Even een update van mijn kant. HCG is gedaald van 75 naar 39, dus ik heb echt een miskraam gehad. Fijn dat ik duidelijkheid heb! Verder zag alles er goed uit en er was alweer een eitje aan het rijpen. Volgende week nog 1x bloedprikken, hopelijk is HCG dan zo goed als weg. Op naar de volgende ronde!!
Kom maar door met dat ei!! En dan nu, lekker kerst vieren met een wijntje! En weer plaatsnemen op het wachtbankje....
Balen, maar inderdaad duidelijkheid is ook heel veel waard... Op naar de volgende ronde en laat de testen maar knallen. Nou ik vanmorgen ook bij vk geweest. Vruchtje groeit zoals het hoort, hartje klopte zoals het hoort.. durf het morgen dus te vertellen.. Vind het evengoed nog spannend... maar dat zal wel normaal zijn.. Hopelijk blijft het allemaal goed gaan... het moet goed blijven gaan... Overigens ook ijzer laten prikken om dat ik zooo moe ben.. Was gewoon normaal, dus niks te kort...
Spannend Bjanc! Snap wel dat het spannend blijft, maar het 9 maanden verborgen houden wordt wat lastig denk ik Fijne kerst allemaal!
Jammer LolaJames. Je wist het eigenlijk al, maar toch. Niet leuk. Bjanc, fijn om te horen dat alles goed is!
Geen leuk bericht, maar kan je afsluiten en op naar dat volgende eitje Nu lekker genieten van het wijntje bij de kerst, Proost! Hier ook aan de wijn.... Knuffel
Fijn bjanc! Super mooi dat kindje is gegroeid! Geniet ervan en ook het vertellen morgen......spannend
Bjanc: wat fijn te horen dat je kindje het goed doet! LolaJames: het lijkt me vreselijk een kindje te verliezen. Wel een positief puntje dat er weer een eitje aan het groeien is! Ik ben zit vandaag op dag 28 van mijn cyclus en ik wil morgen (10 of 11 dpo) graag een test doen. Of denken jullie dat dat te vroeg is ook gezien m'n vorige cyclussen? Ik wens jullie alvast fijne kerstdagen! Liefs!
Oh lieve meiden! Dat jullie of nog zwanger t jaar uit mogen gaan of 2015 snel een vruchtbaar jaar gaat zijn! Fijne feestdagen Xxx
Zo wakker traditie dat ze hier kerstnacht zingend door t dorp gaan kwaaltjes oei oei oei pijnlijke en volgens vl steverige borsten,( meer als vorige keren, last van me ischias, en poes is vreselijk knuffelig, hij komt al 3 avinden op schoot liggen terwijl hij vaak savonds op jacht is, deed hij bij dl ook:x Ook wel een tikje van de griep, rillend slecht slapend heel idioot benauwend slaoen dus paracetamol en weer oo bed( en er zit iets tussen twee kiezen wat ik er niet tussen vandaan krijg, poetsen, tandestoker werkt niet, flossen kan niet zit een vulling boven grrrrrr Trusten dames
LolaJames wat vervelend! Op naar een nieuwe ronde en een nieuw kans!!! Bjanc wat mooi en fijn dat alles goed gaat. Groetjes en fijne dag