Haat aan het Wachtbankje...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bjanc, 25 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabzy

Rabzy Lid

15 apr 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben van het wachtbankje af en mag dus op naar ronde 20 😞

Nieuwe ronde nieuwe kansen........

2. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Dames,

ik sluit mij ook aan bij het ''wachtbankje''! Het wordt nu toch wel weer spannend. Ik ben nog niet zo lang gestopt met de pil, dus ik wil er nog niet teveel mee bezig zijn, maar ja dat valt niet mee :(..
    Mijn eerste natuurlijke cyclus was 37 dagen, dus daar ga ik nu ook weer vanuit. De eerste dag van mijn natuurlijke menstruatie was 23-10-14.

Omdat ik er nog niet teveel mee bezig wil zijn, ben ik ook (nog) niet aan het temperaturen en ik gebruik ook geen ovulatietesten. Ik heb deze ronde wel gelet op mijn afscheiding. Op zowel op 4 als 9 november had ik vruchtbaar slijm. Vervolgens had ik 16 november een ''klodder lijm'' (daar leek het op). Het was ook wel rekbaar, maar taaier. Nu heb ik sinds 18 november pijnlijke borsten. De vorige ronde kreeg ik 4 dagen voor mijn menstruatie pijnlijke borsten (dat had ik ook toen ik de pil slikte), maar nu dus voor de 7e dag en het pijnlijke gevoel wordt erger.

Bij een eerdere zwangerschap die uitliep op een vroege miskraam vier jaar geleden, had ik ook erg pijnlijke borsten (voornamelijk de zijkant). Dus daarom dat ik nu ook weer ga denken: Zou het?!

Verder eigenlijk weinig kwaaltjes. Vorige week had ik wel wat vlagen van misselijkheid, een zeurend menstruatiegevoel en steekjes in de lies/onderbuik. Daar heb ik nu weinig last meer van.

Om een lang verhaal kort te maken... Ik ga gezellig bij jullie op het wachtbankje zitten:)

3. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Hoi allemaal,
    Hoe is het met iedereen? Hier weer misselijk in de ochtend, middag ook en nu gaat het iets beter. Eind van de ochtend een flinke steek, echt hard! In mijn onderbuik. Had ik bij vorige zwangerschap ook, oei! Dat deed zeer...ik denk einde innesteling....dus goed gehecht..... Of maak ik mijzelf gek..... Ik voel me wel zo! Ik denk het......of toch niet....
    Ik zit niet te wachten en ben niet gefocus op symptomen, maar ze komen gewoon lang..... Spannend!

4. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Ik ook op het wachtbankje. Zou dit weekend of vandaag ongesteld moeten worden. Tot op heden nog niets...

5. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Suzanne! Ik duim!
    Natuurlijk ook voor de rest van t wachtbankje

6. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    #666 Norki Maki, 24 nov 2014
    Laatst bewerkt: 24 nov 2014
    Ik ben bang dat ik toch ongesteld word. Maar twijfel want normaal heb ik altijd kramp/steken en dan breekt het door en nu voel ik niets.
    Behalve een wat onrustig gevoel, maar dat kan ook door de zenuwen komen. Maar goed toch wat 'kleur' toen ik naar het toilet ging. Strookt niet met elkaar.... Wachten sucks!

7. wannabmom

wannabmom Actief lid

3 nov 2014
    117
    0
    0
    Administratief medewerker
    Flevoland
    @rabzy heel veel sterkte weer komende tijd, dat de hoop mag blijven!

@norkimaki je lichaam kan jezelf ook flink voor de gek houden, hoop natuurlijk dat het wel raak is! Probeer niet ieder pijntje te linken aan een eventuele zwangerschap.... veel afleiding zoeken, helpt echt en zo heb je ook minder aandacht voor de kleine lichamelijke kwaaltjes

8. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Klopt hoor! Ben er eigenlijk steeds vanuit gegaan dat ik ongesteld zou worden omdat ik dat gevoel had. Maar toen het maar uitbleef ging ik stiekem toch hopen. En nu de tijd zo tikt... Tsja dan is het wel moeilijk om er niet mee bezig te zijn! Maar die 2 dingen die ik zei stroken niet met elkaar dus weet niet zo goed wat ik moet denken!

9. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Vervelend he al die klachten, wat is het nu?

Hopelijk snel duidelijkheid en dus een positieve test in handen :)

10. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    Tja kimberley, het lijkt een vruchtbaar bankje hier!

11. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Het blijft toch nog even spannend. Had voor de zekerheids iets in gedaan paar uur geleden. Net gecheckt en geen enkel spoor van een menstruatie. Ook geen kramp niets... SPANNEND!

12. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    Als je zwanger bent dus geen tampons gebruiken he...
    Dan maar ff maandverband..
    Tampon is niet goed..

13. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16

Ja, zou mooi zijn!!! Spannend, voelt wel goed..... Geen ongi klachten en symptomen zijn anders...... Nog even geduld! Vandaag 10dpo, maar miss late innesteling, dus nog geen test gedaan. Ochtend temp 37,1 nog steeds

14. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Laten we het hopen, over een paar dagen een positieve test.... En dan blijven plakken en leven....dat wordt dan mijn volgende angst:$
    Nu temp nog steeds 37,1 in ochtend.... Geen bloed maar veel uitscheiding..... Spannend...zou het zo zijn dat ik ook zwanger van het bankje val:$:)

15. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    Ook dat vind ik spannend.. al zegt mijn gevoel dat t wel goed komt... Maar ja... een gevoel is geen garantie... Ben pas gerust als kindje levend, gezond en wel hier is...

Heb ook veel afscheiding... Welke symptomen heb je nog meer suzanne?

16. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Sinds vier dagen boeren laten, maag wat van streek
    Sinds twee dagen ochtendmisselijk
    Ochtendtemp hoger en constanter dan andere cyclyssen, 37.1
    Opgeblazen gevoel onderbuik en bovenbenen, houd iets vocht vast
    Veel afscheiding met zoetige geur
    Vandaag die heftige steek, had ik zwangerschap tweeling ook bij 10dpo en zo fel. Begin avond ook iets verkleurde uitscheiding geel/grijs
    Sinds twee nachten dromen
    En een gevoel dat zegt....zit wel goed...gek, zo van ik ben nu zwanger...
    Gek, wie weet!!!
    Maar heb ook maandverband en tampons klaar liggen voor ongi, want je lichaam kan je voor de gek houden....

17. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Waarom is dat slecht? En als ik zwanger ben zou dat dan toch niet nodig zijn want dan word ik toch niet ongesteld..

18. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    Ivm infecties ed norki. Google maar eens op tampons en zwanger.. ;)
    Ja als je ongesteld wordt dan kun je ze gebruiken, natuurlijk.
    Soms verliezen vrouwen tijdens zwangerschap ook wat bloed. Dan kun je dus beter geen tampons gebruiken

19. Yvet

Yvet Actief lid

10 sep 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    @SuzanneM85: mijn ochtend temperatuur is ook hoger 37,2 en dat loopt gauw op naar 37,7 of hoger. Ik heb ook verschillende symptomen, benieuwd of we idd zwanger zijn ;)

20. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Bjanc gefeliciteeerd!!! Ik moet toch vaker actief zijn int weekend, ik mis veel te veel

Kwaaltjes jup emo chagie, steken in de onderbuik t gevoel van zwaardere en soms pijnlijke borsten, gaat dus lekker

Dumper van de dag min of meer, sz is 12 wkn zwanger van de tweede, uiteraard keuk voor haar, maar komt ze zo aanwaaien ik wil ook!!!!

Deel Deze Pagina