Haat aan het Wachtbankje...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bjanc, 25 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Thanks (k):)
    Als de zwangeren hier nou een paar keer per dag schoppen, dan vallen wij ervan zelf zwanger af....hihihihihihihi:p:p:p

Hier vannacht gedroomd dat er iets in mijn buikje groeit:(:$ en had een onrustige buik, steken. Nu beetje licht drukken en vanochtend dan een klein beetje misselijk. Ik heb mij voorgenomen om niet te letten op symptomen, maar dit is en was er wel........ Ik hoop dat het raak is;):(:D

Maar ja, ik moet 5-7 dagen wachten. Banner is berekend op late ovulatie, maar hoeft niet zo te zijn....spannend! Wordt vervolgd.....geduld wordt weer op de proef gesteld:x

2. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Schopt mee!! Kick kick kick

Pfff verwijsbrief ligt bij de gyn, wordt vanzelf bericht, handig is dat... dacht dat ik zelf moest bellen.
    bij mij gaat het erom dat ik bepaalde medicatie ga krijgen, en moest zo snel mogelijk beginnen.
    Dus misschien dat ik straks toch zelf nog even bel ipv wachten , straks duurt het nog een week of 2.

3. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16

Ja dat klinkt wel verstandig. Zijn dat medicijnen voor tijdens zwangerschap....dan is het zeker belangrijk en in belang voor jou en kindje, dus ik zeg bellen! Ik zou ook een bericht krijgen van gyneacoloog ivm doorverwijzing tweeling, toen heb ik ook gebeld...konden ze meteen mijn afspraak vertellen! Dus gewoon bellen

4. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    #544 Kimberly 33, 20 nov 2014
    Laatst bewerkt: 20 nov 2014
    Ja heb HELLP syndroom gehad bij de 2ling, of nou ja dat denken ze , ze hadden ook leververvetting staan ( dat hoorde ik pas jaren later)
    zelf vind ik het meer op het laatste lijken maar goed zal er niet meer achter komen , dus zekere voor het onzekere :)
    zodoende moet ik nu aan de medicatie zodat het niet nog eens gebeurd.

Edit : Zo gebeld en ze hebben me gerust gesteld ivm de medicatie,verder 1 dec afspraak :)

5. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16

Goed zo! Gewoon bellen, en anders doen dat je blond bent.... Hihihi, het scheelt voor mij, want ik ben blond:p

6. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Jaa! Ik zzou ook aan de bel hangen!

Wat mij betreft.. ik weet het niet..
    Gevoel gaat op en af en op en af.. ik ben zwanger, ik ben nie zwanger. Straks, als ik zwanger ben dan denk ik, zie je wel ik wist het.. Straks als ik ongesteld wordt zeg ik, zie je wel, ik wist het..

uhh, ben ik nu wat misselijk? Alweer honger? Das wel heel snel? Steekje? Was dat een steeeekje?!??
    ff mijn boobies checken.. hmm... niet echt gevoelig, oh, mijn tepel weer wel.. rechts lijkt gevoeliger dan links...
    Tja.. ja, idd afscheiding... maja... wordt ik dan toch ongesteld? Lijkt wel meer dan de vorige keer.. geloof dat het er nu ook eerder was??

OMG! Ik word der gewoo n jiet goed van...
    hahaha

7. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Om je gerust te stellen ik heb nergens last van, dus kan bij jou nog alle kanten opgaan...
    duimpjes blijven hier natuurlijk draaien voor je :)

Wanneer ga je testen? Of wacht je je nod af :)

8. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Hoi Bjanc, heeeeeellllll erg herkenbaar:(:(
    Balen he....echt! Ik wil niks voelen maar voel wel degelijk wat....:$:$
    Grrr......nog even geduld.....hier niet eerder testen dan verwachte nod datum.... En jij?

9. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    Ik.weet niet... Miss morgen...?

10. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    ik ben 2 daagjes weg en jij bent zwanger??? Oh yeahhhhh Gefeliciteerd!!!!!!!!

11. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Kimberly ook gefeliciteerd :D

Ja Bjanc, heel erg herkenbaar hoor haha.

De vorige keer kon ik pas op NOD testen en toen was het positief!
    Terwijl 4 dagen ervoor ik bij de huisarts moest testen en het toen negatief was.

Dus nu toch maar NOD aanhouden, ik ga een kaarsje branden voor alle wachtenden op het bankie! Maar natuurlijk ook voor de zwangeren dat jullie een voorspoedige zwangerschap mogen hebben :)

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Las al dat t goedgekomen was, maar idd altd even slim zelf na te bellen, want heb al eens 4 wkn gewacht op een oproep, doorverwijzing was nooit doorgestuurd

Mijn hemel hormonen schieten van links naar rechts, komt doordat ik nu 4 mnd gestopt ben met bv... Heeft wel wat van rond de 26 wkn zw, was ik ook zo'n hormoonmonster... Was helemaal over de rooie omdat je ineens moet betalen bij de jumbo om naar de wc te gaan..
    Beetje vroeg voor kwaaltjes haha

13. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    nou dames, ik ga zo slapen.. des te sneller is het morgen..
    misschien dat ik test...
    Grrr...

14. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Spannend bjanc..... Ik zie het morgen wel of je getest hebt of niet.....
    Ik duim voor je! :)

15. essie 87

essie 87 Actief lid

6 nov 2014
    233
    0
    0
    Bjanc!! Duim voor je!!!

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    #556 fidel2010, 20 nov 2014
    Laatst bewerkt: 20 nov 2014
    Duim duim duim duim voor bjanc

17. Yvet

Yvet Actief lid

10 sep 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Unaniem besluit met m'n vriend, wij gaan morgenvroeg testen. Spannend!! Oooewhh de testdrang kriebelt..

18. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Duim duim duim duim voor yvet

19. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.283
    1.443
    113
    Hoi dames,

Ik zit ook ook op het wachtbankje.... Cyclus duurt normaal gemiddeld 29 dgn maar had deze maand 2 dgn eerder mijn ovulatie (op 10-11 een positive cb ovutest dus dan zou mijn eisprong zijn op 11-11). Als ik uit ga van de 11e zit ik nu op 10 dpo. Heb sterk de neiging om een vroege test te doen omdat ik wat misselijk ben en wat steken in mijn onderbuik heb. Ik zit in ronde 4 en denk iedere ronde dat het raak is vandaar dat ik een beetje twijfel om te testen...

Vorige zwangerschap was het in ronde 1 raak dus nu valt het tegen, ook al weet ik dat dit heel normaal is!!

20. Yvet

Yvet Actief lid

10 sep 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was vroeg uit de veren (04.15u) ivm het werk van m'n vriend. Helaas omo-wit! Ik heb nog hoop, vandaag dag 29 en m'n NOD moet nog komen.

Deel Deze Pagina