Lichtbruin bloedverlies wat niet over gaan in rode vloed kan zeker duiden op een zwangerschap.... Ik duim voor jullie meiden!
Ik had dus donderdag bruine afscheiding, vrijdag en zaterdag leek ik ongesteld. Zondag en maandag gewoon witte afscheiding. Dinsdagochtend negatieve test, dinsdagavond kreeg ik weer bruine afscheiding, in de nacht niets. Vanmorgen en vanmiddag weer bruine afscheiding. Vanavond weer geen bruine afscheiding. Ik heb de assistente van de huisarts gebeld, heb gevraagd om advies en het verhaal uitgelegd (ook gezegd hoe lang ik gestopt ben met de pil). Ze adviseerde om morgen langs te komen.
Ohh yvet, das spannend. Ben beniuwed! Anferer wachtbank mama's (2b) de duimen draaien. Ik ga morgen of overmorgen de vk maar eens bellen voor een afspraak komende week
Hier hetzelfde verhaal Yvet, toch ongesteld geworden. Ik blijf wel ff op het wachtbankje Succes morgen, ik ben benieuwd!
Hier zet het nog steeds niet door.... Gisteravond weer wat bloedverlies en nu weer niks. Wel een temp daling (van 36.8 naar 36.7) Alleen vergeten te testen omdat ik er wederom van overtuigd was dat ik ongesteld was. Dusss.... Hoe dom!
Probleem is dat ik heel veel drink op een dag, dus denk niet dat dat goed is voor een test..... En dat roep ik al dagen, maar denk nu ECHT dat mijn menstruatie doorzet
Oh haha, dat vele drinken herken ik wel ja. Dat zal bij mij inderdaad ook een probleem worden als ik ooit kan testen. Hier verwacht ik uiterlijk morgen mijn menstruatie. En hoewel ik echt geen hoop heb heb ik volgens mij zo vaak op mijn borsten zitten duwen dat ze nu wel iets gevoelig zijn Irritant zeg, waarom doe ik dat nou?
Haha herkenbaar Loenie!!! Drink zo'n 3 liter op een dag, dus das niet handig als je wil testen! Mocht het vandaag nou weer niet doorzetten, morgen echt testen.
Bij de huisarts geweest en hij zegt dat het geen zwangerschap kan zijn (hij heeft niet getest) en geen miskraam, anders had ik positief getest. Ik kreeg het advies over 2 weken nogmaals te testen. Ik moet niet afgelopen vrijdag als eerste dag van m'n cyclus aanhouden (toen ik echt bloed verloor) maar de dag ervoor toen m'n bruine afscheiding begon. He he dat geeft duidelijkheid! De huisarts zei al dan is je cyclus vrij 'regelmatig' en dan door een korte menstruatie wordt deze verstoord.
Hoi! Hier 4 dpo vandaag... Ik ben zo bang elke ochtend nu met temperaturen... Ik weet dat mijn temp gaat schommelen als het niet raak is en dat kan nu elk moment gaan gebeuren als het idd niet raak is. Pfff durf bijna niet meer te kijken haha. Zat eerst te denken om ermee te stoppen, maar wil ook geen valse hoop hebben als t niet raak is @Wannabmom: 1 van mijn kinderen is in sept jarig... Mijn vriend en ik vinden het voor hem niet leuk als we dan echt precies rond zijn geboortedatum zijn uitgerekend... Ken meerdere mensen bij wie dit zo is in een gezin en die vinden het allemaal heel vervelend en vooral toen ze jonger waren... Dus waarschijnlijk slaan we volgende maand over.... Maar als t toch precies die maand raak mag zijn (ga er niet van alles voor doen om t tegen te houden) dan is het natuurlijk hartstikke welkom hihi. @Floortje: Welkom! Hopelijk mag het meteen raak zijn! @BVS: Ook welkom! @Beautevil: Ah balen van je witte test en ongi Succes in deze nieuwe ronde! @Yvet: Soms kan je menstruatie ineens even anders zijn, balen hoor!
Succes met testen dames! Even snel een update van mij heb een bloeding, en meer dan afwachten kan ik niet doen
Wel een negatieve test vanmorgen, maar niet ongesteld. Tjongejonge wat is dit irritant zeg! Hopen dat het dan vandaag doorzet! Dat wachten word ik helemaal gek van..... Succes allemaal weer vandaag!
Kimberly Bloed je erg? Het komt vaker voor he? Hoeft niet meteen iets ergs te betekenen. Sterkte met wachten, lijkt me killing LolaJames, ik ben het wachten inmiddels ook alweer beu. Van mij mag mijn menstruatie ook doorbreken. Nu graag. Volgens mij is precies 2 weken geleden mijn eisprong geweest, gisteren nog iets gevoelige borsten, maar dat is nu weer weg dus kom maar op. Op naar de volgende ronde...