Ja vroege miskraam, streep is streep.. veel zwangerschappen gaan mis voor de 4 weken... Kan heel goed
Bjanc, is voor ons eerste kindje. Eerste zwangerschap was een eeneiige tweeling, was echt een verrassing. Alleen mocht het niet zo zijn. Is zeker heftig... Hoe voel jij je? Ik alleen moe en bij opstaan iets buikpijn en hoofdpijn. Vannacht voor de eerste keer weer raar en onrustig gedroomd. Susanne
Hee meid, Heftig hoor, verrassing of niet... je bent zo snel aan het idee gewend dat je leven gaat veranderen en verrijkt gaat worden.. Als dat dan mis gaat... tja.. ik ken het gevoel meis... Hoe ik me voel... Ja, gevoelige tepels.. en wat rare smaak dingetjes vanmorgen... Melk die me aan een koeienstal in mijn mond deed denken? En vlees voor op het brood die anders/ vies smaakte maar wel gewoon goed rook en niet bedorven was?! Tja...ik hou het er op dat mijn lijf me voor de gek houdt... valt het sstraks ook minder erg tegen.. Bij mijn laatste zwangerschap, die miskraam, zei mijn partner, enkele dagen na de eisprong, jij bent gewoon hartstikke zwanger.. zonder dat ik iets vreemd gezegd of gevoeld heb... hij had gelijk...hij heeft vaker van dat soort vreemde dingen.... nu zegt ie te twijfelen... pfff
Zeg dat wel, je bent er zo aan gewend... Je maakt het zo eigen. Wij hier al bezig over interne verhuizing, want de kamer die we hadden bedacht was niet geschrikt voor twee babys... In je hoofd ben je al meer dan tien stappen verder dan je buik en de twee kruimels erin. Maar het mocht niet zo zijn. Mijn lichaam en geest hebben een flinke opduvel gehad, kan nu zeggen dat we verder kunnen en wij willen graag weer zwanger zijn! Ik merk aan mijn lichaam weer stabiliteit in hormonen, dus laat maar komen! Ik ben sinds twee dagen moe, sinds gisteravond trek.... Opgezette buik, rommelende darmen....maar voor de rest nog niks met borsten. Dat was bij mij de vorige keer ook pas drie dagen voor NOD. Maar ik ben onregelmatig, dus weet niet precies wanneer de NOD is, alleen door ovulatietest weet ik dat ovulatie op dag 14 was. Dus als ik daar 14 dagen bij op tel moet ik 2 november ongi worden. Echt spannend, en dat wachtbankje is wel erg hard af en toe Ook spannend bij jou, maar wel een verschil in symptomen dan voor de NOD? Ik heb altijd symptomen voor NOD, dus dat is wat lastig.... En ja je lichaam kan je goed voor de gek houden. Knuffel
jaaa, altijd wel wat symptomen... voor mijn miskraam helemaal geen symptomen en was dus ook blij verrast... Bij mijn dochter, pijn aan mijn boobs... als ik er aan dacht dan voelde k het al. Na haar geboorte/ borstvoeding ed zijn mijn borsten een stuk minder gevoelig. Dus misschien zullen ze nu minder pijn doen.. Bij de eerste zwangerschap had ik die klachten ook pas paar dagen voor nod.... nu te vroeg wat dat betreft.
Ik kan over 7 dagen testen, ik zie jij over 4 dagen! Spannend! Ik had met de tweeling een innestelingsbloeding en diepe steek in baarmoeder. Heb nu nog niks gevoeld.... Ben erg benieuwd, vind het spannend en maakt me ook weer wat onzeker.... Hoop wel dat de aanstaande zwangerschap wel ontspannend en als roze wolk kan zijn. Ik had namelijk geen voortekenen van miskraam, zag pas op echo dat het fout was..... Nu dus afwachten.... Zou mijn telling kloppen? Denk jij ook dat mijn NOD op 2/11 is? Groetjes
Ik zou uitgaan van mijn langste cyclus, al lijkt er regelmaat in te zitten, 34, 25, 29... mk... 34, 25, 30... Ik zou voor 34 dagen gaan... als je dan niet niet ongesteld bent... Zou ik een testje wagen.. maar ooh wat is dat wachten moeilijk... Heb zo nu en dan last van boven benen.. had ik ook met miskraam, toen het mis ging, maar herken het niet van vorige zwangerschap.. Al had ik bij het bevallen verschikkelijk been en rug weeen... zou het wat met lekaar te maken hebben...
Ja, is denk wel beter om 34 aan te houden:x Maar heb nu wel een vroege ovulatie gehad, normaal rond de 18e dag. Afwachten dan maar... Ik had drie dagen voor zwangerschap druk in bovenbenen en gevoelige tepels. Tijdens zwangerschap veel steken liezen en zijen en druk in bovenbenen bleef.... Dat zijn achteraf andere symptomen dan normaal bij NOD. Hoop niet dat ik er te gefocust op ben, wil ook gewoon mijn ding blijven doen. Het liefste vergeet ik het gewoon allemaal even en dan hopen dat het zo dag 34 is.... Zou wel mooi zijn als dat kon, hahaha We houden elkaar op de hoogte.... En bedankt alvast
Wat een heftige verhalen van jullie miskramen. Lijkt me zo vreselijk moeilijk. Ik hoop echt dat jullie snel weer een positieve test in handen mogen hebben en dan gewoon een zorgeloze zwangerschap! Hier nog iemand aan het wachten. Deze periode is zo vervelend altijd. Ik zit nu 7/8 dpo en wil proberen te wachten tot minimaal 12dpo met testen. Hopelijk hou ik het vol. Wilde niks voelen, maar inmiddels toch wel een aantal andere kwaaltjes dan de afgelopen maanden maar ik ben nog aan het struisvogelen. Bang voor de teleurstelling, dus probeer er maar vanuit te gaan dat het niks is en dan kan het alleen maar meevallen. Mijn vriend is er voor het eerst overtuigd van dat het raak is, ik hoop echt dat zijn gevoel klopt.
Ik heb sinds twee dagen last van bloedend tandvlees. En dat heb ik echt nooit. Heel opvallend dus, en niet een klein beetje maar gewoon veel terwijl tandvlees ook verder niet rood of ontstoken is. Verder ruik ik veel scherper als normaal. Kan echt onpasselijk worden van bijv de geur van koffie (zegt een koffie verslaafde) en ruik bepaalde dingen van een afstand die ik echt normaal nooit ruik. Mijn borsten zijn extreem zacht, ook dat heb ik niet eerder gehad. Zelfs vl viel het op zonder dat ik er iets van gezegd had. En ik kan yoghurt niet meer verdragen, ontbijt normaal vaak met yoghurt maar gister en vandaag werd ik er kotsmisselijk van en het smaakte gewoon raar. Heb het nog uren opgeboerd. Vl de yoghurt laten proeven of het niet gewoon bedorven was maar dat was het ook niet. Ben heel benieuwd dus, kan ook zijn dat moeder natuur weer een grapje uithaalt Zou wel mooi zijn als we over een paar dagen allemaal een mooie test in handen hebben
Ja een miskraam is niet niks, maar nu weer volle hoop. Wachten op het wachtbankje is zeker zwaar.... Zeker als je graag zwanger wilt zijn en het al gevoeld hebt hoe bijzonder het is. Ik hoop dat jou symptomen leiden tot een zwangerschap, alleen kan je lichaam je goed voor de gek houden... Ik heb namelijk voor de NOD vele symptomen van zwangerschap, wat dan toch een ongi wordt. Zoals moe, misselijk en steken in buik. Ik heb een onregelmatig cyclus, dus weet niet altijd zeker wanneer ik ongi moet worden, dus ik wacht meestal op de symptomen zware bovenbenen en gevoelige tepels. Dat was bij de vorige zwangerschap (MA) ook zo... Laten we allemaal hopen op een positieve test.... En nu weer wachten op het wachtbankje:x
kom net tot de conclusie dat ik mijn ovulatie app niet goed had ingesteld... grrr mijn lf was langer dan dat hij normaal is.. toevallig wel rond het ei geklust... Maar bevestigt wel mijn gevoel van, deze ronde zullenw e weer over slaan... grrr...
Bjanc dat zou balen zijn.... Hoop toch voor je dat het raak! Wat heb je verkeerd berekend dan, geen ovutest gedaan? We zitten met zijn drieën op de bank, dicht bij elkaar.... Hoop voor iedereen een positieve test. Maar meestal kloppen de voorgevoelens Hier heel de dag honger..... Succes Bjianc en Lvtje
dat is balen, miss toch raak geschoten. Maar je gebruikt geen ovutest? Is wel betrouwbaarder. Ik heb daar zeker wat aan ivm onregelmatig cyclus en verspringende ovulatie.
Voorheen geprobeerd... Werden nooit knal positief zelfs in de maand dat ik zwanger bleek niet... Dus, hup, weg ermee!
dankje lieve meiden, ik duim ook voor jullie! Laten het allemaal positieve testen en plakbeebzzz zijn