Je krijgt 2weken kado zeg maar. Ongeacht de lengte.van je cyclus. Met gaat uit van je bevruchting en dan plus 2 weken. Dus stel je hebt een cyclus van 50 dagen en je rest op nod positief, ben je even goed pas 4 weken zwanger. @lola, test je over 2dagen nog eens? Om te zien of t oploopt?
@Bjanc Vanmorgen gelijk weer een kruidvattest er tegenaan gegooid (kon het niet laten) en de streep is al veel duidelijker. Ga er steeds meer in geloven...
Das positief! Afspraak bij vk .amen en je cyclus bespreken. Misschien mag je eerderomdat t zo kort is maar lange zou moeten zijn... Wanneer had je je ei? Lola
19 november Bjanc. En heb me al online aangemeld bij de vk. (Kon vrijdag niet rustig bellen op werk) Nemen volgende week contact met me op.
5 weken en 3 dagen als ik mn laatste ongesteldheid aanhou. Van de week nog maar eens een clearblue test doen, kijken of de weken dan langer zijn. En hopen dat ik snel bij de vk terecht kan! Al verwacht ik dat dat pas over een week of 2 is...
Halloa dames het is te veel om terug te lezen Ik ben bezig met iui behandeling nu de 5 e Al gehad ik zit nu op wachtbankje zit een dag voor me nod nog niks wel veel witte afscheiding .. Kan goed teken zijn Maakt me wel heel zenuachtig en angstig . Hoop zo dat gelukt is ! Iedereen su6 met alles Kus
Lolajames: denk vandaag test halen had exspress niks in huis , maar zo bang teleurgesteld te worden niet normaal vanacht wel weer wakker dat k moest plassen normaal nooit snachts laat het weten Kus
Zo nu word ik langzaamaan wat zenuwachtig... Morgen vroeg om half 9 eerste bezoek aan de vk... Spannend... Duimen duimen duimen
Hartje klopt. Termijn is mogelijk iets korter, maar dat had ok wel verwacht. Er zat nog wat bloed naast t vruchtje, dat er misschien nog uit komt... Hoop dat lichaam t oplost ipv dat t er uit komt... Zal wel paniek zijn dan... Naja echo was goed.
Wat fijn Bjanc!! Gefeliciteerd! Hopelijk kan ik ook snel terecht en kom ik met net zulk goed nieuws terug. Geniet van dit fijne nieuws vandaag!
Super nieuws toch!! Dat het hartje klopt lijkt me echt geweldig Om de horen!! Idd hopen dat je lichaam het werk doet. Maar komt vast goed!