forums kennen ben wel echt een forum mens. oja dat prijsvraagforum daar ben ik ook wel heel benieuwd naar, dus wie pbt me. iemand opperde haar eigen forum op hobbygebied, ook naar die ben ik benieuwd, heb veel hobbies. dus wie weet kunnen we er wat leven in blazen.
Alles over paarden • Bokt.nl een groot paardenforum En het priveforum van de september 2009 mama's Chauffeursforum (hahaha)