Haat aan het Wachtbankje...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bjanc, 25 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ik denk ook.. misschien moet ik morgne maar eens testen.. ik weet het niet.. wordt der ongelukkig van haha

2. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Testen..... Kan geen kwaad, dan wel met een gevoelige test :) als het rust geeft.... Ik ben echt benieuwd Bjanc, ik duim! Nog andere al getest? Ik moet nog een weekje wachten, doe een testje na het weekend:x Nog geduld houden...

3. JacQie1985

JacQie1985 Actief lid

20 aug 2012
    429
    0
    0
    Hoi Suzanne!

Dit is mijn 2e ronde, de eerste was 25 dagen (had een topic geopend genaamd "wie rekent er mee?") en omdat de vorige ronde 25 dagen was, ga ik voor het gemak ook maar even uit van weer 25 dagen. Dit kan natuurlijk schommelen.

Misschien een stomme vraag, maar wat is lf? :D

Donderdag zou ik volgens mijn rekensommetje m'n NOD hebben, dus jij zegt vanaf vrijdag pas testen?

Ik was denk ik echt veel te vroeg hahah, maar ik kon me niet inhouden ;)

4. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Nogablokje, heb jij de langste cyclus van 31 dagen aangehouden? Anders zou ik morgen nog niet testen. Ik zou duimen voor je!
    Susanne

5. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Hoi Jacqie, lf is luteale fase. Is de fase na ovulatie tot NOD, dit is gemiddeld 14 dagen. Weet jij wanneer jij je ovulatie hebt gehad? Wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie. En heb jij getest met een gevoelige test?

6. JacQie1985

JacQie1985 Actief lid

20 aug 2012
    429
    0
    0
    Ohja, ik weet ook niet wanneer m'n ovulatie is geweest precies (dat heb ik dan weer niet opgeschreven) weet wel dat ik steken heb gevoeld die een aantal uur aanhielden.

Ik heb geen ovulatie testen gedaan eigenlijk... Ging een beetje af op die steken die ik ongeveer 11 à 12 dagen geleden had. Ongeveer :D:D

7. JacQie1985

JacQie1985 Actief lid

20 aug 2012
    429
    0
    0
    Mijn menstruatie die ronde 1 aankondigde begon op 5 oktober :)

8. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Jacqie mijn eerste dag NOD was ook 5-10 en ovu 9 dagen geleden. Dus iets gelijk. Dus als jij 11 dagen geleden ovu hebt gehad, was dat 16-10 en dan 14 dagen erbij moet je 30-10 ongi worden. Ik zou pas 1-11 testen als je nog niet ongi bent geworden. Spannend allemaal.... Ik test op zijn vroegst maandag pas..... Geduld!

9. JacQie1985

JacQie1985 Actief lid

20 aug 2012
    429
    0
    0
    Ik ben net zo geduldig van nature :D

Volgens mij is die test van Kruidvat 2v5 geen vroege test... Tenminste, dat staat er niet op...misschien heb ik het mis? Als ik niet ongesteld word, dan wil ik proberen te wachten tot zaterdag met testen... Proberen he! Haha.

Spannend he, Suzanne, zitten we een beetje op een lijn! Hoop het zo voor iedereen hier :)

10. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Ja spannend! Hier ook zo iemand... Zoveel geduls op mijn werk... Maar als het hier om gaat, wens echt een klein wondertje! Houd mij ope de hoogte, als wij kwaaltjes bespeuren...dan melden! Wel leuk zo via dit forum om samen geduld te hebben :)

11. Nogablokje

Nogablokje Niet meer actief

Mijn cyclus is meestal 26 dagen. Dus die heb ik aangehouden bij mijn NOD van 31 oktober

12. JacQie1985

JacQie1985 Actief lid

20 aug 2012
    429
    0
    0
    Momenteel mijn kwaaltjes (ze kunnen variëren)

Heel erg moe, kan m'n bed niet uitkomen en wil er graag na het avondeten weer in
    Steken in de borsten, soms ook gewoon aanhoudende pijnlijke borsten
    Steken in de zij bij de baarmoeder, vagina, rare plopjes als ik stil lig
    De koffie stinkt soms ontzettend! Speklapjes ook, gaaaaatver
    Soms ineens misselijk...

Maar nu ik dit zit te tikken prikken de borsten ineens wat minder...

En jij, Suzanne?

13. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Bij mij: opgezette buik, moe en vandaag iets last van maag. Maar dit zijn ook kwaaltjes net voor NOD..... Ik merk nog niks aan mijn borsten, ze zijn wel iets voller. Maar dat is soms ook voor NOD. Alleen heb ik wel sinds gister iets meer uitscheiding... We wachten af :D

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Kv is wel een van de gevoeligste juiste testen, ga niet testen met predictor early, daar is zelfs een man zwanger

Kwaaltjes pff ipt ene moment totaal kwaalvrij, t andere moment denk ik dat ze er zijn om me gek te maken.. Nog 6 dgn.. Iig genoeg afleiding, dat scheelt, maar savond begint t zwijmelen

Hoop voor jullie een aantal mooie testen te zien

15. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Hier omo witte test... Miss te vroeg... Miss ook niet...

Jullie?

16. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Hai dames,

Ik kom me even aansluiten op dit vervelende bankje. Ik lees hier nu al lekker mee en zou willen dat ik al net zo ver was als jullie. Ik ben nog maar net gestopt met de pil en we hebben afgesproken dat ik eerst ga ontpillen....het liefste zou ik de klok wat vooruit willen duwen..... jullie zijn tenminste al actief bezig....whaaa haat aan de tijd! ;)

17. Molly1984

Molly1984 Actief lid

3 aug 2011
    360
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik wil me graag bij jullie voegen..
    Ik denk rond 22/23 okt mn ei gehad.. Nu 6 dagen later onwijze branderige borsten, vlagen van misselijkheid en het "gevoel" dat het zo is..
    Ik wordt er zo onzeker van. We wilde eigenlijk wachten tot het nieuwe jaar, maar toch geklust op mn vruchtbare dag. Het is super welkom mocht het zo zijn. Vanochtend een test van kv gedaan veeel te vroeg natuurlijk. Dacht iets te zien, maar te licht voor een foto.
    Wil nu wachten tot vrijdag voor een nieuwe test.

18. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Hoi Bjanc, wat balen van de witte test... Miss te vroeg. Wat zegt je voorgevoel? Hier ga ik pas na het weekend testen, nu veels te vroeg. En de kwaaltjes die ik heb zijn vergelijkbaar met NOD....:x dus geduld.....

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Balen bjanc! Over 2 dgn nog eens

Nu voorlopig genoeg afleiding, dl ziek, valse kroep, dus genoeg om niet aan kwaaltjes te denken, e. Toch zo'n oerstem gevoel zegt zwanger zucht

20. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Hey wat een leuk topic.. ik HAAT het wachtbankje ook hihi. Nog meer dan eerst. Vorige ronde een vroege mk gehad en gisteren weer een eisprong gehad! Officieel vandaag dus op het wachtbankje... Vind het doodeng en ben bang dat ik echt heel erg in een dip schiet als het niet gelijk weer raak is....

Deel Deze Pagina