Ik voel me goed. Heb wel pijnlijke borsten, niet zo hevig als vorige week. M'n vagina blijft opgezwollen, wel in mindere mate als dat ik opgewonden zou zijn (dit is nu al zo'n 3 á 4 dagen zo). Van binnen lijkt het ook allemaal wat dikker. Ik heb nu ook minder afscheiding. Ik krijg af en toe een kramp/ steek in m'n buik. Ik weet niet of het raak is..
Ook namens mij hele fijne dagen gewenst! Hopelijk nog wat dames zwanger het jaar uit en ander 2015 een heel vruchtbaar jaar ! Bjanc wat fijn dat je uk het zo goed doet! Yvet succes met wachten, hopelijk een mooie positieve test voor je. Pff fijn is dat fidel , leuk zo'n dorp haha Griep heerst enorm! Hoop dat je er weinig last van hebt , hier dik eentje last gehad, maar goed dat was ook heel fijn rond de miskraam. Hier gaat het prima, bloeden is gestopt zolang ik me niet heel druk maak, nu is gewoon de vieze afscheiding terug gekomen
Hoest rocggel roggel hoest... Kwaaltjes zijn wat minder maar komt denk ik ook door de paracetamol... Bhel, ziek met kerstmis bad timing Ohh banner klopt niet, komt uit op 31 dec
Hi yvet, heb jij al getest? Hier alles opvallend rustig..... geen uitscheiding, dat heb ik normaal wel! voel me niet fit, maar heb ik ook voor ongi door hormoonwisseling. Na zoals een beetje last van maag sinds gisteren...... Dus hier nog even afwachten. Zit op 9dpo vandaag......Mijn dpo is normaal 11..... Heeft iedereen een fijne Kerst?
Ik heb vanmorgen getest, helaas negatief. Heb vandaag heel de dag wat steken gehad in m'n buik en zij. Ik heb nu nauwelijks afscheiding. Mijn vagina is nog steeds opgezwollen en na de seks nog meer opgezwollen. Mijn vagina is ook roder en tijdens de seks heel gevoelig. Vriendlief vind mijn borsten echt veel groter dan normaal.. Ik wacht nog maar geduldig af.
Hi yvet, misschien te vroeg getest. Hoeveel dpo zit je nu en is bij jou normaal? spannend het wachten! Hier liever dinsdag testen....Dus nog even geduld
Hopelijk gewoon te vroeg getest yvet Kerst was leuk en werd hier op het einde verpest. Ben boos en verdrietig en de mensen die ons het aandoen kunnen voor mij de hoogste boom in. of eens naar een psych bah bah bah :x
Kimberly, wat vervelend! Hopelijk snel weer wat rust voor jou/jullie. Jullie verder allemaal een beetje relaxte kerst gehad? Ik heb een heerlijke kerst gehad, lekkere wijntjes gedronken Voel me verder prima! Mijn temperatuur doet alleen raar. Afgelopen dagen 36.5 - 36.1 - 36.7 - 36.9 Zal wel wat met de miskraam te maken hebben. Vind het wel lastig om iets zinnige over mijn cyclus te zeggen. Heb natuurlijk 2 bloedingen gehad met een week ertussen, dus wat was nou de miskraam....? Ingewikkeld hoor, je lijf!
Niet toevallig alweer je eisprong gehad? Ben benieuwd of die verder hoog blijft. Verder gezeur hier is schoonmoeder die afstand van mij neemt, en ik heb letterlijk geen idee waarom. Kerst loopt anders dan dat ze gewend zijn, ja voor mijn ook, maar als gescheiden ouders of nu dan samengesteld gezin is het erg lastig allemaal. Maar goed de zondebok ben ik dus
Ja zou ook kunnen, mijn ei. Maar leek me zo snel na de miskraam! Wel wat vruchtbaar slijm gezien maar dacht dat mijn lijf gewoon nog van slag was. Och ja, herkenbaar.... Het is ook nooit goed. We hebben 365 dagen in een jaar en dan moeten we ineens alles in 2 dagen proppen omdat iemand zich anders achtergesteld voelt?! Wat een onzin toch... Richt jij maar lekker op de kleine frummel! Hoop dat je je verder wel goed voelt.
Hier een heerlijke kerst gehad. Nu weer thuis in Nederland en hier sneeuw LolaJames balen van je lichaam, maar neem de tijd. Lichaam heeft ook herstel nodig. Ga uit van de laatste bloeding, als die ook helder rood is geweest anders van de eerste. Was bij mij ook bij miskraam, de eerste helder bloed telt alleen als je erna geen helderbloed was. Hier beetje misselijk, buik iets rommelig maar verder niks...... nog even afwachten!
Echt vervelend van die familie gedoetje..... Hier is er ook altijd wat, zeker als er alcohol in het spel zit. Geluk is broer en mam al 2 jaar gestopt, dat is een stuk gezelliger! ik heb duidelijk voor mijzelf gekozen in dat familieverhaal, mijn leven en geeft veel rust en nu na een jaar is als we bij elkaar zijn een beetje gezellig..... knuffel!
Ze zoeken het maar lekker uit maar ik zet geen enkele stap. Verder duim ik voor alle dames hier voor een positieve test 😄
Hier fijne kerst gehad, en t nieuws verteld.zoals verwacht hadden beide ouders t al in de gaten.. hahah Kimberley, wat is er dan gebeurd? Jammer dat t in mineur afloopt dan! Yvet, nog eens testen? Susanne? Fidel? Stand van zaken?
Vandaag dag 31 van mijn cyclus en af en toe wat krampjes in m'n buik, vanmorgen overigens een maal een flinke kramp. Ik wacht geduldig af en wil dinsdag of woensdag nog eens gaan testen.
Hier ook dag 31 van cyclus op 10 dpo. Een beetje last van maag...klein beetje misselijk maar lange na niet zo erg als altijd voor nod. Bijna geen uitscheiding, wel vochtige vaginale en inwendig iets wit slijm. Buik voelt iets raar vandaag, niet uit te leggen. Geen ongi krampen te ontdekken... Dus nog even geduld hier!
Kwaaltjes zin zo goed als weg, zijn net grote theezakjes die borsten van mij zo slap, van de week waren ze stevig groot en pijnlijk, niks van over Ben alleen nog snel emo, maar of dat nu een kwaaltje is... Dus ik denk dat we t nieuwe jaar met een nieuwe ronde in gaan....