Haat aan het Wachtbankje...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bjanc, 25 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Hè Bjanc fijn woensdag weer een echo!

Hier ben ik ook niet vooruit te branden, en heb erg veel last van een vol gevoel, gek word ik ervan, gewoon mijn bord leegeten ( en ik at nooit al veel) krijg ik niet eens op.
    Vandaag niet eens de aardappels gegeten, visje en spinazie was meer dan genoeg.
    Dus als dat nu eens ophoud zal ik me al een heel stuk beter voelen.
    Verder nog steeds bloed verlies maar echt minimaal een alleen Sochtends.
    volgend echo is pas 6 jan.
    als ik dan dat volle gevoel nog heb ga ik dat maar eens vragen of er wat aan te doen is.

2. JacQie1985

JacQie1985 Actief lid

20 aug 2012
    429
    0
    0
    Hoi meisjes!

Lang niet geschreven hier. Hoe is het met iedereen? Suzanne hoe gaat het met je?

Liefs

3. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Hoi jacqie,
    leuk weer iets van je te horen. Ik weer op het wachtbankje in Frankrijk. Ik had vorige week ei op de vakantie, laten we duimen op goed nieuws volgende week. Ik voel me super relaxed, doe lekker vruchtbare yoga en geniet van de wijntjes.....gewoon omdat het kan! Hoop zo dat ik met oud en nieuw geen champagne mag! Wordt vervolgd!
    met jou alles goed? Al een buikje zichtbaar? Ben benieuwd!

4. Yvet

Yvet Actief lid

10 sep 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier weer een update, ik ben zo verbaasd! Tijdens mijn vorige cyclussen had ik vanaf de eisprong tot aan mijn menstruatie pijnlijke en gevoelige borsten. Maar nu heb ik sinds vanmiddag geen pijnlijke borsten meer! Ik heb er deze keer maar een paar dagen last van gehad. Wel had ik sinds gisteren veel witte afscheiding en dat was vandaag nog meer dan gisteren. Ik zit morgen (dinsdag) op dag 27 van mijn cyclus.
    Zou het dan toch...?

5. JacQie1985

JacQie1985 Actief lid

20 aug 2012
    429
    0
    0
    Meestal als je super relaxed bent dan hoor je wel eens dat het dan wel gaat he? Laten we het hopen!
    Hier gaat het z'n gangetje hoor, buikje is al iets groter vind ik zelf, kunnen nu ook nog darmen zijn die verschuiven 😊
    Inmiddels 2 echo's gehad en Ukkie zwaaide en trappelde met de beentjes. 2 januari een "structuurecho" of hoe dag ook heet?
    Ben toch zo ontzettend nieuwsgierig of het een jongen of meisje is, maar dat kunnen ze pas vanaf 14 of 15 weken zien geloof ik? En 2 januari ben ik pas 13 weken dan...
    Voel me best aardig hoor, ben wel bitchie-er dan normaal en een korter lontje 😁
    Af en toe meelij met manlief hihi.
    Duim voor jullie!!

6. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Haha Jacqui, dat moet je vent maar voor lief nemen :)

Vanmorgen maar een test gedaan en deze is veeeeel lichter. Uiteraard had ik op een knaltest gehoopt, maar dit biedt in ieder geval wat meer zekerheid. Op naar de volgende ronde zullen we maar zeggen. Wel nog steeds pijnlijke borsten en hele dag een beetje misselijk. Zal het laatste beetje HCG wel zijn.

Morgen bloedprikken en echo en dan hopelijk echt klaar met deze ronde.

7. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Hoop dat je morgen echt duidelijkheid hebt LolaJames!

Ik ben ook weer op het wachtbankje gekropen, ben het nu alweer zat. Iemand nog een portie geduld over voor mij?;)

8. Yvet

Yvet Actief lid

10 sep 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom terug! Je mag een beetje van mij hebben, maar niet teveel hoor ;)

9. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Haha, dank je Yvet, lief van je!

10. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Als de test zoveel lichter is lijkt het idd vrij duidelijk, nog 1 nachtje en dan 100 %zeker.

Loenie zal voor je duimen

11. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Ja Shit lola maar misschien wel eindelijk uitsluitsel.. morgen je echo, hoe laat?

Andrre meiden welkom terug. En jaqc Nice 2 here from u!

Hopelijk gaan de komende dagen snel voor de wachtende en volgt er een positieve test! Ik duim iig.

Susanne, geniet jij nog maar lekker van t Franse leven! En hopelijk zwanger t nieuwe jaar in!

12. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Begin van de middag.

13. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Bedankt bjanc, hier heerlijk net gebbqt en wijntje gedronken! Genieten komt goed.
    Jacqie goed om te horen dat het goed gaat, bitchie hahahahaha....hormonen!
    Lola succes morgen! Wat de uitslag ook mag zijn, dan kan je weer Door.
    Leonie, welkom weer op bankje!
    Yvet nog even geduld, wanneer ga jij testen? Op hoeveel dpo zit je?

14. suikerspin

suikerspin Actief lid

8 dec 2014
    165
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi aan alle dames!

Suc6 en sterkte morgen Lolajames! Gelukkig weet je dan waar je aan toe bent. Ik blijf nog voor je duimen.

15. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    Lekker Susan! Is t daar zo lekke weer dat je bbq t?

Ik ben nerveus voor morgen en nerveus voor de kerst... Toch spannend om te vertellen al weet iedereen dat we bezig zijn zeg maar

16. essie 87

essie 87 Actief lid

6 nov 2014
    233
    0
    0
    Heel veel succes morgen lolajames dan heb je duidelijkheid.
    Bjanc leuk dat je het de familie gaat vertellen! ! Hoe ga je het leuke nieuws brengen?
    Hier is vannacht eindelijk alles losgekomen haha daar wacht je dan al 4 dagen op!! Wel raar. Maar ook al vanaf t weekend niet helemaal lekker en fit dus misschien lag het daaraan.
    Nog 1 dagje flink werken en dan ff rust modus aan!!

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    De eerste kwaaltjes nog een week geduld..

18. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    Jammer essie, maar nu kun je wel verder. Hopelijk blijft jencyclus regelmatig!

Fidel, kwaaltjes? Vertel?

19. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Succes en sterkte vanmiddag LolaJames!

Susanne, fijn dat je zo geniet! Hmmmm, BBQ en een wijntje, daar heb ik ook wel zin in haha. Ik houd het toch maar bij gourmetten en geen wijntje;) Of nou ja, heel misschien, een klein glaasje rode wijn;)

Bjanc, spannend! Ga je het op een bijzonder manier brengen of gooi je het zo in de groep zeg maar? Het lijkt mij ook superspannend om het te vertellen. Hier weet (helaas) ook iedereen van onze wens en iedereen zal hartstikke blij voor ons zijn, maar toch. Nou ja, eerst maar eens zwanger worden...

Fidel, ik ben ook nieuwsgierig, welke kwaaltjes heb je?

Ik wil ook kwaaltjes haha. Zit met smart te wachten op gevoelige borsten en tepels:) Dat was achteraf de vorige keer het enige wat anders was en nu heb ik me in mijn hoofd gehaald dat ik dat weer moet voelen anders is het sowieso niet raak. Aargh, wat maak ik het mezelf weer moeilijk!

20. Yvet

Yvet Actief lid

10 sep 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb deze cyclus voor het eerst ovulatietesten gebruikt en op 13 december heb ik voor het laatst getest. Het was namelijk even uitvinden wanneer te beginnen met testen om m'n ei niet te missen. Ik vermoed die zondag of maandag mijn ei te hebben gehad. Dus zit vandaag op 9 of 10 dpo.
    Ik wil graag morgen testen, zou een leuk cadeautje zijn op 1e kerstdag. Ik denk dat het realistischer is om te wachten op m'n NOD.

Deel Deze Pagina