Haat aan het Wachtbankje...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bjanc, 25 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Gefeliciteerd!!!

2. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ik denk dat ik morgen toch ongesteld ga worden.
    Heb nu ook koppijn.
    Ben wel blij dat dit rondje wachten eigenlijk snel voorbij is gegaan.

3. maximell

maximell Actief lid

15 okt 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaah jammer LadyTwilight, hopen dan dat je menstruatie doorzet en je snel aan de volgende ronde kan beginnen (of uiteraard toch nog op een ongeverwachte positieve test hihi;) ) laat het ons weten!

4. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ja is goed hoor! maar ben nu ook behoorlijk misselijk en heb krampen in mijn buik dus denk wel dat het doorzet maar jullie horen het!

5. Yvet

Yvet Actief lid

10 sep 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ik wacht ook maar (on)geduldig af. Ik zit vandaag op dag 26 en ik verwacht zondag of maandag mijn NOD. Ik heb niet heel veel symptomen, heb lichtelijk gevoelige borsten (lijken groter) en heb vanaf gisteren last van maagzuur.
    Ik ben ongeduldig en wil nu al graag testen maar anderzijds wil ik wachten tot mijn NOD. Benieuwd of mij dat lukt aangezien mijn vriend ook nieuwsgierig is.

6. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Welkom en heel veel succes bij het wachtbankje.. Schoppen mag als je mij maar niet raakt ;):cool:

7. maximell

maximell Actief lid

15 okt 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL

Hahaha, daar moest ik hard om lachen ;)

8. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Ik wacht dan wel niet meer , maar leef met jullie mee.

Ladytwilight had echt gehoopt dat het alsnog raak zou zijn, ook hier stiekem nog steeds de hoop dat er niks komt en je een posi test kan laten zien,maar je kent je lichaam zelf wel het beste.
    En is het niet zo duim ik natuurlijk voor de volgende ronde !

Welkom Yvet , zal idd nog even wachten met testen, hoe moeilijk ook maar liever gelijk een posi test dan voor nod alsnog met onzekerheid zitten als die negatief uitslaat.
    Sterkte met wachten, en idd lekker schoppen hoor, ladytwilight schopte mij ook zowat van het bankje af van de week ;) haha

9. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    ik heb wel goed geschopt Kim! ik heb je namelijk positief van het wachtbankje afgeschopt! hahaha.

Ja ik voel zo een raar pijnlijk gebeuren links onder en ik verlies veel afscheiding. Ik blijf hoop houden maar blijf ook heel erg met het negatieve rekening houden zodat het niet helemaal mij grijpt.

10. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Spannend Ladytwilight, bij meeste vrouwen is voor de ongi de vagina droog. Dus weinig uitscheiding, en wanneer ongi uitblijft met veel uitscheiding is het vaak zwangerschap. Maar ja, niet iedere lichaam is hetzelfde.... Ik duim nog steeds voor jou :)

11. maximell

maximell Actief lid

15 okt 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL

Schop mij ook even positief wil je?! hihi ;)

Ik snap wel wat je bedoeld.. liever heilig van het negatieve overtuigd zijn dat die extreme teleurstelling.. maar een klein beetje hoop kunnen we toch altijd houden?!

12. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Goed dan ga ik nu ook maar schoppen tegen het bankje, blijkbaar werkt het haha.

Ladytwilight hier ook veel vloed , wat ik me van andere rondes niet kan herinneren, maar idd elk lichaam is anders , meer klachten heb ik ook eigelijk niet dacht test met je mee en had er weinig van verwacht ondanks de hoge temp.

Hoe is het met jou Suzanne?

13. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Hoi, hier wachten op het bankje! Als die positief wordt geschopt, dan heb ik ook geluk deze ronde! Hihihi.... Ik zit te wachten....
    Voel me rustig en prettig....laat het op mij afkomen, maar hoop het zo. Zou leuk zijn om met kerst zwanger te zijn, want zou u eigenlijk met verlof gaan en rond de kerst bevallen van de tweeling....dus zou leuk zijn als kerst nu een andere lading krijgt..... Ik hoop en duim voor mijzelf en iedereen hier :)

14. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland

*schopt je gelijk hatsjeeee*

wat nou pendelen? wat nou waarzeggen? schoppen motten we! schopt hier het hele wachtbankje in elkaar hahaha

15. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    ja ik heb dat bijna iedere ronde dus dat zegt zelfs niks bij mij wheeeee!!!!!

16. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Heerlijk ff schoppen...alleen niet kapot schoppen, want we moeten nog wel blijven zitten....hihihihih

Schoppen lucht wel op....schop schop schop!

Hoop dat het helpt :) ik moet helaas nog 10 dagen zitten wachten.... En af en toe schoppen :p

17. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    ik dacht al dit gaat problemen veroorzaken! dus heb maar een reserve bankje gehaald bij de praxis die is alleen van plastic!:D

18. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16

Hahahahahaha..... Is die hufter proef??? Met een kussentje voor de lange zitters ;)

19. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ja daar kan je je frustraties wel op kwijt en zit altijd beter dan een houten bankje! want ik kreeg me toch best wel een houten reet van dat zitten!

20. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Ik leg er toch maar een kussentje op, want zo'n houte reed......hahahahahaha
    Ik moet minimaal nog 10dagen :$

Deel Deze Pagina