Haat aan het Wachtbankje...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bjanc, 25 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JacQie1985

JacQie1985 Actief lid

20 aug 2012
    429
    0
    0
    Wat ontzettend rot om te lezen van jullie miskramen, werd er een beetje verdrietig van :( (dat is momenteel ook een kwaal, emotioneler zijn dan normaal ;))
    Ik zit hier ook op het wachtbankje, ik mag vanaf 30 oktober testen (als ik uit mag gaan van weer 25 dagen net als in ronde 1. Geen zekerheid, maar voor t gemak gaan we er maar vanuit.

Ik vind koffie 's ochtends ineens stinken en heb ontzettende steekborstjes. Darmen rommelen en een vol gevoel van onder...

Pff, wil het graag weten!
    Hoop zo dat het raak is voor jullie allemaal :)

2. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    pff heftig zeg die miskraam met 12 weken! kan me voorstellen dat je het dan ook al aan een groot deel van je omgeving verteld hebt! Vind je wel positief overkomen nu! knap!

wij zitten nu in ronde 10. elke maand heb ik een tal aan ongesteldheidskwaaltjes.. die zomaar zwangerschapskwaaltjes kunnen zijn. Dit maakt het voor mij soms erg zwaar! dan wissel ik zelf echt in stemmingen van hoop en geen hoop zeg maar!
    maar we gaan het zien deze keer!

3. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Wachten op het wachtbankje duurt lang zeker. Maar iedereen goede hoop! Blijf ontspannen, stress is niet goed.
    Ja veel van de omgeving wisten het al, was ook te zien met 12 weken, maar veel steun door dat velen wisten. Nu voel ik me weer energiek, en mag er en wondertje komen. Iedereen, houd moed!

4. Melinda28

Melinda28 Lid

21 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht ook met je mee> Nu zit ik op wachtdag 3 na de iui en dag 5 van de pregnyl

5. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Stom he eigenlijk... Dat ik, ondanks 2eerdere zwangerschappen, gewooon niet. Weet of ik nu zwanger ben of dat mijn lichaam me weer voor de gek houd... Grrrrrr... Duimduimduim....

6. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    Wat betreft miskraam... Ik was blij dat iedereen t wist. Veel steun gehad aan mensen om me heen...

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Wachtbankje mag ik aansluiten, nog een week, ronde 5 nog maar net bezig, maar dl heeft 27 rondes op zich laten wachten zonder oorzaak, op ronde 3 een vmk, 2 dagen waren we zwanger, op t moment ging t me vrij makkelijk af, pech t kan snel gaan.. Vorige ronde met alle kwaaltjes was ik er zeker van, dat t raak was, was me dat even een domper.. De eerste week van de wachtbank gaat me goed af, gewoon me ding doen, de tweede week wordt lastiger, heb ik kwaaltjes wat voor kwaaltjes, zijn de kwaaltjes heftig genoeg, had ik dit met dl ook? Zal t wel zal t niet, constant heen en weer geslinger pfff ik mag absoluut niet eerder als volgende week zondag testen...

Pfff wachten duurt lang!!

8. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

29 apr 2013
    520
    8
    18
    Hier ook weer wachtbankje, vandaag NOD, en tuurlijk gister al een test gedaan, negatief... Trouwens ronde 3 voor ons.
    Vannacht heb ik erge krampen gehad dus ik verwacht dat ik morgen/overmorgen ongesteld ga worden :(

9. Sero

Sero Nieuw lid

27 okt 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, ook hier even een berichtje...
    Ik zit nu op DPO 11.. Ei was denk ik 16 okt omdat ik op 14 okt 17,6 mm zat .. Moet eerlijk zeggen dat ik alleen op 15 okt heb geklust omdat manlief weg moest op zakenreis.. Als ik dit zo reken zot ik op dpo 11.. Vanmorgen vroege test gedaan can clear blue... Hartstikke negatief natuurlijk ... Moet ik de hoop opgeven of is er nog een heeeeel klein kansje ? Het is onze 2 maar willen t net als iedereen o zo graag ...

Wie heeft hier ervaring in ????

10. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Wat balen van de negatieve testen dames :(

@Sero: tja, het is zo'n dooddoener "geen bloed geeft moed" maar er zijn dames die pas laat positief testen. Dus het kan zeker nog, als je niet ongesteld bent over een paar dagen gewoon nog eens een test doen.

Hier is mijn temperatuur akelig stabiel, zo spannend weer iedere ochtend haha.

11. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Hier ook gespits op kwaaltjes, kan het niet blokkeren. Vind het wachten altijd lastig! Ik hoop ook dat ik iets vergelijkbaars voel met de vorige zwangerschap.... Jij ook Bjanc.... Ik word er een beetje chago van! Vandaag last van druk in de buik, af en toe een steekje. Vanaf vanochtend ook meer uitscheiding, was de afgelopen dagen niet zo. Ik blijf maar trek houden, ookal heb ik net gegeten. Wat voel jij Bjanc, nog iets veranderd de laatste dagen? En de rest die zit te wachten, wat voelen jullie allemaal en heeft er iemand een voorgevoel dat het raak is?

Ik hoop het zo voor ons, een kleintje is echt welkom! En natuurlijk voor iedereen hier op de wachtbank!

Susanne

12. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ja, ik probeer ook echt gewoon niet op kwaaltjes te letten. Alleen is dat zo lastig.

Mijn kwaaltjes staat hier ergens al gemeld. Verder idd ook veeeeeeeel honger, kan de hele dag door eten. (Behalve de yoghurt dus)
    En ben ook moe, maar dat kan ook een andere verklaring hebben.

Qua voorgevoel? Durf het echt niet uit te spreken ;), bang voor een stukje goden verzoeken of zo. Dus ik steek m'n kop lekker in het zand en wacht nog maar even (on)geduldig af.

13. JacQie1985

JacQie1985 Actief lid

20 aug 2012
    429
    0
    0
    Hoi meiden!

Donderdag is m'n NOD en ik kon me echt niet inhouden vandaag. Ik heb een testje gedaan, kv 2v5, helaas negatief getest, of deed ik het veel te vroeg?
    Nu nog meer steekjes aan de zijkant baarmoeder, lage rugpijn en zooooo moe. En nog steeds vervelende pijnlijke borsten...

14. Liefje87

Liefje87 Lid

23 jun 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Ik wacht ook met jullie mee! Dochter van bijna 1 en 2 mnd geleden een MK gehad met 6 weken (onverwacht zwanger tijdens borstvoeding, nog niet ongi geweest). Nu dus eigenlijk de eerste echte poging. Geen idee hoe lang m'n cyclus duurt, maar met ovulatie testen en temperaturen er achter gekomen dat m'n ei afgelopen vrijdag was! Op het goede moment geklust dus! Bij m'n dochter wat het meteen raak...hopen op nu weer. Zit nu dus op 4 DNO, en kan het wederom niet afwachten...voel nog niets, maar dat had ik bij m'n vorige zwangerschap ook niet....pfff haat wachten!

15. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Lvtje, ik weet het. Probeer er ook niet te veel op te letten, maar ze zijn wel aanwezig. Werk vandaag gaf afleiding, alleen de druk in buik is er. En nu weer trek en iets misselijk is erbij gekomen. Alleen die kwaaltjes heb ik ook altijd voor NOD.... Dus weet het nog niet, ik weet het wel drie dagen voor NOD zeker.... Dus nog even geduld.... Balen

16. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Liefje87 als jij nu vier dagen na ovulatie zit kan je nog niets merken. Je krijgt pas kwaaltjes als het eitje is ingenesteld.... En sommige merken niets. Eitje nestelt zich 6-14 na ovulatie pas in. Dus nog even geduld.....

17. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Hoi jacqie. Wat is de lengte van jou cyclus, regelmatig? Wanneer was je ovulatie en hoe lang is je lf? Want het kan zijn dat je tevroeg hebt getest. Houd je langste cyclus aan, bij 1 dag overtijd testen. Ik hoor van je.
    Susanne

18. Minaatje

Minaatje Lid

29 sep 2014
    91
    0
    0
    Lerares
    Antwerpen
    Nou dames, net begonnen hier maar we willen het ook zo graag. Als ik op dit forum zie hoeveel dames er een miskraam hebben gehad of hoelang sommige dames bezig zijn, zakt de moed me wel in de schoenen. :( Mijn mama heeft een baby verloren op 8 maanden zwangerschap, het kindje was gewoon dood in de buik.. Anders had ik nu een oudere broer meer gehad. Dit is eenmaal het leven, dit gebeurt nu eenmaal en ik wens de dames die dit meemaken veel sterkte en succes. Ik heb gewoon erge schrik om dit zelf mee te maken omdat ik het denk ik emotioneel niet zou aankunnen...

19. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    Meiden...

Hier...
    tja, nu hoofdpijn, maar denk dat dat van een dag vergaderen komt..
    Verder...Krampachtige boven benen... (viel me voor het eerst bij MK op)
    Puistjes in gezicht, maar stuk minder gevoelige borsten.
    Ik denk dat ik weer ongesteld ga worden...

Andere kant ben ik geneigd om te testen... zjeeszus...

20. Nogablokje

Nogablokje Niet meer actief

Hier moe en afwezig, en nog steeds geen zere borsten terwijl ik dat altijd nu al heb voor het ongesteld worden! Vreemd...

Zal ik morgen een testje doen? 3 dagen voor NOD...

Deel Deze Pagina