Haat aan het Wachtbankje...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bjanc, 25 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JacQie1985

JacQie1985 Actief lid

20 aug 2012
    429
    0
    0
    Hoi meiden!!

Gaat z'n gangetje hiero hoor, zit weer op een ander wachtbankje, hou helemaal niet cam wachtbankjes... Zit te wachten op de dag dat ik m'n eerste echo krijg! 2 december intake en 8 december pas echo.. Kan me herinneren dat ik bij m'n dochter niet zo laat pas een echo had. Die had ik al bij 7 weken... Bezuinigingen zeker 😁

Hoe is het met jullie meiden? Bjanc? Susanne?

2. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Normaal is toch met 8 weken de eerste echo? Dat wachten duurt zoooo lang! Gelukkig voor jou een iets ander soort van wachten :)

Hier vandaag aangekomen op dag 25!! :D Mocht het niet raak zijn dan is in elk geval mijn cyclus wat langer geworden.

3. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Hoi allemaal,

Hier wachten op LH Piek.... nog niets waargenomen.... wel lekker aan het klussen :)
    Alleen mijn vriend vind het wel moeilijk nu om klaar te komen.... wel gek, totaal geen spanningen maar hij zegt dat het komt omdat hij dan weet dat hij een kindje aan het maken is..... ik vind dat wel jammer.... maar hij doet zijn best en het lukt toch nog wel ;)

Jaqc lang wachten voor jou eerste echo.... ik had hem ook bij 8 weken, en wilde ook niet later omdat ik wilde weten dat het een goede zwangerschap was. Miss een andere praktijk bellen..... succes

Wie heeft er al een positieve test of getest na het weekend?

4. JacQie1985

JacQie1985 Actief lid

20 aug 2012
    429
    0
    0
    Ja dat kan ook. Alleen had expres deze praktijk gebeld omdat ik daar ook was de vorige keer..

5. JacQie1985

JacQie1985 Actief lid

20 aug 2012
    429
    0
    0
    En helaas is het ook de enige praktijk bij mij in het dorp... 😉

6. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Hoe voel je je Jaqc? Wel fijn dat jij zo snel weer zwanger bent. Afgelopen weekend vertelde vrienden van ons dat zij nu 13 weken zwanger zijn. Wilde ons het nog niet eerder vertellen, omdat zij een maand na onze MA zwanger waren geraakt. Ik ben erg blij voor hun, maar moest wel weer even slikken. Om ons heen alleen maar bevallingen en zwangerschappen..... is soms wel moeilijk, ik ben niet jaloers aangelegd maar voel wel dan een beetje verdrietig.
    Ik hoop dat de vruchtbare dagen eraan zitten te komen en dat het een keer raak schieten is....
    geduld geduld geduld wachten wachten wachten.....

7. JacQie1985

JacQie1985 Actief lid

20 aug 2012
    429
    0
    0
    Voel me wel goed hoor. Soms beetje moe. Heb al 2x tukkie gedaan als die kleine ook ging slapen hihi.
    Maar ik snap het wel hoor Susanne, ik kletste hier ook mee toen we nog probeerden en als je dan zwanger bent en sommige onderschriften leest van meiden, voelde ik me soms wel bezwaard om het te zeggen. 😔

8. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Bezwaard... nee joh! het is iedereen gegunt/gewenst! Bij de 1 gaat het wat sneller en makkelijker dan bij de ander!
    Mijn zwangerschap was er ook snel en eigenlijk zonder dat wij aan het meten enzo waren..... nu na de MA ben ik er gewoon meer mee bezig.... en dat is wel eens jammer! Maar komt goed... :)

9. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Heb je al een keer een test gedaan? Of wacht je nog?

10. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Whieieieie...... hier wordt het klussen geblazen!!!! De LH piek begint... net een licht streepje :)

11. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Ik wacht nog. Het lijkt me zeer sterk dat ik nu al twee strepen zou zien. Ik heb de laatste maanden een cyclus van 23 dagen en ovulatie op dag 17/18. Deze maand op dag 17 ovulatie. Mocht ik zaterdag nog steeds niet ongesteld zijn geworden dan ga ik testen. Zit dan op dag 28.

12. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Veel succes!!!

13. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Dankje Bruni, jij succes met wachten!!!! Spannend, hoop voor jou dat het raak is. Ik zie wel dat elk cyclus 23 is, dus kan zo zijn dat het raak is..... of een later nod door factoren.... ik duim voor jou

14. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

2 nov 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Bah, ik ben het wachten ook zat. Of eerder, de onzekerheid bij mij. Ik denk al hele tijd dat ik zwanger ben, eerste test was heel licht positief en daarna alleen maar negatief. Op dit moment al ruim 2,5 week overtijd. Vanmorgen naar de huisarts geweest, en volgens hem lijken de symptomen er wel op, maar of ik nog even 1,5 tot 2 weken kan wachten om dan opnieuw een test te doen. Als hij dan nog negatief is wordt er een echo gemaakt. Ik zit al een week of 3 te wachten op enige bevestiging...

Veel vrouwen bij mij in de familie (moeders kant) hadden geen tot weinig HCG waardes in hun urine/bloed, en kwamen er pas achter met een echo. Dit was ook bij mijn moeder zo. Zij was al bijna 9 weken zwanger van mij op dat moment. Ik had aan de huisarts gevraagd of hier erfelijke factoren in zitten, en hij zei van wel. Dus grote kans dat het bij mij ook zo is. De huisarts zei wel dat als ik nu zwanger zou zijn ik ongeveer 7 weken ben.

Ik had toch gehoopt op iets bevestigends vandaag...

15. wannabmom

wannabmom Actief lid

3 nov 2014
    117
    0
    0
    Administratief medewerker
    Flevoland
    Succes allemaal, en nu de eisprong? Veel succes!!! waar test jij de ovulatie mee?

16. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    3 DPO *zucht* .. :(

17. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    wannabmom, ik test met midstream van sensitest. Kijk maar eens op Ovulatietesten en zwangerschapstesten vanaf 49 cent | Sensitest. Ik ben erg tevreden en het is makkelijk in gebruik, kan je overal waar je bent overheen plassen. Vandaag is de LH piek begonnen, licht streepje... zou morgen wel dik zijn. En bij mij zijn het meestal drie dagen een zichtbaar streepje. De twee dagen voor en na dikke streep klussen :) Dus ga ik vanavond mijn schatje maar weer eens verleiden ;)

18. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Hoi sateenkari, wat een verhaal!!! Hoe veel dagen al overtijd? En nog geen zwangerschapssymptomen... echt frustie!!! Ik duim voor jou :)

19. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Jullie zitten ook al zo in spanning en onzekerheid.
    Ik heb vandaag maar weer getest, weer negatief. Ik test met die van de action, ik ga voor de zekerheid overmorgen een kruidvat test kopen en die ook doen.

20. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18

Wat een verhaal zeg! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid!

Ik probeer mezelf niet gek te maken, maar zouden dit tekenen kunnen zijn? Ik had op 4 nov mijn ei ongeveer(dag 17) Nu had ik afgelopen maandag(dag 23) de hele dag een raar, tintelend/slapend gevoel in mijn linkerhand en een beetje in mijn arm. ik heb het sinds maandag ook steeds ijskoud, voel me verder fit en niet moe. Zit op kantoor met mijn dikste vest, verwarming op de hoogste stand(23 graden) en mijn voeten voelen echt als ijsklompjes. Had het vanochtend in bed ook al zo koud, heb dat normaal nooit zo erg. Nog steeds geen ongi gespot hier. Geen buikkrampje, niks.. Begin nu toch echt wel een beetje onrustig te worden, zou het dan misschien toch echt ineens raak zijn?

Deel Deze Pagina