Waar zie jij hem dan? Ohhh....super leuk! Ff een up date..... Heb al drie dagen last van de maag. Vanochtend licht misselijk bij het wakker worden...was al om 6:30 wakker...buik onrustig. Nog even in slaap gevallen. Vanaf 8:00 klaar wakker en trek, denk ook misselijk van de trek. Net beschuitje op...krijg niks anders naar binnen.... Ik heb wel vollere borsten, alleen geen gevoelige tepels.... Durf nog geen testje te doen....probeer te rekken naar dinsdag, vandaag 9-10dpo...ik denk 10dpo. Spannend!!! Hoe is het bij jullie?
Bjanc ik zie hem ook hoor! Wel nog tuur tuur hopelijk over 2 dagen opgelopen! ! Heeft je man het toch weer goed
Waar kan ik die foto vinden..... Ik ben benieuwd! Gefeliciteerd bjanc Jajajajajajaja.....foto gevonden!!!! Het is een tweede streepje! Gefeliciteerd.... Leuk leuk leuk!!! Dat wordt trakteren
Ja! Of zou ik nu al testen? Buik voelt anders.... Ik denk dat het raak is...... Mijn dpo zit tussen de 9-11. Bij de vorige zwangerschap was het een tweeling, dus denk dat ik de symptomen niet kan vergelijken.... Kreeg toen bij ongeveer 14dpo gevoelige tepels..... Grrrrr......:x wordt gek van mijzelf..... Mijn banner is ingesteld op 12dpo...zit nu op 10....... Anders maar afleiding zoeken vandaag........
Gefeliciteerd!!! Dat wordt trakteren ik ben zo blij voor je.... Eindelijk van het bankje! Ik ben het bankje ook zat! Zou ik ook maar gaan testen???
Oh wat een testdrang! ! Hier ook raar gevoel in me buik. Iets gevoelige tepels. Wat aders zichtbaar op borsten? en nog steeds weinig afscheiding. Wat normaal veel meer is tegen de menstruatie. morgen n testje Wagen! ! spannend susannem85. ik wacht tot morgen!
Ja moet haast wel..... Ga dan toch maar wachten tot volgende week! Ben zo benieuwd...... Bjanc....geniet ervan en hoop dat alles goed mag blijven gaan...dikke knuffel
Word spannend hier ! Testje wagen kan altijd susanne, als die wit is zegt het nog niks, dan ben je gewoon te vroeg .
Susannem85 kun jij het nog volhouden niet Testen? Moeilijk hè. Mij gaat t nou wat makkelijker omdat ik niet zoveel klachten heb. Vorige ronde echt teveel testen de kliko in...Had toen echt vanalles! ! Hoop morgen op n knal Streep! ! jij ook Succes!
Hoi dames.... Ik heb banner ff aangepast... Wordt gek van mijzelf! Dus ff komende week tanden op elkaar...... Met mijn onregelmatig cyclus moeilijk te weten wanneer nod voorspeld is. Ik wacht het komende week af.... Anders volgend weekend testen... 13-11 ovulatie plus 11dpo is 24-11 nod? Maar kan ook anders zijn, want slik nu tarwekiemolie capsules die dit beinvloeden..... Dus geduld!!!