Haat aan het Wachtbankje...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bjanc, 25 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Durf niet... Ga zo toch maar ft testen... Maar durf niet goed...

2. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Wit... De kruitvat controle streep bleef heel licht, dus action.. maar Tor nu toe niks...

Wacht maar weer.

3. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Beide nog voor nod dus het kan nog steeds.
    duimpjes blijven hier draaien voor jullie.

4. Yvet

Yvet Actief lid

10 sep 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kimberly ik blijf ook hoop houden. Heb nog steeds verhoging (gisteren koorts), warm gevoel in m'n buik, pijnlijke borsten.. Hoop dat natuurlijk niet voor niets te hebben. Ik weet wel mocht ik ongesteld worden dan ga ik ovulatietesten inzetten ;)

5. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Jammer yvet en bjanc.... Dus nog even geduld!!! Kan nog alle kanten op:(
    Ik duim voor jullie:)

6. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Nou, hier is ook het wachten begonnen!

Beetje een gekke cyclus qua temperatuur maar volgens fertility friend, heb ik afgelopen dinsdag mijn eisprong gehad. Klopt ook wel met de klachten die ik had :)

En nu dus wachten! O o o wat is dat moeilijk! Het is pas ronde 2, dus mag het eigenlijk niet verwachten, maar hoop zo dat het raak is! Wat kruipen de dagen dan ineens llllaaaangzaaaaaaam voorbij zeg :)

7. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Gggrrrrr.... Moet ff wat typen, ben het ff zat dat wachten!!! Ben vandaag vrij en denk van alles te voelen...... Ik had 13-11 mijn ovulatie, nu dus 7dpo.....
    Ik voel: lichte druk in onderbuik, licht opgeblazen gevoel en veel afscheiding, ruik iets zoetig. Grrrr.....ik wilde dit cyclus niet met symptomen bezig zijn, maar dat lukt me niet:x:$

Baal van mezelf. Dit is derde cyclus met ovulatie testen, de andere twee cylcussen waren met 11dpo en 10dpo. Ik slik dit cyclus tarwekiem olie, kan invloed hebben op lengte dpo..... Aghhhhhh...... Moet ik een testje wagen....NEE, mag niet van mezelf eigenlijk, liefste volgende week pas testen...... Echt grrrrrrr:$:(

Ik spreek het volgende met mij af (zijn jullie daar nu getuigen van)
    Ik test pas 26/11, of eerder bij gevoelige tepels..... Oke, zo ga ik het doen:cool:

8. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Wat maken we onszelf het toch moeilijk he haha....

Dikke knuffel dames!

9. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Ja erg he!!! Wanneer kan jij testen?

10. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    7dpo is ook nog wel wat te vroeg hihi , maar snap je punt, wachten is ook erg lastig.

Ik heb 3 dagen last van kramp gehad rond 7/9 dpo en idd er niet mee bezig zijn lukt dan gewoon niet.

Nog eventjes geduld Suzanne week vliegt voorbij , en dan schop ik je van het bankje met een positieve test on je handen 👍

11. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16

:) daar houd ik je aan!!! Ik hoop het zo.... Ik probeer niet zo te focusen op symptomen, dus ga zo maar ff de ramen lappen:p

12. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!

Volgende week zaterdag! 8 dagen nog haha, hopelijk komt mn ongesteldheid niet door en zit ik goed met mn gevoel!

Bij de eerste zwangerschap had ik ook dit wat ik nu voel.
    Maar ik realiseer me ook wel dat het wel snel is. Dit is ronde 1 ;)

13. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Balen voor de witte testers. Ik blijf doorduimen dat jullie gewoon alsnog deze ronde een mooie test krijgen.

Lastig hè Suzanne. Probeer ook nergens op te letten, tot nu toe ook nog geen gekke dingen.
    Wel wat afscheiding en af en toe heel licht wat menstruatie krampen, maar dat kan natuurlijk vanalles zijn.

Temp is echt totáál anders als vorige twee keren dat ik getempt heb, maar ook dat wil nog niks zeggen. Blijft spannend de komende dagen.
    Vandaag ook pas 6dpo dus als d'r al iets is dan is het sowieso te vroeg om echt symptomen te krijgen.

14. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Hoi, ik zie dat jou temp ietsjes is gedaald. De mijn is doorgestegen naar 37,1 geen dip gehad..... We duimen samen lekker door! Wanneer ga jij testen? Ik zit nu op 7-8dpo. Voelde de 13-11 steken bij eierstok, ook nog savonds. Dus kan savonds of snachts gesprongen zijn..... Toch?
    Als ik van 14-11 uit ga is het nu 7dpo anders bij 13-11 8dpo......

Zitten weer dicht bij elkaar :) wel fijn om het hier zo te delen en over te hebben:)

15. essie 87

essie 87 Actief lid

6 nov 2014
    233
    0
    0
    Ohhhww wat een ongeduld....ook hier is de drang om te testen naar boven gekomen.
    Maar heel trots op mezelf heb t vanmorgen niet Gedaan! !
    Probeer toch nog ffies te wachten...Hopelijk krijg ik dan een 2de dikke vette streep! :D
    Succes dames!!

16. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Zal voor je duimen!

17. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw

Heb je geen linkje van je kaartje? Ben wel benieuwd.

Alle andere keren ging mijn temp meteen omhoog en bleef ook heel stabiel. Nu dus op 4dpo een mega dip om daarna meteen weer omhoog te schieten en vanmorgen dus ietsje lager.
    Gelukkig hoeft dat nog niks te zeggen wat ik begrepen heb.

Wat zegt je temp welke dag je eisprong? De steken zijn vaak juist van het groeien namelijk, maar het kan zeker in de avond of in de nacht gesprongen zijn.

Ben nog totaal niet bezig met wanneer testen, eerst afwachten wat temp blijft doen. Zie het wel, nog geen datum in m'n hoofd dus. Zo laat mogelijk, wil niet op 10dpo al gaan testen.
    Ligt er zo aan hoe ik me voel, hoe m'n temp is en hoeveel geduld ik nog kan opbrengen whahaha.

Zeker fijn om het hier te delen, het is niet iets wat je direct overal aan de koffie verteld ;)

18. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Zo....alle beneden ramen gelapt....wat knapt dat op :) en lekker afleiding, alleen nu iets buikpijn.... Grrrrrr..... Zo maar de keuken poetsen, heb dan weer afleiding:p

Ik heb dit cyclus niet elke dsg getempt, wel op 13-11, 14-11 en 15-11 om te zien dat ei was geweest. Toen temp 37,0.... Bij andere cyclussen rond de 36,9 en 37,0. Ik wilde vanochten ff weten, dus getempt...en 37,1....
    Spannend he... Hier maar geduld hebben, elkaar hier spreken is fijn. Dan ook elkaar maar steunen bij niet te vroeg testen;)

19. Yvet

Yvet Actief lid

10 sep 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog geen ongi te bekennen hier, alleen gevoelige borsten. Fingers crossed!

20. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Spannend!

Deel Deze Pagina