Hey dames ik zit ook in de wachtdagen zit zelf nu op wd 6 na iui en pregnyl wd 8. En vind het wachten moeilijk wil het liefst vandaag al testen maar ff afwachten nog
Ik heb last van het wachten..... Grrrr..... Jacqie wanneer ga jij testen? Ik op zijn vroegst 4-11 denk..... Ik had gister ook cursus, dus ook niet veel aan gedacht.... Had wel veel trek continu! Melinda wanneer ga jij testen?
jaa moeilijk hee!!! Ik wil heel misschien morgen een testje wagen. Maar ben bang dat het dalijk te vroeg is vandaar twijfelen. Jij Sussane
Ik voel nog geen andere kwaaltjes, dus ik wacht nog af. Ga 4-11 testen. Ziu mooi zijn als het zo is..... Mijn vriend is 7-11 jarig! Zou een leuk kadootje zijn Ik heb nu nog steeds hoge temp, dus als die hoog blijft tot na het weekend... Dan maar eens een testje..... Grrrrr, wachten en geduld Hoelang schat jij je cyclus en wanneer zou jij overtijd zijn? Melinda
Volgens mijn berekening is m'n NOD vandaag, maar volgens anderen is is morgen pas, dus ik hou me vast aan morgen m'n NOD... Dan ga ik zaterdag wel testen misschien. Of misschien is het niet meer nodig dan... Hoop het wel natuurlijk Suzanne, toevallig niet dezelfde cursus? Haha
Jaqcie, dat zou wel grappig zijn. Waar zat jij met jou cursus? Amersfoort? Hihihi..... Zou heel grappig zijn Ik zit nu 11 dagen na ovulatie, had net iest verkleurde afscheiding geliger dan normaal. Had ik eerder ook, later bleek dat innesteling..... Met afwegen was het ook gelig, vanochtend geen uitschding gehad..... Grrrrr:x ik wil het weten, dus dan zou het kunnen zijn dat er nu kwaaltjes veranderen of bij kunnen komen..... Ik wacht weer af! Jij ook spannend! Morgen of overmorgen testen? Nu al kwaaltjes? Of anders dan anders?
Mijn NOD zou ongeveer rond 6 a 7 november zijn. En kwaaltjes nee ook niet echt had op dag 3 na iui wel kots neigingen en me tepels waren best gevoelig gisteren. Verder valt alles wel mee. Maar dat kunnen ook bijwerkingen zijn van de hormonen. Is me eerste keer met hormonen vandaar. (Je weet maar nooit) Ohh Susanne dat zou een super kadoo zijn, maar als het raak is is het zo moeilijk om stil te houden vooral aan je man hahahahah maar zou super zijn! Geweldig hoop het zo voor jullie. Nog even geduld en je kan testen Ohh hoge tempratuur wat kan dat betekenen? weet ik niks van vandaar?
Ik temperatuur nu drie maanden. En na ovulatie sijgt je temperatuur en als die hoog blijft rond de nod, dan kan het zwanger zijn betekenen. Wanneer temp daalt, komt de nod eraan...... Temp jij ook? Gebruik jij ook ovulatietesten? Met welke hormonen ben jij gestart? Hoe lang probeer jij al zwanger te raken? 1e kindje?
We zitten allemaal een beetje rond dezelfde nod datum lijkt wel! Hier is ie vermoedelijk 6 november.. Helaas kan ik geen temperatuur meten. Mijn temperatuur schommelt met de dag. Dit komt misschien ook wel door mijn nachtdiensten.. Gelukkig heb ik de pregnyl spuit die me dan weer een beetje houvast geeft. Allemaal veel succes! @Jacqie kun je wel wachten tot zaterdag??
Hey sus: Oke nou dat wist ik niet mischien keer kijken dan hihiih. Ik gebruik ook geen ovulatietesten. Wilde het deze maand wel een keer halen op te kijken hoe of wat maar heb het toch niet gedaan. Ik gebruik nu voor het eerst fostimon 75E. Had 3 eitjes 17+ en16+ die was al bijna 17 en 12+. Op dag 10. Ik probeer het eigenlijk al een tijdje met me partner die ik nu 2 a 3 jaar al een relatie mee heb proberen wij 1 1/2 jaar zwanger te raken. Dit wordt mijn tweede ik heb al een zoon uit een vorige relatie waar ik gew spontaan zwanger ben van geworden na ongeveer 3 maanden. Zijn sperma is ook gecontroleerd van mijn vriend en was heel goed van kwaliteit, ik weet dat het ook aan mij ligt. Heel jammer maar waar. Maar ben super blij dat mijn vriend het geduld heeft en geen haast heeft. Er is ook geen aanleiding gevonden waarom het niet zou moeten lukken wat ik erg jammer vind. Hsg gehad en me eileiders waren toegankelijk eentje kwam niet gelijk door maar erna was die open. Dokter vertelde dat het niet ernstig was. Ik heb wel een chlamidia infectie gehad waar ik een tijdje mee heb rondgelopen zonder dat ik het wist. Zo 6 jaar gelden. Hoe zit het bij jou? Ik temperatuur nu drie maanden. En na ovulatie sijgt je temperatuur en als die hoog blijft rond de nod, dan kan het zwanger zijn betekenen. Wanneer temp daalt, komt de nod eraan...... Temp jij ook? Gebruik jij ook ovulatietesten? Met welke hormonen ben jij gestart? Hoe lang probeer jij al zwanger te raken? 1e kindje?
Hoi Melinda, Ik heb vorig jaar november spiraal laten verwijderen. Veel last van hormonen gehad en schommelingen. Vanaf januari cyclus bijgehouden en gewoon op zijn beloop gelaten, niet getemperauurd en ovulatietesten gebruikt. Juist rond de vruchtbare twee weken veilig geseskt. Alleen toen bleef begin mei mijn nod weg, ik was spontaan zwanger en het was ook nog eens een eeneige tweeling. Alleen mocht het niet zo zijn en hebben wij op de 12 weken echo gezien dat ze allebei overleden waren, met 8 weken wel twee kloppende hartjes gezien....was super, is niet te omschrijven. Na de 12 weken hebben ze weeen opgewekt en is er een kleine bevalling geweest met te veel bloedverlies, opgenomen geweest op eerste hulp. Nu nog steeds aan de ijzertabletten, maar cyclus nu sinds deze stabiel geen tussentijdse bloeidng of giga hormoonschommelingen. Ik heb september en oktober getemperatuurd, sochtends voor het opstaan. En ook ovulatietesten gedaan, ik start et testen op dag 12 en test door tot de lh piek zichtbaar is. Dan weet je betrouwbaarder wanneer je raak moet schieten Misschien den tip voor jullie om te gaan temperaturen en ovulatietesten te gaan gebruiken. Dan krijg je inzicht in de cyclus en vergroot je de kans op zwangerschap! Wij hebben eerst ook zonder gedaan, maar willen zo graag weer zwanger zijn (het is iets bijzonders) dus wil mijn ovulatie niet missen Beetje lang verhaal, maar dan weet je een beetje meer van mij! Ik had vanmiddag bij afvegen gelige afscheiding, ook op inlegkruisje.... Net bij afvegen niks meer... Zou het innesteling zijn? Of aankomende nod? Innesteling kan 6-14 dagen na ovulatie plaatsvinden...... Spannend! Gewoon afwachten dus..... en dat vind ik nu wel lastig
okee wat jammer dat jullie tweeling het niet gehaald heeft. Maar geef de moed idd niet op en hopen dat het raak is. En gelig afvegen na het plassen weet ik niet echt veel van, zou kunnen dat het een innesteling is, maar nog heel even afwachten dan kun je testen yeahhh! En is zeker lastig het wachten. Als deze iui niet gelukt is zal ik zeker aan die ovulatietesten denken maar nog even afwachten. Trouwens jullie doen het gewoon zonder hormonen en behandelingen toch?
Ja zonder hormonen, behandeling. Ik was bang dat het niet spontaan kon lukken, mijn moeder heeft 5 jaar hormonen moet spuiten. Maar nu na de zwangerschap weten wij dat het gewoon zo kan! Wanneer ga jij testen? En welke lengte cyclus houd jij aan? Ik gok op cyclus 30 en 4-11 testen.... Maar kan ook cyclus 34 hebben, is bij mij erg onregelmatig...:x
Oh okee nou gelukkig dat het gewoon op de "normale" manier kan bij jullie. Ik heb normaal cyclus van 28 dagen ongeveer kan ook paar daagjes uitlopen. Testen het liefst morgen al maar ben beetje bang hahah voor het resultaat. Dus wacht nog tot het weekend. En jij?
Ik wacht ook tot na het weekend........ Geduld, is zo lastig! Ik ben er echt elke dag mee bezig! Is zo niet makkelijk, zeker als je graag wilt Maar dan houden we elkaar op de hoogte.... Hoop hier op veel positieve testen! @ Bjanc...bij jou al nieuws?
Jaa ohhh hahahha samen in het weekend dan. We houden elkaar zeker op de hoogte. Hoop ook dat iedereen positief test.
Spannend! @Bjanc al nieuws? @Jacqie... Wanneer ga jij testen? Ook na weekend? En welke cursus zit jij... Toevallig in Amersfoort? We houden elkaar op de hoogte! Susanne
Hoiii, Ik wil pas zaterdag gaan testen, maar net jeukten mijn handen heeeeeeeel erg om zo'n test open te scheuren haha! Ik hou vol tot ten minste zaterdag! (Zeg ik nu) En mijn cursus was in Ridderkerk haha. Bjanc, bij jou al nieuws? Spannend he, Naturel
Hallo allemaal...ik ben 23 oktober bij de dokter geweest met een aantal zwangerschapssymptomen..nu hebben ze bloed getrokken en was mijn hcg volgens de ha verhoogd en was ik 2 a 3 dagen zwanger..? nu moet ik 4 a 5 nov ongesteld worden.. heb nog steedws symptomen en vandaag ineens wat lichtbruine afscheiding in me slipje kan dit duiden op innesteling..?