Weer even een update. Mijn borsten blijven pijnlijk en gespannen. Ik moet vaker plassen. Mijn vagina blijft opgezwollen en na de seks is het nog veel erger. Mijn vagina blijft gevoelig tijdens het begin van de seks. Normaal is dat nooit omdat ik altijd wel snel vochtig ben. Ik denk nu dat ik wat droger ben waardoor het in het begin even pijnlijk is, zodra het vochtig wordt is de pijn verdwenen. Ik heb zo af en toe wat buikpijn, ik kan niet beschrijven hoe of wat maar het voelt apart. Het voelt niet hetzelfde als menstruatiepijn. Gisteravond had ik wat verhoging. Ik ben benieuwd of ik positief ga testen maandag of dinsdag.
Spannend? temp jij ook in ochtend, wat is je temp? Hier geen uitscheiding, borsten iets gespannen, buik voelt af en toe raar, iets last van maag....maar is wel minder dan anders voor ongi. Nog even geduld, ga dinsdag testen.... en jij?
Hier nauwelijks tot geen afscheiding. Ik temperatuur niet, wel een tijdje gedaan maar ben daar niet consequent genoeg in dus ben er mee gestopt. Ik voelde mezelf gisterenavond niet lekker en koortsig waarop ik besloot m'n temperatuur even te meten. Ik herken jou symptomen, ik heb ze ook! Ik denk ook dat ik dinsdag ga testen, als ik dat volhou
Ik ben ook heel erg benieuwd of je positief gaat testen! 12 september ben ik gestopt met de pil.. heb ongeveer dezelfde symtomen als jij Yvet.. maar ik zit nu alweer op de dag 40.. gister negatief getest. Ik snap er helemaal niks van weet je dat.. help haha
Hi Yvet, Die rare kwaaltjes ook altijd rond deze periode. Dat maakt het allemaal nog spannender ik duim mee en hoop op een positieve test!!
Nou hopelijk een goed teken yvet ! Hier is het familie drama verder gaan werken. Ook niet meer welkom bij zus van vl , vl en dochter wel , maar die gaat niet , bah heb gister flink gejankt en dacht laat het rusten, komt dit er over heen, voel ik me weer k*t
Jeetje wat rot zeg!!! Niet leuk als de deur zo dicht wordt gegooid, zonder dat jij weet waarom. Dikke knuffel!
Kimberley wat is er dan in godsnaam gebeurd dat mensen zo vreemd doen? Sterkte ermee... Yvet.. die ggezwollen vagina... Had ik ook...
Ik ben echt heel erg benieuwd of het dit keer raak is ! Vriendlief zei al doe maar niet ongesteld worden waarop ik zei dat ik niets kon beloven
laten we hopen dat het raak is bij ons Hier met vlagen iets misselijk....maar valt wel mee. Verder eigenlijk rustig, geen steken in buik...geen tekenen van ongi. Ook witte afscheiding, heel nihil. Wordt vervolgd.
Spannend hoor yvet en Suzanne nog even en dan weer testen en de zwanger het jaar uit 👍 En tja wat is er gebeurd, ik zou het niet weten, Ze zijn het niet eens met onze huisdieren, ze kennen mijn ex en die heeft me in het begin flink zwart gemaakt begon dus met 1-0 achterstand, al zeiden ze van niet. En nu dan de kerst , vorige kerst wilde ze niet hier vieren ( dus we hebben het verpest ( ze zijn nog al van de tradities) en nu deze kerst , zouden we ook daarheen gaan ,maar zusterlief heeft zich ermee bemoeid en zegt dat vl zei dat we eind van de middag zouden komen. Eind van de middag vierde we de kerst hier, dus konden we niet heen. Hoe dan ook hoop gezeik om niks
Bah! Ik zie net dat ik een beetje bruine afscheiding heb verloren.. Morgenvroeg toch maar een testje wagen als het niet is overgegaan op bloed.
Kimberly, niet leuk Dikke knuffel! Yvet, bah. Hopelijk zet het niet door! Spannend Susanne! Ben heel benieuwd! Hier is het ook rustig. Ik heb alleen licht gevoelige borsten, maar niet zo erg dat ik denk dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Heb er eerlijk gezegd geen goed gevoel over. Als ik woensdag niet ongesteld ben geworden gooi ik er toch voor de zekerheid een testje tegenaan, ik wil 2015 wel inluiden met champagne als ik niet zwanger ben