Haat aan het Wachtbankje...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bjanc, 25 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Men zégt dat wachten wordt beloond... Dat doen we dan naar braaf...

2. Minaatje

Minaatje Lid

29 sep 2014
    91
    0
    0
    Lerares
    Antwerpen
    Inderdaad, de ene wordt al wat vroeger beloond dan de ander maar het is elkaar dan natuurlijk ook van harte gegund!

3. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Is er nog plaats op het bankje? Ik neem graag plaats.

Afgelopen woensdag een injectie gehad om mijn eisprong te doen ontstaan en aanstaande vrijdag bloed prikken om te kijken of het daadwerkelijk gesprongen is. Wij kregen toen het klusadvies en hebben het er goed van genomen! Ik heb nu vanaf zaterdag erg last van mijn linker borst en mijn tepels zijn pijnlijk. Daarnaast nog een aantal symptomen. Ik word er gek van. Loop ik mezelf gek te maken? Hoort dit bij een zwangerschap? Hoort dit bij de eisprong.. pfff.... Het wachtbankje dus... volgende week kan ik pas op z'n vroegst testen...

4. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Hoi, het zijn symptomen van ovulatie. Pas 6-12dagen na ovulatie vind pas innesteling plaats, dan kunnen zich pas symptomen voordoen. Succes, wachten wordt uiteindelijk beloond. Hier nog 5dagen echten op de test.... Hoe lang wordt jou cyclus verwacht? Als ei zaterdag is gesprongen dan 14dagen bij optellen, dan kan nod zijn. Bij 1dag overtijd adv deze berekening kan je testen.... Succes
    Susanne

5. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Mijn ei zou dan donderdag 23 oktober gesprongen moeten zijn. Dus moet nog even geduld hebben. Ik lees zoveel tegenstrijdige berichten, dat ik nog weinig geduld over heb.. Wil het nu gewoon weten :)

6. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    En toch...
    Moe... Puisten, kramp benen, afscheiding...

T kan vriezen t kan dooien hiero..

Maar ben der bang voor...

7. Minaatje

Minaatje Lid

29 sep 2014
    91
    0
    0
    Lerares
    Antwerpen
    Had vandaag wat last van steken in de zij, dacht dat dit mss toch mijn eisprong was en ik te vroeg ben gaan klussen. Omdat mijn cyclus regelmatig is (voorlopig toch) was mijn eisprong normaal de 25e. Ovulatietestje gedaan vandaag maar hele lichte streep. Dus zal toch de 25e geweest zijn, alleen heb ik nu meer last van steekjes hier en daar, had ik vorige maand ook maar toen wist ik niet wanneer ovulatie was. Nu dus 3dpo, en geduldig afwachten...

8. Minaatje

Minaatje Lid

29 sep 2014
    91
    0
    0
    Lerares
    Antwerpen

Je kan bijna testen! Ik duim voor je, anders maar weer aanschuiven op het wachtbankje...

9. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Ohhh Bianc.... Ik hoop het voor je!
    Jacqie al andere symptomen?
    Hier nog hetzelfde, alleen ben wat warmer... Rode blossen...
    Ik ga toch masr uit van een cyclus van 34.... Dus pas over 10 dag nod! Nog langer wachten.....:x

10. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Spannend dames. Ik duim voor jullie.

Hier temp nog steeds super stabiel!!
    Wil op z'n vroegst vrijdag gaan testen, ben zo benieuwd.

11. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Hoi LVtje, wat is jou temp? En hoe lang al verhoogd?
    Bij mij 37,0 en 37,1.... Ik heb geen thermo met twee getallen achter komma. Maar is nu al 9 dagen verhoogd met deze twee getallen, geen dip. En jij? Moet je per se een dip hebben bij innesteling? Weet iemand dat?
    Spannend.... Duimen....

12. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Mijn kaartje staat in mijn handtekening.

Dip is niet nodig, komt volgens mij vaker niet als wel voor.

Heb jij een foto van je kaartje?

13. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    As het goed is, is die nu bijgevoegd als bijlage. Alleen heb ik tijdens de ovulatie niet kunnen meten, weekendje weg en thermometer vergeten.....:D maar gelukkig had ik mijn ovulatietesten wel bij me:p
    Spannend he dat wachten....:x:$

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,7 KB
      Weergaven:
      13
  14. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Zeker spannend!!
    Maar zie ik het goed dat je volgens het kaartje nu 10/11dpo bent? Dan heb ik heeeeeel veel respect voor je dat je nog 10 dagen wilt wachten met testen :$

15. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Ik weet gewoon niet wanneer nod moet komen, ben ben onregelmatig met verspringende ovulatie. Ik denk dat ik bij 14 dagen hoge temp ga testen, dat zou dan 4-11 zijn. Ze zeggen toch als je langer dan 14 dagen hoge temp hebt, dat het zeker een zwangerschap kan zijn....... Ik weet gewoon niet, ga een beetje op gevoel af..... Maar nu testen heeft geen nut denk. Ik ga uit nu van een cyclus van 34 dagen, dat is mijn langste cyclus van nu toe.
    Wanneer ga jij testen? Jij hebt nu 10-11 dagen verhoogde temp? Toch? Wanneer ga jij testen? Heb jij regelmatig cyclus en ovulatie vaak ronde dezelfde dag?

16. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Je LF (periode na ei) kan variëren maar is gemiddeld 14 dagen. Dus vandaar dat er wordt gezegd van, 14 dagen na je eisprong zou je gemiddeld gesproken ongesteld worden, of niet en dan kun je dus gaan testen.

Je cyclus kan wel verschillen, maar dan is het meestal de periode voor eisprong zeg maar. Ik heb bijv op dag 15 een eisprong gehad, maar ook wel eens op dag 19. Vandaar dat ik cycli heb gehad van 28 en 34 dagen.
    De periode na mijn ei is altijd 13 dagen. Dus zodra ik mijn ei weet weet ik precies hoelang die cyclus gaat worden.

Dankzij het temperaturen en de ovu testen heb ik mijn eisprong gevonden, in mijn kaartje zie je ook het rode kruis, op die dag is mijn eisprong dus geweest.

Vrijdag ben ik 12/13 dpo en aangezien mijn LF altijd 13 dagen is wil ik dan testen, een dagje voor nod dus. Uiteraard mits temp nog hoog is, als die gaat zakken is dat meestal geen goed teken en hoef ik niet te testen.

17. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Oke, dat is duidelijk verhaal. Alleen ben ik vorige maand pas met ovulatietesten begonnen. Daarvoor moest ik lichamelijk nog herstellen van miskraam bij 12weken zwangerschap. Ik heb veel bloed verloren en op eerste hulp gelegen. Slik nu nog steeds ijzertabletten, voel mij nu weer energiek... Dus willen wij ervoor gaan! Mijn lf in vorige cyclus was 13 en de ovulatie op dag 18. Deze cyclus ovulatie op dag 14, is al ik daar 13 bij optel....zou het een kortere cyclus kunnen zijn... Ik denk 27-28 dagen....toch? Ik wacht wel af.... Heb nu nog geen extra kwaaltjes. Alleen opgeblazen gevoel, baarmoedermond hoog, opstaan met buikpijn, beetje last van maag. Dit zijn kwaaltjes altijd voor nod. Bij vorige zwangerschap kwamen er gevoelige tepels bij, toen wist ik het zeker..... Nu nog even afwachten. Hoop het zo, zo'n wondertje is echt welkom!

18. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    helaas, hier is mijn ongi doorgebroken, op naar ronde 7

19. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Hoi Mirte, jammer! Geduld wordt een keer beloond!
    Houd jij ovulatie met testen bij, dan meer kans op juiste dag bevruchting! Succes

20. JacQie1985

JacQie1985 Actief lid

20 aug 2012
    429
    0
    0
    Hoi allemaal!

Gisteravond even lekker m'n gedachten kunnen verzetten, ik had cursus :D
    Verder heb ik nog steeds een beetje dezelfde klachten, nog wat VOO gevoel, zeurderige steekjes aan de zijkant van t lijf... Pijnlijke borsten lijken iets minder ;) ook nog steeds lage rugpijn....
    Nog steeds erg moe, maar dat kan ook door dat druilerige weer komen. Ohja en m'n irritatie grens is wat verlaagd haha. Kan iets sneller uit m'n slof schieten. :p

We wachten (rustig) af... Of eigenlijk niet, want ben bloednieuwsgierig!!

Deel Deze Pagina