Haat aan het Wachtbankje...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bjanc, 25 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Meis, nog steeds bloedverlies?
    Kan ook de vk niet een X extra kijken... Snap heel goed.wat je bedoeld. Houdt toch hoop op deze manier.. hopelijk de.16de kloppend hartje... Xxx

2. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    #882 Kimberly 33, 6 dec 2014
    Laatst bewerkt: 6 dec 2014
    Het is nu een uur of 5/6 gestopt, ook geen roze afscheiding meer.
    ondanks dat ik gewoon dingen heb gedaan in huis.
    Verder een paracetamol genomen ivm oorpijn.
    blij dat het is gestopt, maar de onzekerheid , zit het er nog wel, leeft het nog? Dat weet ik pas over 10 dagen..

Edit: een plons aan bloed en 1 maal op de wc het vruchtje verloren 100% zeker dit was geen stolsel namelijk maar een vliesje met iets erin.

Dat van mij spat net even uit 1,hopelijk hier straks heel veel positieve testen en goede zwangerschappen,hier opnieuw beginnen maar dan zonder de verdomde ascal, ze zeggen vast het ligt er niet aan, maar 2 dagen na die pillen bloedverlies vind ik toevallig.

3. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Nou dames, zeg het maar. Zien jullie het streepje ook??

4. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Duidelijke streep lolajames
    gefeliciteerd! !

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Om te beginnen veel sterkte gewenst. Mag ik vragen waarom je ascal gebruikte?

6. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Dank je wel! Voorzichtig blij :) Kan nog niet heel blij zijn, maak me vooral veel zorgen. Nog steeds veel bruin bloedverlies en het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Wat een onzekerheden :)

7. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Dat moest ivm de vorige zwangerschap (waarschijnlijk HELLP syndroom ) ik zeg waarschijnlijk omdat er nog meer symptomen stonden en ze dus niet 100% zeker waren...

Ascal wordt ook gebruikt bij vrouwen die miskramen hebben gehad , nou hier heeft het niks geholpen

8. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    De reden dat ik het vroeg is dat het bij vrouwen met miskramen gegeven wordt als er de verdenking bestaat op bloedstollingsproblemen. Daarnaast moet je in dat geval al beginnen vanaf de eisprong, omdat het moet helpen bij de innesteling. Voor zover ik begreep begon jij er pas later mee, vandaar dat ik me afvroeg wat daar de indicatie voor was.

9. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Tja de gyn zei het heeft niks met elkaar te maken, maar blijf het toevallig vinden 3 pillen later gaat het mis.

10. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Ook hier een digitale knuffel Kimberley...:(

Lola, duidelijk streepje, wanneer nod?

11. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Die was afgelopen donderdag. Maar sinds vanmiddag ineens helder bloed. Ben bang dat het geen plakker is... Morgenochtend maar weer een testje maar vrees het ergste.

12. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Sterkte Kimberly :(

Afwachten LolaJames :) ik duim voor je! xx

13. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Lieve kimberly, dikke Knuffel! Echt jammer.....

14. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Dank je suzanne, kan hier met de tijd weer aanschuiven, ben niet hard genoeg van het bankje geschopt ;)

Hoe is het met jou? Is het al klus tijd?

15. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Jeetje Kimberly. Dikke knuffel!

Ik vanmorgen toch weer een vage positieve test en t bloeden lijkt gestopt, maar kan liggen aan nachtje slapen. Nou, afwachten maar weer....?

16. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Kimberly, wat jammer:( Knuffel!

LolaJames, spannend zeg... Ik zie de streep ook, maar het bloedverlies is ook eng. Ik hoop dat het een plakker is!

17. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Mijn vriend was ook erg teleurgesteld dat ik ongesteld was geworden. Hij begint nu allemaal vragen te stellen over hoe het nu precies werkt bij een vrouw. Dat ik maar een paar dagen per maand vruchtbaar ben snapt hij nu, hij begrijpt alleen niet dat seks op het goede moment geen garanties geeft.
    Hij vroeg me of ik niet zo'n ovulatietest kon doen en vertelde me vervolgens welke standjes we moesten doen en dat ik daarna maar vooral met een kussentje onder mijn billen moest blijven liggen. Vond het wel schattig haha, hij wil het ook zo graag sinds mijn BBZ.

Nou, nog ruim een week en dan beginnen die irritante wachtweken weer, pffff.

18. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Hoop dat het blijft plakken lolajames.

Hier pas de 16de naar de gyn om te checken, je wilt niet weten hoe ik hoop dat het wat anders was en straks gewoon een hartje te horen is :(
    en anders hoop ik dat de klachten snel weg zijn, borsten nog steeds pijnlijk, en sinds gister misselijk terwijl ik dat tijdens de zwangerschap niet eens was.
    Erg fijn zo'n lichaam :(

19. Floortje90

Floortje90 Actief lid

25 sep 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Balen Kimberly!
    Hopelijk was het inderdaad wat anders, ga je nog testen?

Lolajames: ook voor jou hoop ik loos alarm!

Hier nu op 5 dpo en leef met de dag, bij het opstaan dacht ik al gelijk, hé misschien vandaag wel een innesteling🙈
    Ik haat het wachtbankje!

20. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    HA gesproken en ik moet het nog een week aankijken. Ze kunnen nog niets zien op de echo, dus dat heeft geen nut. Hoeft niks te betekenen, maar kan ook miskraam zijn. Geduld hebben dus!

Laat ik dat nou NIET hebben. :) Verschrikkelijk....

Deel Deze Pagina