Haat aan het Wachtbankje...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bjanc, 25 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Heb zelf goede ervaringen met kruidvat 2 voor €5. Teste bij mijn vorige zwangerschap 3 dagen voor nod al positief. Duimen, duimen, duimen dat het raak is!!!

2. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Dat zou zo maar kunnen Bruni, iedereen heeft andere "kwalen"
    Ik had bijvoorbeeld van ons * helemaal geen kwalen, terwijl ik toch echt knaltesten had.
    Van de tweede zwangerschap (jongste zoon) had ik pas kwalen na de test, daarvoor niets opvallends.

Duim voor je....en voor alle anderen hier....en mezelf

3. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Hi bruni, dan zit jij nu op dag 8 na ei. Gemiddeld is dit 12 dagen, kan tussen de 10-16dagen zijn. Dit is je lf. Weet jij die van jou zelf?

4. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ga ik die eens doen, kan ik uitsluiten of het aan de test ligt haha!

Ik had zaterdag ongesteld moeten worden, ik moest werken en had in mijn zakken al materiaal gestopt voor als het zou komen (zoals ik dat iedere maand doe eigenlijk uit voorzorg) ik ben echt stom verbaasd dat ik na zulke nette cyclussen nu in onzekerheid zit. grrr!!

5. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Mijn cyclus stopt de laatste maanden na 23 dagen, Ovulatie rond dag 17/18 en een lf van 5 à 6 dagen dus. Dit is te kort om goed in te nestelen. Van de huisarts moet ik het eerst een jaar aanzien en kijken of het zich vanzelf weer gaat regelen. Slik sinds deze ronde tarwekiemolie om de lf te verlengen en voorn een eventuele goede innesteling.

6. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Dat heb ik nu dus ook! haha.. Kom elke keer weer stomverbaasd van het toilet. De laatste maanden kon ik de klok er namelijk zo ongeveer op gelijk zetten zo regelmatig.

7. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

2 nov 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Ik ben nu 19 dagen overtijd. En heb wel genoeg zwangerschapssymptomen. Mijn vriend heeft al twee keer eerder een zwangerschap meegemaakt, van zijn ex, en herkent heel veel. Ik had gister een heel gesprek met een goede vriendin van mij, die zelf een dochtertje van 4 heeft, en ook zij zei "Jij bent zeker zwanger. Het is allemaal zo herkenbaar."

Ik heb onwijs veel last van mijn borsten, wat twee weken terug begon met gevoelige tepels en nu zo erg is dat ik op mijn rug moet liggen om in slaap te vallen en de BH gaat uit zodra ik thuis ben haha. Krampjes in mn onderbuik, vooral rechts. Maar voelt niet als menstruatiekrampen. Volgens mijn vriend voel ik ook anders van binnen als we gemeenschap hebben. Onwijs strak, en 'dicht'. Ook erg opgezwollen van binnen. Vlagen van misselijkheid, maar vooral na sommige dingen die ik heb gegeten. En nog wel wat dingen. Maarja... nu moet ik helaas nog 1,5 week wachten :(

Oh, en Bruni. Ik hoop het ook. Hou jullie hier sowieso op de hoogte.

8. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18

Klinkt idd nogal zwanger!

9. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Ei geweest volgens berekeningen.. slijm sinds gisteren.. wacht maar weer..

10. JacQie1985

JacQie1985 Actief lid

20 aug 2012
    429
    0
    0
    Duim duim duim duim
    Hoop hoop hoop hoop

😁

11. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Iemand bekend met dik lichtgelig slijm op drie DPO? Daarnaast heb ik echt niet normaal last van mijn tepels! Te gevoelig gewoon ;( al weet ik dat t allemaal te te te vroeg is voor symptoompjes :(

12. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Hier ook gestart met tarwekiemolie dit cyclus.... Spannend! Houd jij mij/ons op de hoogte!? Ik ga zo klussen :)

13. JacQie1985

JacQie1985 Actief lid

20 aug 2012
    429
    0
    0
    Dat klinkt ook niet romantisch, Susanne! Hahaha

14. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Hi Bjanc, spannend of het raak is! Hier binnen drie dagen ook ei! Vandaag is LH piek begonnen, dus maar weer eens flink klussen :)
    Spannend, dan zitten wij weer dicht bij elkaar..... Duimen!

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Schuif langzamerhand weer aan, zit nog aan de kluskant van t wachtbankje, dat heb je met lange cyclussen a 33 dgn;)
    We gaan weer aan de gang om de dag

16. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

2 nov 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Gisteravond bij het afvegen rode doorzichtig slijm. Ik hoopte dat dit niet verkeerd zou gaan... ik dacht, eindelijk eens geluk in mn leven. Maar dat is mij (nog) niet gegund. Gisteravond voor het naar bed gaan ook iets verloren. Ik schrok net wakker, en hevige rode vloeiingen. Helaas... wij gaan door naar de volgende ronde.

Eventjes verder huilen op de bank.

17. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Wat balen Sateenkaari!!! Op naar de volgende ronde......

Fidel, hier ook aan het klussen... Ei is morgen of vermorgen! Spannend!

Jaqcie, hahahaha heel spannend!!! Hihihi......probeer er wat opwindends te maken zodat mijn vriend lekker ontspannen is. Want als hij door heeft dat het vruchtbare dagen zijn, lukt het vaak niet..... Hihihi....... Dus ik noem het maar klussen of hobbyen :)

18. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Wat balen zeg Sateenkaari!! :(
    Hier vanochtend ook wat rozig bij afvegen. Verwacht dat het in de loop van de dag doorbreekt :(

19. essie 87

essie 87 Actief lid

6 nov 2014
    233
    0
    0
    Hoi allemaal.
    Ook hier nu weer op t wachtbankje. Maandag mijn eisprong gehad. Dus flink 'geklust' in die dagen.
    Verder voel ik me prima. Nog niks aan t handje!
    Vanaf september gestopt met de pil. Zitten nu in ronde 3. Korte cyclus tot nu toe. 25 dagen. Vind het elke x weer even spannend worden. Denk dat dat ook niet zal weggaan voordat we eenmaal n positieve test in handen hebben :D
    Ben er inmiddels wel achter dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Afgelopen x voor mijn nod veel klachten die allemaal leken op een zwangerschap. Helaas mocht dit niet zo zijn. Ma goed. We zijn nog maar even bezig. Dus mogen nog niet klagen. Maar als je dan eenmaal ervoor bezig bent dan mag het ook gelijk zo zijn. GEDULD! :\
    Jullie ook allemaal erg veel succes.
    Leuk om jullie verhalen zo te lezen!!

27 jaar
    8 jaar samen waarvan 2 jaar samenwonend en erg gelukkig!!

20. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Ohhhh... Bruni! ik hoop het niet..... duim voor jou

Deel Deze Pagina